Dat is behoorlijk treurig inderdaad. En props voor het keurig en aardig blijven. Doe ik ook altijd.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:06 schreef Micson het volgende:
Omdat ik allemaal tientonners op mijn Paiq heb, had ik zo'n oneliner gestuurd naar zo'n andere chick. Geaccepteerd , ff gepraat, ziet ze mijn andere foto's, gaat ze meteen offline.
Dan ben je toch echt een oppervlakkig dom wicht, als een andere foto blijkbaar niet zo 'lekker' als de ene is, en je daarom meteen met je arrogante kop offline gaat?Ikzelf blijf altijd correct en aardig als een tientonner met zware botten zich weer heeft onthuld..
Nu ben ik dus gekrenkt in mijn trots, en moet er eerwraak volgen. Ik ben nog een beetje aan het nadenken hoe ik haar op ga sporen, waarna de steniging voltrokken kan worden
quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:17 schreef Silenus het volgende:
"Ik blijf altijd correct en aardig".
- allemaal tientonners
- oppervlakkig dom wicht
- arrogante kop
- tientonner met zware botten
- eerwraak
- steniging
My thoughts...quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:17 schreef Silenus het volgende:
- allemaal tientonners
- oppervlakkig dom wicht
- arrogante kop
- eerwraak
- steniging
Over wie heb je het nou?quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:28 schreef kastanova het volgende:
Pffffff.... Tegenwoordig echt steeds meer luitjes hier die gratis of voor een paar kwartjes verwachten dat ze de vrouwen kunnen selecteren op uiterlijk, opleidingsniveau, cupmaat en seksuele ervaring waarbij de uitdaging bestaat uit het vinden van gaatjes in hun agenda.
Euuuhm nee dus. Dat is alleen voor de "The Chosen Few."
En als je daar bij had gehoord, hadden we je al wel benaderd.
Moraalriddersquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:17 schreef Silenus het volgende:
- allemaal tientonners
- oppervlakkig dom wicht
- arrogante kop
- eerwraak
- steniging
Hier = Dit topic.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:33 schreef Fallen het volgende:
[..]
Over wie heb je het nou?
Waar is "hier" en wie zijn die "luitjes" ?
Onzin, ze had mijn oneliner geaccepteerd.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:47 schreef Silenus het volgende:
Je bent gewoon gefrustreerd dat je er blijkbaar zo onaantrekkelijk uitziet dat vrouwen gillend wegrennen als ze je foto zien. En dat reageer je dan af op dikkere vrouwen, met je 'allemaal tientonners'. Maakt verder niet uit, we kunnen niet allemaal tot The Chosen Few behoren.
Had je nou maar verteld dat je superrijk was....quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:51 schreef Micson het volgende:
[..]
Onzin, ze had mijn oneliner geaccepteerd.
En dat klonk misschien respectloos, maar ik wilde die vrouwen niet afvallen hoor (haha snap je hem, afvallen)
Het zijn ook hartstikke aardige meiden, maarja soms wil het oog ook wat.
Boeiend, je penis krijgt na een paar biertjes toch de overhand ten opzichte van je ogen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:51 schreef Micson het volgende:
Het zijn ook hartstikke aardige meiden, maarja soms wil het oog ook wat.
Nou sorry, ik heb gewoon mijn reserveringen als het om online dating gaat met al die "betaal hier voor en daar voor" opties. Dat dan toevallig alle 3 de oneliners niet geaccepteerd worden door "standaard" vrouwen (ik heb niet zoveel met het type fotomodel), valt gewoon op.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hier = Dit topic.
Die luitjes = Luitjes die direct beginnen over geldklopperij als niet alle vrouwen toehappen.
Alsof je in de kroeg ook gaat roepen dat het een belachelijke kuttent is als je 3 blauwtjes hebt gelopen.
Mijn penis-oogcoördinatie is toevallig van een zeer hoog niveau, dus drank is in dit geval helaas niet de oplossing.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Boeiend, je penis krijgt na een paar biertjes toch de overhand ten opzichte van je ogen.
Nah, wanneer heb je die oneliners gestuurd?quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:55 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nou sorry, ik heb gewoon mijn reserveringen als het om online dating gaat met al die "betaal hier voor en daar voor" opties. Dat dan toevallig alle 3 de oneliners niet geaccepteerd worden door "standaard" vrouwen (ik heb niet zoveel met het type fotomodel), valt gewoon op.
Maar misschien voel ik me nu even te direct aangesproken omdat ik nieuw ben in dit topic.
Van de week. En ze zijn "Niet geaccepteerd". Dus het gaat ook niet om geen reactie, maar simpelweg afgewezen. Prima hoor, dat kan. Maar het is niets meer dan een icebreaker, die is echt niet zo moeilijk te accepteren. En nogmaals, het ging om "normale vrouwen", ik ken mijn beperkingen...quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, wanneer heb je die oneliners gestuurd?
Nah, dan ligt het aan je foto...quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:34 schreef Fallen het volgende:
[..]
Van de week. En ze zijn "Niet geaccepteerd". Dus het gaat ook niet om geen reactie, maar simpelweg afgewezen. Prima hoor, dat kan. Maar het is niets meer dan een icebreaker, die is echt niet zo moeilijk te accepteren. En nogmaals, het ging om "normale vrouwen", ik ken mijn beperkingen...
Maar wellicht snap ik het systeem nog niet helemaal en wordt dat mij vanzelf wel duidelijk.
Dezelfde.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, dan ligt het aan je foto...
Gezien de foto in je fobo ben je in ieder geval niet bang om gezien te worden.
Dus show us, welke gebruik je op Paiq bij je onliners?.
Wil je een eerlijk oordeel?quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:44 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dezelfde.
En die staat bij Paiq na iets van 35 beoordelingen nog steeds met een 8,5 gemiddeld. Maar wat dat precies betekent.... (ik heb geen idee hoe laag je foto kan zinken, misschien niet lager dan een 7 ofzo, weet ik het...)
Sure, kom maar op!quote:
Ja, hallo... het is een mening. Feedback waarvan ik zelf bepaal of ik me dat aantrek.quote:Spirit zei deze week "Ja," maar heeft daar volgens mij toch wel een beetje spijt van gehad, dus ik vraag het toch maar even.
Yo bitch, u hungry for cock?quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:34 schreef Fallen het volgende:
[..]
Van de week. En ze zijn "Niet geaccepteerd". Dus het gaat ook niet om geen reactie, maar simpelweg afgewezen. Prima hoor, dat kan. Maar het is niets meer dan een icebreaker, die is echt niet zo moeilijk te accepteren. En nogmaals, het ging om "normale vrouwen", ik ken mijn beperkingen...
Maar wellicht snap ik het systeem nog niet helemaal en wordt dat mij vanzelf wel duidelijk.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:51 schreef Micson het volgende:
[..]
Yo bitch, u hungry for cock?
...is geen goede oneliner, misschien ligt het daar aan!
Okay, here we go:quote:
Dat is commentaar waar ik me wel in kan vinden eerlijk gezegd. Ik zal eens kijken of ik iets beters kan vinden. Tot die tijd doen ze het er maar mee.quote:
Een van mijn foto's op paiq is zo'n in de verte starende blik foto.quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:03 schreef kastanova het volgende:
- Moeilijke, in de verte starende blik; op zich niets mis mee als je een intellectuele Groenlinks-stemmer aan de haak wilt slaan, maar voor de gemiddelde datingsite-dame toch een tikkie te zwaarmoedig vrees ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |