abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97013259
Ja! Waar blijft je foto? :).
I was an atheist until I realized I was God
pi_97013335
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 22:06 schreef Micson het volgende:
Omdat ik allemaal tientonners op mijn Paiq heb, had ik zo'n oneliner gestuurd naar zo'n andere chick. Geaccepteerd , ff gepraat, ziet ze mijn andere foto's, gaat ze meteen offline.

Dan ben je toch echt een oppervlakkig dom wicht, als een andere foto blijkbaar niet zo 'lekker' als de ene is, en je daarom meteen met je arrogante kop offline gaat? :') Ikzelf blijf altijd correct en aardig als een tientonner met zware botten zich weer heeft onthuld.. :)

Nu ben ik dus gekrenkt in mijn trots, en moet er eerwraak volgen. Ik ben nog een beetje aan het nadenken hoe ik haar op ga sporen, waarna de steniging voltrokken kan worden ;)
Dat is behoorlijk treurig inderdaad. En props voor het keurig en aardig blijven. Doe ik ook altijd.
  woensdag 18 mei 2011 @ 23:17:13 #153
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_97013430
"Ik blijf altijd correct en aardig".

- allemaal tientonners
- oppervlakkig dom wicht
- arrogante kop
- tientonner met zware botten
- eerwraak
- steniging

:')
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 18 mei 2011 @ 23:17:58 #154
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_97013459
Heb nu 3 oneliners verstuurd, maar geen enkele geaccepteerd.
Beetje jammer hoor... Begin dan toch weer wel zo'n geldklopperij gevoel te krijgen. Niet dat die credits nou zo duur zijn (integendeel zelfs), maar toch... :{
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_97013474
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 23:17 schreef Silenus het volgende:

- allemaal tientonners
- oppervlakkig dom wicht
- arrogante kop
- eerwraak
- steniging

wat niet weet wat niet deert toch? O-)
pi_97013930
Pffffff.... Tegenwoordig echt steeds meer luitjes hier die gratis of voor een paar kwartjes verwachten dat ze de vrouwen kunnen selecteren op uiterlijk, opleidingsniveau, cupmaat en seksuele ervaring waarbij de uitdaging bestaat uit het vinden van gaatjes in hun agenda.

Euuuhm nee dus. Dat is alleen voor de "The Chosen Few."
En als je daar bij had gehoord, hadden we je al wel benaderd :Y).
pi_97014010
quote:

- allemaal tientonners
- oppervlakkig dom wicht
- arrogante kop
- eerwraak
- steniging

My thoughts...
  woensdag 18 mei 2011 @ 23:33:38 #158
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_97014127
quote:
2s.gif Op woensdag 18 mei 2011 23:28 schreef kastanova het volgende:
Pffffff.... Tegenwoordig echt steeds meer luitjes hier die gratis of voor een paar kwartjes verwachten dat ze de vrouwen kunnen selecteren op uiterlijk, opleidingsniveau, cupmaat en seksuele ervaring waarbij de uitdaging bestaat uit het vinden van gaatjes in hun agenda.

Euuuhm nee dus. Dat is alleen voor de "The Chosen Few."
En als je daar bij had gehoord, hadden we je al wel benaderd :Y).
Over wie heb je het nou?
Waar is "hier" en wie zijn die "luitjes" ?
  woensdag 18 mei 2011 @ 23:33:42 #159
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_97014129
Is het wanhopige tienertijd trouwens ofzo? Dat we opeens zoveel nieuwe datende jonkies hebben.. (Als ik dat al mag zeggen terwijl ik zelf 20 ben :P)
WFPB!
  woensdag 18 mei 2011 @ 23:42:35 #160
240618 Micson
The lonely stoner
pi_97014519
quote:

- allemaal tientonners
- oppervlakkig dom wicht
- arrogante kop
- eerwraak
- steniging

Moraalridders :')

Wat moet ik dan zeggen, 'forse gezellige meiden' ? :') Dat zou een heel groot understatement zijn. Maar ik veins altijd nog even interesse en kap nooit iets af, ook al weet ik dat het niets gaat worden. Gewoon om de gevoelens van diegene niet te kwetsen.

Dat ik andere woorden voor dat ene meisje in kwestie heb, is gewoon omdat ik haar gedrag afkeur. Ook dit had ik netter kunnen verwoorden, maar we zijn toch geen forum van de Evangelische Omroep of wel :') Jullie snappen toch wat ik bedoel ?
pi_97014699
quote:
5s.gif Op woensdag 18 mei 2011 23:33 schreef Fallen het volgende:

[..]

Over wie heb je het nou?
Waar is "hier" en wie zijn die "luitjes" ?
Hier = Dit topic.
Die luitjes = Luitjes die direct beginnen over geldklopperij als niet alle vrouwen toehappen.

Alsof je in de kroeg ook gaat roepen dat het een belachelijke kuttent is als je 3 blauwtjes hebt gelopen.
  woensdag 18 mei 2011 @ 23:47:52 #162
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_97014726
Je bent gewoon gefrustreerd dat je er blijkbaar zo onaantrekkelijk uitziet dat vrouwen gillend wegrennen als ze je foto zien. En dat reageer je dan af op dikkere vrouwen, met je 'allemaal tientonners'. Maakt verder niet uit, we kunnen niet allemaal tot The Chosen Few behoren.
Gourmetten of steengrillen?
pi_97014788
Het weer wordt beter => De vrouwtjes gaan schaarser gekleed => De hormoontjes beginnen te gieren.
  woensdag 18 mei 2011 @ 23:51:17 #164
240618 Micson
The lonely stoner
pi_97014896
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 23:47 schreef Silenus het volgende:
Je bent gewoon gefrustreerd dat je er blijkbaar zo onaantrekkelijk uitziet dat vrouwen gillend wegrennen als ze je foto zien. En dat reageer je dan af op dikkere vrouwen, met je 'allemaal tientonners'. Maakt verder niet uit, we kunnen niet allemaal tot The Chosen Few behoren.
Onzin, ze had mijn oneliner geaccepteerd.

En dat klonk misschien respectloos, maar ik wilde die vrouwen niet afvallen hoor (haha snap je hem, afvallen :D )

Het zijn ook hartstikke aardige meiden, maarja soms wil het oog ook wat.
  woensdag 18 mei 2011 @ 23:51:59 #165
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_97014923
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 23:51 schreef Micson het volgende:

[..]

Onzin, ze had mijn oneliner geaccepteerd.

En dat klonk misschien respectloos, maar ik wilde die vrouwen niet afvallen hoor (haha snap je hem, afvallen :D )

Had je nou maar verteld dat je superrijk was....

(En ja er zitten heel rare dames op Paiq... wen er maar aan :P)
WFPB!
pi_97014961
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 23:51 schreef Micson het volgende:
Boeiend, je penis krijgt na een paar biertjes toch de overhand ten opzichte van je ogen.
  woensdag 18 mei 2011 @ 23:55:30 #167
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_97015075
quote:
3s.gif Op woensdag 18 mei 2011 23:47 schreef kastanova het volgende:

[..]

Hier = Dit topic.
Die luitjes = Luitjes die direct beginnen over geldklopperij als niet alle vrouwen toehappen.

Alsof je in de kroeg ook gaat roepen dat het een belachelijke kuttent is als je 3 blauwtjes hebt gelopen.
Nou sorry, ik heb gewoon mijn reserveringen als het om online dating gaat met al die "betaal hier voor en daar voor" opties. Dat dan toevallig alle 3 de oneliners niet geaccepteerd worden door "standaard" vrouwen (ik heb niet zoveel met het type fotomodel), valt gewoon op.
Maar misschien voel ik me nu even te direct aangesproken omdat ik nieuw ben in dit topic.
  woensdag 18 mei 2011 @ 23:55:54 #168
240618 Micson
The lonely stoner
pi_97015086
quote:
4s.gif Op woensdag 18 mei 2011 23:52 schreef kastanova het volgende:

[..]

Boeiend, je penis krijgt na een paar biertjes toch de overhand ten opzichte van je ogen.
Mijn penis-oogcoördinatie is toevallig van een zeer hoog niveau, dus drank is in dit geval helaas niet de oplossing. ;)

Maar jullie hebben jullie huidige vriendinnen allemaal geregeld via zulke sites? Denk toch dat offline versieren een hoop natuurlijker is..
pi_97016245
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 23:55 schreef Fallen het volgende:

[..]

Nou sorry, ik heb gewoon mijn reserveringen als het om online dating gaat met al die "betaal hier voor en daar voor" opties. Dat dan toevallig alle 3 de oneliners niet geaccepteerd worden door "standaard" vrouwen (ik heb niet zoveel met het type fotomodel), valt gewoon op.
Maar misschien voel ik me nu even te direct aangesproken omdat ik nieuw ben in dit topic.
Nah, wanneer heb je die oneliners gestuurd?
  donderdag 19 mei 2011 @ 00:34:09 #170
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_97016422
quote:
5s.gif Op donderdag 19 mei 2011 00:28 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nah, wanneer heb je die oneliners gestuurd?
Van de week. En ze zijn "Niet geaccepteerd". Dus het gaat ook niet om geen reactie, maar simpelweg afgewezen. Prima hoor, dat kan. Maar het is niets meer dan een icebreaker, die is echt niet zo moeilijk te accepteren. En nogmaals, het ging om "normale vrouwen", ik ken mijn beperkingen... ;)
Maar wellicht snap ik het systeem nog niet helemaal en wordt dat mij vanzelf wel duidelijk.
pi_97016582
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 00:34 schreef Fallen het volgende:

[..]

Van de week. En ze zijn "Niet geaccepteerd". Dus het gaat ook niet om geen reactie, maar simpelweg afgewezen. Prima hoor, dat kan. Maar het is niets meer dan een icebreaker, die is echt niet zo moeilijk te accepteren. En nogmaals, het ging om "normale vrouwen", ik ken mijn beperkingen... ;)
Maar wellicht snap ik het systeem nog niet helemaal en wordt dat mij vanzelf wel duidelijk.
Nah, dan ligt het aan je foto...

Gezien de foto in je fobo ben je in ieder geval niet bang om gezien te worden.
Dus show us, welke gebruik je op Paiq bij je onliners? :).
  donderdag 19 mei 2011 @ 00:44:47 #172
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_97016753
quote:
5s.gif Op donderdag 19 mei 2011 00:39 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nah, dan ligt het aan je foto...

Gezien de foto in je fobo ben je in ieder geval niet bang om gezien te worden.
Dus show us, welke gebruik je op Paiq bij je onliners? :).
Dezelfde. :@
En die staat bij Paiq na iets van 35 beoordelingen nog steeds met een 8,5 gemiddeld. Maar wat dat precies betekent.... (ik heb geen idee hoe laag je foto kan zinken, misschien niet lager dan een 7 ofzo, weet ik het...) :D
  donderdag 19 mei 2011 @ 00:45:49 #173
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_97016782
8,5 is prima. Daar zou het niet aan moeten liggen. Maar misschien net de verkeerde dames geprobeerd te benaderen, of je typt toch iets raars in die oneliners :P
WFPB!
pi_97016879
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 00:44 schreef Fallen het volgende:

[..]

Dezelfde. :@
En die staat bij Paiq na iets van 35 beoordelingen nog steeds met een 8,5 gemiddeld. Maar wat dat precies betekent.... (ik heb geen idee hoe laag je foto kan zinken, misschien niet lager dan een 7 ofzo, weet ik het...) :D
Wil je een eerlijk oordeel?

Spirit zei deze week "Ja," maar heeft daar volgens mij toch wel een beetje spijt van gehad, dus ik vraag het toch maar even :+.
  donderdag 19 mei 2011 @ 00:49:40 #175
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_97016905
Volgens mij niet, ik ben nog voorzichtig ook met de dames die ik benaderd heb, dus ook enigszins gekeken naar de match-score. Lager dan 85% is het dan ook niet geweest. Maar goed, ik zie het vanzelf wel.
quote:
5s.gif Op donderdag 19 mei 2011 00:48 schreef kastanova het volgende:

[..]

Wil je een eerlijk oordeel?
Sure, kom maar op! :P

quote:
Spirit zei deze week "Ja," maar heeft daar volgens mij toch wel een beetje spijt van gehad, dus ik vraag het toch maar even :+.
Ja, hallo... het is een mening. Feedback waarvan ik zelf bepaal of ik me dat aantrek. :D
  donderdag 19 mei 2011 @ 00:51:04 #176
240618 Micson
The lonely stoner
pi_97016947
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 00:34 schreef Fallen het volgende:

[..]

Yo bitch, u hungry for cock?

...is geen goede oneliner, misschien ligt het daar aan!
  donderdag 19 mei 2011 @ 00:51:59 #177
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_97016981
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 00:51 schreef Micson het volgende:

[..]

Yo bitch, u hungry for cock?

...is geen goede oneliner, misschien ligt het daar aan!
:@ misschien moet ik het niet in het engels doen nee.... :N
pi_97017274
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 00:49 schreef Fallen het volgende:
Sure, kom maar op! :P
Okay, here we go:

- Moeilijke, in de verte starende blik; op zich niets mis mee als je een intellectuele Groenlinks-stemmer aan de haak wilt slaan, maar voor de gemiddelde datingsite-dame toch een tikkie te zwaarmoedig vrees ik.
- Een gure waas over je gezicht, waarschijnlijk door het weer, maar geeft toch een beetje een bleke (en daarmee dus ongezondere) tint aan je kop.
- Gemillimeterde zijkanten van je kapsel, maar de bovenkant is niet te zien. Laat mijns inziens teveel te raden over. En bij kalende mannen wat sowieso al vrij gevoelig ligt wil men denk ik liever het totaalplaatje zien om niet voor verrassingen te komen staan.
- Hetzelfde geldt in feite voor de rest van je lichaam. Nu is alleen je vrij forse hoofd in beeld. Men gaat de rest er dan bij verzinnen, ergo: Bolle kop = Bol lichaam, terwijl dat in de praktijk volgens mij best mee valt.

Vrouwen gaan immers (althans, dat denk ik in al m'n wijsheid) een vrij standaard lijstje af bij het al dan niet toehappen op een oneliner, hetgeen uiteraard hoofdzakelijk op basis van het uiterlijk is.
En in feite kan dus ook alles wat niet aan dat lijstje voldoet reden zijn voor een afwijzing.

Als ze je inderdaad zo (primair) zien als ik, dan zien ze een zeer serieuze, mollige en kalende man.
En voor de vrolijke huppelkutjes die gezellig en simpel willen chatten met een ridder op het witte paard is bovenstaande dus al genoeg reden om je af te wijzen.

Als ik jou was zou ik dus een warmere, goed belichte foto kiezen waarbij in ieder geval ook je borst en bovenkant van je hoofd in beeld is, denk dat dat al behoorlijk verschil zal maken wat betreft respons.

[ Bericht 0% gewijzigd door kastanova op 19-05-2011 01:16:24 ]
  donderdag 19 mei 2011 @ 01:07:20 #179
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_97017363
quote:
7s.gif Op donderdag 19 mei 2011 01:03 schreef kastanova het volgende:

[..]

Okay, here we go:

[...]
Dat is commentaar waar ik me wel in kan vinden eerlijk gezegd. Ik zal eens kijken of ik iets beters kan vinden. Tot die tijd doen ze het er maar mee. :D
pi_97017455
quote:
7s.gif Op donderdag 19 mei 2011 01:03 schreef kastanova het volgende:
- Moeilijke, in de verte starende blik; op zich niets mis mee als je een intellectuele Groenlinks-stemmer aan de haak wilt slaan, maar voor de gemiddelde datingsite-dame toch een tikkie te zwaarmoedig vrees ik.
Een van mijn foto's op paiq is zo'n in de verte starende blik foto. :P
3 fotobewonderaars. Wel laagste gemiddelde van al m'n foto's (7.2).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')