quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:35 schreef Internepper het volgende:
[..]
Onzin. Telegramstijl is dat er woorden worden weggelaten zonder dat de kern van de zin veranderd/tekst veranderd. Dit heeft niks met de indeling van je alinea's te maken..
helemaal gelijkquote:Onzin. Telegramstijl is dat er woorden worden weggelaten zonder dat de kern van de zin veranderd/tekst veranderd. Dit heeft niks met de indeling van je alinea's te maken..
Netjes, ik denk dat de verhouding 1/4 nog wel gehaald wordt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:07 schreef Finland. het volgende:
Mijn klacht is verstuurd. Inmiddels al weer 13223!
beter dan zenuwachtige zweetluchtquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:12 schreef electronique het volgende:
ik wilde eigenlijk nog klagen over de verschrikkelijk smerige axe-deo lucht van mijn klasgenoten maar ik heb toch maar een inhoudelijke klacht gegeven
Inderdaad en mensen die meerdere keren een klacht gaan indienen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:43 schreef electronique het volgende:
volgensmij klagen er wel veel mensen om het klagen, en om zoveel mogelijk klachten te krijgen.
vraag me af hoeveel klachten er ook echt inhoudelijk zijn.
Die samenvatting. Pure aids was datquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:46 schreef electronique het volgende:
waarover hebben jullie dan zowel geklaagd?
Volgens mij niet, volgens mij zitten er geen verplichtingen aan het gebruik van alinea's.. het is daarentegen wel overzichtelijker. Maar anders moet je voor de zekerheid even kijken in het correctiemodel.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:53 schreef ErikHoevenaars het volgende:
Je moest verdomme toch niet de samenvatting in alinea's opbouwen??? Ik heb een tekst als geheel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |