Runescape koop je niet, tis gratis, hoewel er ook een betaalde modus is waar je voor extra content betaalt.quote:
Naar leraar/mentor stappen doet niks,quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:40 schreef Tanin het volgende:
[..]
Runescape koop je niet, tis gratis, hoewel er ook een betaalde modus is waar je voor extra content betaalt.
Ik voel me diep triest dat ik dit weet...
Verder, je kunt natuurlijk gewoon naar de leraar toestappen...? En anders goed lik op stuk geven als ie stomme opmerkingen maakt.
Ziet er uit als een echte pestkop.quote:
Dan gaat hij knijterhard janken dat ik zielig ben,quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Mail hem dit topic TS! Zal hem vast leren!
Kzal morgen wel ff proberen zijn accountnamen te krijgen,quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:05 schreef frankerdt het volgende:
Report zijn bots dan worden ze verbannen!!!1
Ja en? dat is de waarheid.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:10 schreef Communist het volgende:
[..]
Dan gaat hij knijterhard janken dat ik zielig ben,
Mss moet je een van jouw pampers over zn hoofd trekken in de klas. Dat zal m leren!quote:
Je doet je naam geen goed. Bovendien stopte ik hier met lezen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:26 schreef Communist het volgende:
Hallo,
Ik ben 16 jaar en er zit een mongool bij mij op school,
Dus?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:10 schreef Communist het volgende:
[..]
Stel pubersquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:59 schreef Communist het volgende:
Hij liep langs me, toen ik op de 1e verdieping liep, hij noemde mij een kkkind.
toen ben ik achter hem aan gegaan en hem van een trap geduwd (5 treden ofzo)
Hij natuurlijk jankend naar de concierge toe, en nu moeten we het morgen met de teamleider uitpraten ofzo,,,
Goed zo!quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:59 schreef Communist het volgende:
Hij natuurlijk jankend naar de concierge toe, en nu moeten we het morgen met de teamleider uitpraten ofzo,,,
quote:
Is dat dan niet zo?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:10 schreef Communist het volgende:
[..]
Waarom moet jij altijd zo bot doen, laat die arme jongenquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:15 schreef monkyyy het volgende:
TS is lelijk en forever alone en kan het niet hebben dat andere mensen wel succesvol zijn en vrienden hebben en gaat nu "wraak'' nemen.
Sorry ik had een zware dag vandaag en moest even ventileren en koos TS uit. Een van mijn slechte eigenschappen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:49 schreef Draganta het volgende:
[..]
Waarom moet jij altijd zo bot doen, laat die arme jongen![]()
*bekijkt fotoboek*quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:06 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Sorry ik had een zware dag vandaag en moest even ventileren en koos TS uit. Een van mijn slechte eigenschappen.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:59 schreef Communist het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |