Als ik klaar was met het verbouwen van mn appartement, had ik hem zo in huis genomen, maar dat duurt jammergenoeg nog anderhalve maandquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Cat heeft een nestje van Redcat.
Goed doel endezo. Een van de kittens gaat naar Tombo, die heet Sawyer.
Tombo haar kat die ze al heeft heet Sjef.
En Cat had een Juliet maar dat bleek een Julius.
Ja?
Ja?
Hebbie um?
Hmm...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Cat heeft een nestje van Redcat.
Goed doel endezo. Een van de kittens gaat naar Tombo, die heet Sawyer.
Tombo haar kat die ze al heeft heet Sjef.
En Cat had een Juliet maar dat bleek een Julius.
Ja?
Ja?
Hebbie um?
Naja, onze kat is op 4 mei (JA DODENHERDENKINGquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jongen dus. En soort is htk kat.
Heb je belangstelling?
Hou mijn Redcat reeks in F&F in de gaten, ik krijg vast wel weer een nest.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ik klaar was met het verbouwen van mn appartement, had ik hem zo in huis genomen, maar dat duurt jammergenoeg nog anderhalve maand
Nee, kijk maar op 26 sec.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Die stok 'is er al' volgens mij, maar je ziet hem niet.
Hij komt van onder, lijkt
Neuh ik woon ver van Eindhoven af eilk, maar ik zal die topics in F&F(die ik voor de fotos al stiekem volgquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hou mijn Redcat reeks in F&F in de gaten, ik krijg vast wel weer een nest.![]()
Woon je trouwens in de buurt van Eindhoven? Want de reisafstand is voor veel fokkers een bezwaar om via mij een kat te adopteren. Maar tof dat je het overweegt!
Awww... zielig.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Naja, onze kat is op 4 mei (JA DODENHERDENKING) doodgegaan
![]()
![]()
, dat was een ongelooflijk unieke mix tussen een Noorse Boskat en een Europese Korthaar, vrouwtje btw.
Denk dan mn ouders een vrouwetje willen.
Leuk!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Neuh ik woon ver van Eindhoven af eilk, maar ik zal die topics in F&F(die ik voor de fotos al stiekem volg) wel in de gaten houden als de boel hier klaar is.
Arghhhhhhhhhhhhhh.quote:
Ik zou best willen, maar ik heb er al drie en ik krijg ruzie thuis als ik met een vierde aan kom zettenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Awww... zielig.![]()
Ik blijf het apart vinden dat mensen een voorkeur hebben voor een bepaald geslacht. Want het karakter van een kat is vaak meer bepalend. Helaas is het daar voor Juliet/Julius ook misgelopen. De beoogde baasjes wilde echt een vrouwtje.
Maar als hij op de site staat zal er gauw genoeg iemand voor hem bellen. Er zijn nu nog niet veel kittens.
Stomme stok! Sjefke mag 'm opeten!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:19 schreef Greys het volgende:
Ja nu zit ik dus al voor de 23e keer naar die stok te kijken van Estland
Ik luister ook naar Cat.quote:
Vertaald;quote:Sie hat einen Ausfahrbaren Stab, den sie im eingefahrenem Zustand in der Hand hält. Das Tuch ist auch daran fixiert und wird, wenn der Stab ausfährt in den holen Stab hineingezogen. Das ganze passiert in einer viertel Sekunde, für den Zuschauer also kaum sichtbar.
Hier in slomo:quote:Het heeft een uitschuifbare stang die houdt ze opgeborgen in zijn hand. Het doek is bevestigd aan, en wanneer het personeel verhuist tot het personeel betrokken te raken. Dit gebeurde al een kwart van een seconde, voor de kijker die nauwelijks zichtbaar is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |