Da's wel haar baan hè?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:43 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik ging net boodschappen doen. En toen forceerde het kassameisje een gesprek met mij.
* Mutant01 rilt bij de gedachte.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:43 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik ging net boodschappen doen. En toen forceerde het kassameisje een gesprek met mij.
Ik overdrijf graagquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kom zeg, in Amsterdam kan je ook in het centrum parkeren, dan zal dat in Utrecht toch ook wel lukken, of ben ik nou gek?
Daar zou ik mee uitkijken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:43 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik ging net boodschappen doen. En toen forceerde het kamermeisje een gesprek met mij.
Mag wel, veel plezier dan met je inferieure nummer.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom mag het niet in mijn ogen of oren het beste nummer van Moby zijn. Wat is dit?
Hoe duur is die grap?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:41 schreef du_ke het volgende:
Pak een parkeergarage
http://www.utrecht.nl/smartsite.dws?id=78661
Neuken dan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:43 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Tozz ge memet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mag wel, veel plezier dan met je inferieure nummer.
Hear hear, luister naar papa Betyarquote:
Beter ga je daar niet op zoeken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:46 schreef betyar het volgende:
What de neuk is rimt?? Ik google en kom een of ander instituut tegen.
Rimmen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:46 schreef betyar het volgende:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:46 schreef betyar het volgende:
quote:Sheila Broflovski: What the heck is a rimjob?
Mrs. Cartman: Why, that's where you put your legs behind your head and let someone lick your ass.
Dat had ik een keertje toen ik een diner in sociëteit de Witte te Den Haag had, parkeer ik de auto in de parkeergarage voor de sociëteit, ga daarna nog een paar drankjes doen in de Danzig, kom ik om half 5 's ochtends weer bij de auto en mocht iets van 20 / 30 euro aftikken.quote:
Ik zal de grap niet maken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:48 schreef betyar het volgende:
[..]
Rimmen........................![]()
![]()
![]()
Daar krijg je vast de E-Coli bacterie van binnen.
Ik vind het uitermate knap hoe ze mensen afkomstig uit één van de meest conservatief religieuze regionen van Marokko bereid hebben weten te vinden om mee te werken aan het maken van deze clip. Geld heeft kennelijk behoorlijk wat kracht.quote:
Dank. Ik ben op dit forum reeds voor kankerconservatief, klootzak, arrogante rukker, Zaadvisch en paapse dilettant uitgemaakt, maar nog nooit voor smeerlap.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |