Post foto.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lol, ik sta er toch niet bij, want ik heb gezegd in de buurt, niet specifiek Rotterdam.
Wat zullen de ouders trots zijn.quote:
''Het gaat weer over als ik erover heb gelept....''quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:46 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Wat zullen de ouders trots zijn.
Heel veel cum op mijn foto.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:46 schreef Citizen_Kane het volgende:
Dit is exa, wat is het ergste wat er kan gebeuren!
Kquote:
Weet nietquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:47 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Trouwens nog een vraag, wat als je een examen niet maakt omdat je je verslaapt ofzo, en 4 punten van dat examen worden altijd goedgerekend, wat voor antwoord dan ook. Heb je dan een 1, of een 1.5 ofzo?
dat jij nou niet weet dat jou foto al heul de world wide web over gaatquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:46 schreef Citizen_Kane het volgende:
Dit is exa, wat is het ergste wat er kan gebeuren!
Wil je het doen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:47 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Trouwens nog een vraag, wat als je een examen niet maakt omdat je je verslaapt ofzo, en 4 punten van dat examen worden altijd goedgerekend, wat voor antwoord dan ook. Heb je dan een 1, of een 1.5 ofzo?
Zijn naam is Oscar.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:47 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Nou weet ik nog steeds de naam van Etsu niet, tenzij dat nog echt je voornaam is
Nogmaals:quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:47 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Nou weet ik nog steeds de naam van Etsu niet, tenzij dat nog echt je voornaam is
Alsof mijn reputatie nog erger kan worden verneuktquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:48 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
dat jij nou niet weet dat jou foto al heul de world wide web over gaat
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:49 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Alsof mijn reputatie nog erger kan worden verneukt![]()
Alsof ik een reputatie heb
Okay, okay. Sorry. Zijn naam is Academy Award.quote:
zelfkennis tenminste welquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:49 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Alsof mijn reputatie nog erger kan worden verneukt![]()
Alsof ik een reputatie heb
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:49 schreef AchmedJan het volgende:
Ik weet de naam van AJ nog steeds niet, is het nou Achmed of Jan?
Ik vond alleen een aziaat met orange haar...quote:
Heh?quote:
Niemand zal op dat topic reageren.quote:
iddquote:
Ken je klassiekers.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |