Na aanleiding van dit topic kan ik beslissen dat je valt in de 1e categorie. Dus:quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:35 schreef Ensemble het volgende:
Bij welke groep hoor ik?
Mvg,
[ afbeelding ]
Dat plaatje blijft baasquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:37 schreef Dalando het volgende:
[..]
Na aanleiding van dit topic kan ik beslissen dat je valt in de 1e categorie. Dus:
[ afbeelding ]
Movg.
En ik heb nog geen eens een kut.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:37 schreef Dalando het volgende:
[..]
Na aanleiding van dit topic kan ik beslissen dat je valt in de 1e categorie. Dus:
[ afbeelding ]
Movg.
Ik vraag mij af waarom een kwaliteitsuser zoals jij nou een bloedserieus onzintopic probeert te verneucken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:39 schreef JanPiraat het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik denk niet dat de modjes/admins die seal zullen 'erkennen' en dan wordt het waarschijnlijk weer weggehaald. Dus verspilde moeite.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:41 schreef Dalando het volgende:
Ik stel hierbij voor om seals te gaan gebruiken, die kwaliteit-topics-opende-users (Denk hierbij aan Beach, Ragboer, SSB, Spouwerranger en trolololo) kunnen gaan uitdelen aan topics, vallen ze onder categorie 1 of 2. Kan een amateur/professionele painter seals gaan maken aub?
Dat is dan weer de angst, ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de modjes/admins die seal zullen 'erkennen' en dan wordt het waarschijnlijk weer weggehaald. Dus verspilde moeite.
Ik stel hierbij voor dat jij malaria krijgt en je moeder lekker gaat vervelen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:41 schreef Dalando het volgende:
Ik stel hierbij voor om seals te gaan gebruiken, die kwaliteit-topics-opende-users (Denk hierbij aan Beach, Ragboer, SSB, Spouwerranger en trolololo) kunnen gaan uitdelen aan topics, vallen ze onder categorie 1 of 2. Kan een amateur/professionele painter seals gaan maken aub?
fixedquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:44 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ik stel hierbij voor dat jij malaria krijgt en je moeder lekker gaat vervelenwennen.
FOK! doodseskadersquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:46 schreef 9611Niels het volgende:
Ik stel voor dat alle kuttopicopenende users genoteerd worden, een speciaal team van FOK! gebruikers de adressen gaat achterhalen en we ze vervolgens doodmaken in hun huis.
En hun moeders kaalscheren en over straat slepen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:46 schreef 9611Niels het volgende:
Ik stel voor dat alle kuttopicopenende users genoteerd worden, een speciaal team van FOK! gebruikers de adressen gaat achterhalen en we ze vervolgens doodmaken in hun huis.
Feliciteer hier Sharrquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:47 schreef Rectum het volgende:
[..]
En hun moeders kaalscheren en over straat slepen.
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)ck&status[]=centraal
Eerste gegadigde.
Soberso fokknokploegquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:46 schreef 9611Niels het volgende:
Dit dus. TS moet eerst bij zichzelf beginnen voordat hij gaat zeuren om kwaliteit.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:48 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Feliciteer hier Sharr
=D
Myraela is gewoon jaloers.
Mee eens. Kut TS.
De lijst:
Dalando
Proleetdetector 3000quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:47 schreef Rectum het volgende:
[..]
En hun moeders kaalscheren en over straat slepen.
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)ck&status[]=centraal
Eerste gegadigde.
quote:kinderen van rond de 12-13 jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.404 - signature not found
+1quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:47 schreef Panzermaus het volgende:
Word ik hier ook nog weggemod door een onderbroekenlol-sympathiserende modereerheer. Het zal me een worst zijn. 'Kwaliteit' en ONZ gaat gewoon niet samen.
welk deel van ONZ begrijp jij niet dat je komt vragen voor meer kwaliteit?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:32 schreef Dalando het volgende:
Beste Dames / Heren, [knip= heel slap verhaal over kwaliteit in ONZ![]()
![]()
]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |