Schapen kuddevolk geen eigen meningquote:Op woensdag 18 mei 2011 02:55 schreef bamby het volgende:
Godver fok wordt even hellemaal in de grond geboord, door die chat van die mikey
Ja allemaal naar hun bek praten.Nu is het weer de joana show en komt een van de andere bewoners, gaat het weer die richting uit.Ga weer naar mijn bedquote:
Maar vind Jo wel dapper, is nu nog steeds antwoorden aan het geven aan mensen. Petje af.quote:Op woensdag 18 mei 2011 03:28 schreef bamby het volgende:
[..]
Ja allemaal naar hun bek praten.Nu is het weer de joana show en komt een van de andere bewoners, gaat het weer die richting uit.Ga weer naar mijn bed![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2011 03:28 schreef bamby het volgende:
[..]
Ja allemaal naar hun bek praten.Nu is het weer de joana show en komt een van de andere bewoners, gaat het weer die richting uit.Ga weer naar mijn bed![]()
Dat is wel zo ja, de anderen drukken hun snorquote:Op woensdag 18 mei 2011 03:35 schreef Mita het volgende:
[..]
Maar vind Jo wel dapper, is nu nog steeds antwoorden aan het geven aan mensen. Petje af.
ik heb helemaal geen snorquote:Op woensdag 18 mei 2011 04:22 schreef bamby het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja, de anderen drukken hun snorEn ben absoluut geen joana liefhebber
morgen word ut beter...quote:Op woensdag 18 mei 2011 07:33 schreef Blackprinces het volgende:
Mogguh...
Bah weer rot weer als ik uit me raam kijk
Ja ziet er triest uit!quote:Op woensdag 18 mei 2011 07:33 schreef Blackprinces het volgende:
Mogguh...
Bah weer rot weer als ik uit me raam kijk
Mogguh,quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:20 schreef MartineLongchamp het volgende:
Bonjour![]()
Was gisteravond nog even komen kijken hier, maar er zaten er veel in de chat en verder vond ik het ook niet echt gezellig, dus heb maar weer uitgelogd.
Blegh, idd somber weer, maar het wordt echt beter!![]()
Zo eerst koffie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |