Zwakkelingquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:36 schreef Joosterd het volgende:
Hopen morgen op veel multiple gok vragen bij BIO. Anders krijg ik zo lamme arm..
Halloooooo wil je mij horen/zien rappen?quote:
quote:
ABCD = 25 % kans op het juiste antwoordtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:39 schreef Joosterd het volgende:
[..]
ABCD = 25 % kans op het juiste antwoordt
WISASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:39 schreef Joosterd het volgende:
[..]
ABCD = 25 % kans op het juiste antwoordt
en er is sowieso 1tje 100% fout dus je hebt nog 3 opties over bereken nu de kans eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nog niet geleerd.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:40 schreef EenEindBaas het volgende:
[..]
en er is sowieso 1tje 100% fout dus je hebt nog 3 opties over bereken nu de kans eens
Kut Wiskunde A ik sta een 5,3 maar heb nooit echt mijn best gedaan om te oefenen denk je dat ik een 5.7 kan halenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:40 schreef EenEindBaas het volgende:
[..]
en er is sowieso 1tje 100% fout dus je hebt nog 3 opties over bereken nu de kans eens
Dan moet het wel goed komen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:41 schreef EenEindBaas het volgende:
[..]
sorry zal niet meer haten , maar bio is voor echte p0rn experts
sorry heb Wiskunde B en ik zuig erin sta een 5.2quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:41 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Kut Wiskunde A ik sta een 5,3 maar heb nooit echt mijn best gedaan om te oefenen denk je dat ik een 5.7 kan halen
5,3 voor wisAquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:41 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Kut Wiskunde A ik sta een 5,3 maar heb nooit echt mijn best gedaan om te oefenen denk je dat ik een 5.7 kan halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |