mogguh, ja hahaa vlak voordat ik naar mn bed ging keek ik nog ff op twitter inddquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:36 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Murning
Zag dat je hem vannacht nog gezien had![]()
ja, dat doe je zelf he?maar ja gezelligheid kent geen tijd of nie dan?quote:
nee, klopt, maar kan het me nog heel goed inbeelden hahahaaquote:
precies........was wel leuk he gister...quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:38 schreef Stability het volgende:
[..]
ja, dat doe je zelf he?maar ja gezelligheid kent geen tijd of nie dan?
ja he? ik hou van gezelligheid , weet je tog? lang leve de lolquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:39 schreef knagsje het volgende:
[..]
precies........was wel leuk he gister...
huh? nee bij mij doet ie het gewoon..quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:41 schreef Flashbox het volgende:
Ik krijg sinds gister alleen dit nog maar te zien op twitter, zijn er meer die dit krijgen.. doet verder niks nada nopes meer.
[ afbeelding ]
Nou hier doet hij dus helemaal niks meer die sitequote:Op woensdag 18 mei 2011 10:41 schreef Stability het volgende:
[..]
huh? nee bij mij doet ie het gewoon..
bij mij ook alles oke hoorquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:41 schreef Flashbox het volgende:
Ik krijg sinds gister alleen dit nog maar te zien op twitter, zijn er meer die dit krijgen.. doet verder niks nada nopes meer.
[ afbeelding ]
probeer eens een andere browser?quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:42 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Nou hier doet hij dus helemaal niks meer die site
nou ben er toch niet mee bezig hahaquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:09 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ben nog steeds plaatjes aan het zoeken voor een nieuwe UI. Waar ga je je pc mee vullen?
Ik heb nergens last van.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:41 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
Met IE het zelfde niks nada nopesquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:43 schreef Stability het volgende:
[..]
probeer eens een andere browser?
hier doet hij het op IE9 en op firefox
Hallo is het nog laat geworden??quote:
lekker gezellig als je kooitje steeds omgetrapt wordt jaquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:40 schreef Stability het volgende:
[..]
ja he? ik hou van gezelligheid , weet je tog? lang leve de lol
hmm..ik zou maar ff een complete scan doen dan...en als ie niks gevonden heeft dan systeemherstel , en als dat niet helpt..........je backup maar terug zetten dan..quote:
Zijn gangetje en met jou?quote:
kwart over 1 ofzo , dus valt mee toch?quote:
goeiemorgenquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:47 schreef beequeen het volgende:
Hier werkt Twitter ook normaal.
Goedemorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |