Kan toch, ik maak geen ruzie, zonde van mijn tijdquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
en ik heb net het licht uitgedaan in de SST-SC en hoopte hier gewoon gezellig verder te kunnen gaan
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
en ik heb net het licht uitgedaan in de SST-SC en hoopte hier gewoon gezellig verder te kunnen gaan
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:32 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
![]()
kom morgen ook weer rehabben, nu slapen. Tot morgen allemaal, welterusten![]()
gelukkigquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:31 schreef Mita het volgende:
[..]
Kan toch, ik maak geen ruzie, zonde van mijn tijd
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:32 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
![]()
kom morgen ook weer rehabben, nu slapen. Tot morgen allemaal, welterusten![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:35 schreef Coos het volgende:
Aafke is op de chat daar en snorremans zit helemaal te soppen geloof ik.
Net gezien ja, en jo en flip komen ook zo riepen ze een kwartier geleden.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:35 schreef Coos het volgende:
Aafke is op de chat daar en snorremans zit helemaal te soppen geloof ik.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:38 schreef Coos het volgende:
[23:38] tiocoos: Aafke ik wil een prince Albert door mijn eikel. Kan dat????
[23:38] claudiablok1: PHILIP DAN WIL EEN PIERCING VAN JOU HAHAHA!!!!
[23:38] liekie1982: AAFKE JIJ HEBT EEN TATTOO AAN DE BINNEN KANT VAN JE ARM WAT STAAT DAAR
[23:38] shielladewijs: debby dan kom ik naar jou haha
[23:38] jelle_polet: FLIP WIL JIJ MIJ EEN KEER WATERPOLO LES WILLEN GEVEN LIJKT ME WEL LEUK
[23:38] xliisaa91: philip hoe wil je je kroeg gaan noemen, en aafke zou je bij de kroeg van philip komen?
[23:38] philip_na_sst: slecht plan ook om door mij te laten piercen... dat gaat mis.. haha
[23:38] djfashion79: @philip en aafke mag ik jullie wat vragen
[23:38] xgermaineee: kan ook mee praten zonder can ??
Die zijn echt niet goedquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:38 schreef Coos het volgende:
[23:38] tiocoos: Aafke ik wil een prince Albert door mijn eikel. Kan dat????
[23:38] claudiablok1: PHILIP DAN WIL EEN PIERCING VAN JOU HAHAHA!!!!
[23:38] liekie1982: AAFKE JIJ HEBT EEN TATTOO AAN DE BINNEN KANT VAN JE ARM WAT STAAT DAAR
[23:38] shielladewijs: debby dan kom ik naar jou haha
[23:38] jelle_polet: FLIP WIL JIJ MIJ EEN KEER WATERPOLO LES WILLEN GEVEN LIJKT ME WEL LEUK
[23:38] xliisaa91: philip hoe wil je je kroeg gaan noemen, en aafke zou je bij de kroeg van philip komen?
[23:38] philip_na_sst: slecht plan ook om door mij te laten piercen... dat gaat mis.. haha
[23:38] djfashion79: @philip en aafke mag ik jullie wat vragen
[23:38] xgermaineee: kan ook mee praten zonder can ??
quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:18 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Okee ga ik maar iets anders doen. Ciao
Schapen kuddevolk geen eigen meningquote:Op woensdag 18 mei 2011 02:55 schreef bamby het volgende:
Godver fok wordt even hellemaal in de grond geboord, door die chat van die mikey
Ja allemaal naar hun bek praten.Nu is het weer de joana show en komt een van de andere bewoners, gaat het weer die richting uit.Ga weer naar mijn bedquote:
Maar vind Jo wel dapper, is nu nog steeds antwoorden aan het geven aan mensen. Petje af.quote:Op woensdag 18 mei 2011 03:28 schreef bamby het volgende:
[..]
Ja allemaal naar hun bek praten.Nu is het weer de joana show en komt een van de andere bewoners, gaat het weer die richting uit.Ga weer naar mijn bed![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2011 03:28 schreef bamby het volgende:
[..]
Ja allemaal naar hun bek praten.Nu is het weer de joana show en komt een van de andere bewoners, gaat het weer die richting uit.Ga weer naar mijn bed![]()
Dat is wel zo ja, de anderen drukken hun snorquote:Op woensdag 18 mei 2011 03:35 schreef Mita het volgende:
[..]
Maar vind Jo wel dapper, is nu nog steeds antwoorden aan het geven aan mensen. Petje af.
ik heb helemaal geen snorquote:Op woensdag 18 mei 2011 04:22 schreef bamby het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja, de anderen drukken hun snorEn ben absoluut geen joana liefhebber
morgen word ut beter...quote:Op woensdag 18 mei 2011 07:33 schreef Blackprinces het volgende:
Mogguh...
Bah weer rot weer als ik uit me raam kijk
Ja ziet er triest uit!quote:Op woensdag 18 mei 2011 07:33 schreef Blackprinces het volgende:
Mogguh...
Bah weer rot weer als ik uit me raam kijk
Mogguh,quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:20 schreef MartineLongchamp het volgende:
Bonjour![]()
Was gisteravond nog even komen kijken hier, maar er zaten er veel in de chat en verder vond ik het ook niet echt gezellig, dus heb maar weer uitgelogd.
Blegh, idd somber weer, maar het wordt echt beter!![]()
Zo eerst koffie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |