Google Translatequote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:26 schreef Cat22 het volgende:
Vooral die vertaling maakt het helemaal duidelijk.
I knowz.quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:21 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Stomme stok! Sjefke mag 'm opeten!
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:35 schreef Greys het volgende:
Die slow motion gaat er voor zorgen dat ik kan slapen straks!
Dan slaap ik niet want inmiddels worden ze alweer wakker.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:39 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dan ga je samen met ze op de bank slapen
Dan ga jij slapen en dan zorgen ze maar dat ze bij je in slaap vallen en dan zien ze wel wanneer ze gaan slapen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan slaap ik niet want inmiddels worden ze alweer wakker.
Maar het zijn nog baby's!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:42 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dan ga jij slapen en dan zorgen ze maar dat ze bij je in slaap vallen en dan zien ze wel wanneer ze gaan slapen.
Haha, ze zongen dus al in 2004 "We gaan die Kutlandjes nooit verslaan" Hadden ze wel al gelijk toen.quote:
Albertquote:Op woensdag 18 mei 2011 01:23 schreef hole1988 het volgende:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/cc62ef18-9a8d-4daf-ac22-d1b1ea696473/
vanaf 2:45
zou het iets te maken hebben met het filmpje dat ik gelekt heb.
Wat zeggen ze nou? Ze zeggen helemaal niks.quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:23 schreef hole1988 het volgende:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/cc62ef18-9a8d-4daf-ac22-d1b1ea696473/
vanaf 2:45
zou het iets te maken hebben met het filmpje dat ik gelekt heb.
Dat wordt door dit forum vaak wel verholpenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nadeel van het ESF is dat je het meestal niet vaker hoort.
quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 15:48 schreef Greys het volgende:
Tof Erik! Hoeveel extra ruimte heb je nu?
Goodbyeeeeeeeeeeeeee kijk dan wat ze gister hadden in onze sauna
Lekker leuk loyly-feestje
Komende zondag 15 mei is het weer feest in Centre du Lac voor de liefhebbers van löyly’s. Iedereen die in Centre du Lac de opgietingen heeft meegemaakt in de Kelo-sauna weet al hoe leuk en ontspannen het er dan aan toe gaat. “En voor bezoekers die er wat onwennig tegenover staan hebben we een speciale sessie om twee uur ’s middags. Het thema is dan: Löyly voor dummies, waarmee we deze geweldige Finse saunarituelen echt voor iedereen toegankelijk te maken”, zegt bedrijfsleider en löyly-master Mario Ballering.
Er zijn er aanstaande zondag maar liefst zes. Het programma ziet er als volgt uit. Kies uw favoriete opgieting of bezoek ze allemaal!
Om 12:00 uur is de ‘Aloë Vera-opgieting’.
Om 14:00 uur ervaart u een ‘verkwikkend lentegeurenspel’.
Om 16:00 uur kunt u deelnemen aan de nieuwe ‘Löyly voor dummies’.
Om 18:00 uur gaat het in de sauna van ‘Rakketak met de berkentak’.
Om 20:00 uur is het löyly-thema ‘Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg’.
Om 21:00 uur is de laatste opgieting met de naam ‘The ultimate’.
Overigens zijn er geen extra kosten of voorwaarden verbonden aan deelname aan een löyly.
Vond ik ook. Zwitserland was notabene favoriet bij mijquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:36 schreef Pino112 het volgende:
Pffff, als ik nu de uitslag weer bekijk van de finale kan ik het nog steeds niet hebben dat Estland en Zwitserland echt helemaal onderaan staan![]()
.
Dat ook ja, heb ik ook ooit van de slagert geleerd, lang, lang geleden.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn moeder gooit altijd ook een paar plakken ontbijtkoek bij het suddervlees om het wat te binden.
Het staat al op; ik heb zo'n kant en klaar zakje voor sudderlapjes gekocht en daar heel culinair rode wijn en knoflook bij gedaanquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:10 schreef Greys het volgende:
Ga je dat draadjesvlees vanavond al eten Ing? Dan mag je het wel rap op zetten namelijk
En er moet iets zuurs bij, scheutje azijn, wijn etc. Dan wordt je vlees zachter.
Hoiiiii vakantiegangert
quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het staat al op; ik heb zo'n kant en klaar zakje voor sudderlapjes gekocht en daar heel culinair rode wijn en knoflook bij gedaan![]()
![]()
En ontbijtkoek heb ik niet, zou een stroopwafel ook binden?
Wat een goed planquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Die zou ik, bij wijze van voorzorgsmaatregel, maar gewoon alvast in je buik stoppen.
Pfieuwquote:
Ik heb een heel goed recept voor draadjesvlees. Dus mocht dit niet worden zoals je wilt, dan geef ik je dat recept!quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het staat al op; ik heb zo'n kant en klaar zakje voor sudderlapjes gekocht en daar heel culinair rode wijn en knoflook bij gedaan![]()
![]()
En ontbijtkoek heb ik niet, zou een stroopwafel ook binden?
Jaquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Pfieuw![]()
Mijn laptop is dood, dus ik kan even niet internetten(zit nu op m'n werk).
En we missen altijd die leuke loyly dingetjes, die van laatst dat er ieder uur eentje was ook al!
quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:40 schreef Greys het volgende:
Oh ik hoef me iets minder te haasten, Maes zit nog bij de kappert onder de föhn
Ik hoop dat dit lukt, maar anders graagquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb een heel goed recept voor draadjesvlees. Dus mocht dit niet worden zoals je wilt, dan geef ik je dat recept!
Yayquote:
Ik ben op zich klaar nu, alleen nog ff een witte lekking voor evt. als het koud isquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Yaydan kan je met een gerust hart gaan tukken
Ik heb nog steeds niets om aan te trekken naar de bruiloft.
Vrijdag en zondag maar even op pad!
Ik niet.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Allemaal mensen van hier (nou ja F&F uitgenodigd? Tof
!
En ook geen jurrekies stress.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ook niet, maar ik ken Maes ook nauwelijks, dus ik ben niet verrast
.
Gewoon een beetje gekleed/leuk/feestelijk!quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:17 schreef Goodbye het volgende:
Goed idee van die nieuwsbrief Greys!![]()
En ik heb helemaal nog geen outfit voor de bruiloftIs het erg netjes-netjes, Greys? Anders heb ik vast nog wel een leuk jurkje hangen
Zo zie ik er toch altijd uit?quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon een beetje gekleed/leuk/feestelijk!
Vooral geen gala
Ons bed ligt ook vol nu...en de wasmachine zit ook vol.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo herkenbaar. Toen ik ging verhuizen (
) had ik ook heel enthousiast alle zooi op mijn bed gepleurd
. En mijn goede zin was toen uit het raam gevallen denk ik
.
D'r zit nog wat koffie op je kraag!quote:
Uitsorteren en op kleur in zakken en dan iedere keer weer een zak in die fripse kast?quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ons bed ligt ook vol nu...en de wasmachine zit ook vol.
Dus ik moet wel ff doorzetten
Dat is nog meer werk. Damn.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Uitsorteren en op kleur in zakken en dan iedere keer weer een zak in die fripse kast?
quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:18 schreef Maes het volgende:
Greys vanuit Huize Maes...
We gaan lekkerrrrrrrrrrr draaiboeksgewijsgezien!
Whut?quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Uitsorteren en op kleur in zakken en dan iedere keer weer een zak in die fripse kast?
Ik haal wel een Turkse pizza op weg van Maes naar huisquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Op het menu van vavond staat:
Risotto met spinazie en spekjes.
Klinkt goedquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Op het menu van vavond staat:
Risotto met spinazie en spekjes.
Dat laatste had je er niet bij hoeven zetten heurquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:48 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik haal wel een Turkse pizza op weg van Maes naar huis![]()
/Greys
quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat laatste had je er niet bij hoeven zetten heur
Niet als je rond half 6 thuis wilde zijn.quote:
Dat kloptquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet als je rond half 6 thuis wilde zijn.
And proud of it!quote:
Even de pc van A. gejatquote:
Tsja, je moet wat!quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Als je een onbekende voor A. was, dan was zijn computer taken by a stranger.
Ah, gewoon de tekst veranderenquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Als je een onbekende voor A. was, dan was zijn computer taken by a stranger.
Nee ho stop, ik zei dat je dat van dat liedje bijna zou gaan willenquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Past goed bij de opmerking van Greys dat ze haar tong in een stranger wil steken.
Niet?quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ho stop, ik zei dat je dat van dat liedje bijna zou gaan willen
Van dat sfeertje. Ik ga nu niet buiten mijn tong ff in een stranger stoppen heur
Oh toch niet. Ik vond het al bijna jammer dat ik geen stranger benquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ho stop, ik zei dat je dat van dat liedje bijna zou gaan willen
Van dat sfeertje. Ik ga nu niet buiten mijn tong ff in een stranger stoppen heur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |