Nee, dat is liev.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:05 schreef tombolafan het volgende:
Is het heel stom als ik weer een nacht in de woonkamer ga slapen voor de kat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Huiselijk geweld?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die is ook al vergeven.![]()
Maar dat skatje wat ik net postte is nu arm weeskind.
Is Sjef van de rel door het nieuwe huis?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:05 schreef tombolafan het volgende:
Is het heel stom als ik weer een nacht in de woonkamer ga slapen voor de kat
Iets van een toffe schoonmoeder.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:04 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
De redder van ESF! Wat is je functie op FOK! trouwens (mod, ...) ?
quote:
Zolang ik in de kamer blijf gaat het goed, ga ik weg dan gaat ie me roepenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Is Sjef van de rel door het nieuwe huis?
Of gewoon ter geruststelling enzo?
Admin/toffe schoonmoeder/probleemoplosser/natteneuzenvegertquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:08 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik zit mobiel, dus dat gaat dan weer zo moeilijk.
De stoel had idd wieltjesquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:08 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik zit mobiel, dus dat gaat dan weer zo moeilijk.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, dat is liev.
Eh...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Dat weet je nooit bij Catquote:
quote:
Nadeel van het ESF is dat je het meestal niet vaker hoort.quote:
Jongen dus. En soort is htk kat.quote:
Dan mag jij mijn stoel hebben!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Admin/toffe schoonmoeder/probleemoplosser/natteneuzenvegert
Ik vind het sekseh.quote:
Cat heeft een nestje van Redcat.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:10 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Kan iemand me hier de kattenfamilie uitleggen inclusief de beesten en de eigenschappen? Al dat ge-Sawyer en al dat ge-Sjefke en al die andere beesten zorgen bij mij ook voor verwarring!
Ik snap daar ook helemaal niets van.quote:
Zo ingewikkeld is het toch niet?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Cat heeft een nestje van Redcat.
Goed doel endezo. Een van de kittens gaat naar Tombo, die heet Sawyer.
Tombo haar kat die ze al heeft heet Sjef.
En Cat had een Juliet maar dat bleek een Julius.
Ja?
Ja?
Hebbie um?
Die stok 'is er al' volgens mij, maar je ziet hem niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |