abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 mei 2011 @ 21:15:52 #2
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_96961198
Wanneer wordt het nieuwe speelschema verwacht eigenlijk?
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 21:29:57 #3
332366 San_Andreas
Begin your tour here!
pi_96962120

zet het jaarsalaris er ook maar achter :')
"Ik quote graag mezelf."
pi_96962432
ben benieuwd welke spits er gaat komen!
  dinsdag 17 mei 2011 @ 21:35:18 #5
174296 Siyara
Feyenoord!
pi_96962444
Zo, eredivisie live weer opgezegd voor de komende paar maanden. Hopen dat volgende seizoen beter gaat worden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
  dinsdag 17 mei 2011 @ 22:02:05 #6
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_96964307
Van mij kan die zomerstop niet lang genoeg duren.

Nog mensen van hier naar Engeland?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 17 mei 2011 @ 22:05:25 #7
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_96964598
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 22:02 schreef Caland het volgende:
Alleen in het weekend naar Barnsley. Laat Hull schieten.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  Moderator dinsdag 17 mei 2011 @ 22:20:50 #8
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_96965873
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:35 schreef Siyara het volgende:
Zo, eredivisie live weer opgezegd voor de komende paar maanden. Hopen dat volgende seizoen beter gaat worden.
Thanks voor de tip. Vorige zomerstop een paar maanden door laten lopen uit luiheid, maar het is echt zonde van het geld.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 17 mei 2011 @ 22:21:50 #9
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_96965951
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 22:02 schreef Caland het volgende:
Van mij kan die zomerstop niet lang genoeg duren.

Wat is er in Engeland dan? :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_96966101
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 22:20 schreef Gert het volgende:

[..]

Thanks voor de tip. Vorige zomerstop een paar maanden door laten lopen uit luiheid, maar het is echt zonde van het geld.
Heeft EL geen opzegtermijn dan?
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  dinsdag 17 mei 2011 @ 22:25:53 #11
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_96966270
quote:
16s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 22:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Wat is er in Engeland dan? :P
Twee oefenwedstrijden. Een tegen Barnsley, de ander tegen Hull City.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_96967074
Ongelofelijk dat we in zo'n seizoen toch de Zilveren Bal hebben weten te winnen.
  Moderator dinsdag 17 mei 2011 @ 22:45:04 #13
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_96967519
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 22:23 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ligt aan de aanbieder volgens mij. Ik heb het net opgezegd bij Ziggo en dat gaat over een maand in.
Ik had dus een maand eerder al op moeten zeggen eigenlijk. Maar het scheelt me nog altijd een euro of 35 en als de competitie weer begint kun je het aanvragen en heb je het dezelfde dag weer tussen je zenders zitten.

Als ze het nou in de zomer gewoon voor 5 euro per maand aanbieden. Maar nee hoor. De meeste mensen nemen toch de moeite niet om het voor die paar maanden op te zeggen of denken er niet aan, dus lekker het volle pond blijven cashen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 17 mei 2011 @ 22:48:35 #14
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_96967791
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 22:05 schreef Happel het volgende:

[..]

Alleen in het weekend naar Barnsley. Laat Hull schieten.
Hmm, ik ben druk bezig om mijn al geboekte vakantie te verzetten om toch nog naar Engeland te kunnen :') :9 Gaat hopelijk wel lukken. Ga je met vliegtuig of boot?
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 22:23 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Altijd een maand.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_96971748
uit VI blijkt dat Feyenoord helemaal onderaan staat bij scorende wisselspelers, slechts 2x

bij AZ leverde het 17 doelpunten !!! PSV 10 Vitesse 9
  woensdag 18 mei 2011 @ 00:09:33 #16
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_96972521
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:53 schreef macca728 het volgende:
uit VI blijkt dat Feyenoord helemaal onderaan staat bij scorende wisselspelers, slechts 2x

bij AZ leverde het 17 doelpunten !!! PSV 10 Vitesse 9
Kan erop duiden dat GvB enorm slecht is in een goede basis elf te maken.

Nee, Been wisselbeleid zuigt gewoon.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_96972871
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 00:09 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

En bij de landskampioen scoorden wisselspelers welgeteld 2 doelpunten meer.
Zegt echt gewoon geen moer.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_96973989
quote:

[..]

Mja, op zich ben ik het eens met je laatste opmerking, maar bedenk wel, als Castaignos (34 wedstrijden gespeeld!) in de basis staat, wie moet je dan in de spits inbrengen om een wedstrijd open te breken? Cissé en Tomasson waren het hele jaar geblesseeerd, daarna alleen Larsen gehad en Van Beukering ( :') ). AZ en PSV en Vitesse enzo hebben toch veel meer opties gehad?

Het is trouwens wel erg bizar wat er bij Feyenoord de afgelopen jaren is gebeurd met extreem lange blessures (half jaar en langer): Eerst Vlaar twee keer een jaar weg, en vervolgens in twee jaar tijd het volgende: Cissé eerst een jaar kwakkelen en daarna een jaar helemaal weg, Tomasson ook eerst kwakkelen en daarna een jaar helemaal weg, Schenkeveld een jaar helemaal weg, Dani Fernández twee keer een heel jaar weg. Echt heel opvallend en vreemd hoor! En behalve Tomasson zijn dat allemaal spelers onder de 30 waarbij dat echt als een verrassing kwam. Met uitzondering van Schenkeveld ook nog eens stuk voor stuk beoogde basisspelers.

Ik kan me maar weinig voorbeelden bedenken van spelers van andere clubs die zo lang uitgeschakeld zijn geweest. Jonathan Reis natuurlijk, maar verder? Je zou toch gaan denken dat echt niet alleen maar pech is. Vooral ook omdat er telkens problemen zijn bij het herstel van spelers, revalidatie, terugkeren in de ploeg. Vlaar en Dani Fernández raakten bijna meteen weer ernstig geblesseerd. Voorheen was er ook telkens wat met Hofland en een paar andere spelers, dat ze er lang over deden om terug te komen en elke keer wat hadden. Fer had ook lang nodig om terug te komen. En wat er met Cissé aan de hand/teen is gaat al helemaal nergens over. Het is toch niet heel raar dat ik me afvraag of er misschien iets fout gaat in de medische staf bij Feyenoord? Sowieso is er sprake van zeer gebrekkige communicatie, vooral over Cissé en Tomasson, ik vind dat er meer openheid moet komen. Ook als dat betekent dat er gezegd wordt dat ze geen idee hebben wat er aan de hand is en hoe lang het nog gaat duren. Gewoon de boel doodzwijgen kan echt niet.

Eigenlijk mogen we wel heel blij zijn dat Vlaar zo sterk is teruggekomen. En dat Castaignos niets is overkomen, als hij zijn kruisbanden had gescheurd in oktober hadden we echt tot het einde om degradatie gestreden, daar ben ik van overtuigd. Een klein beetje geluk bij zo veel ellende. :{

Ik vraag me trouwens ook af waarom er ineens nooit meer iets gezegd wordt over Darley, en waarom ze per sé een andere reservedoelman willen hebben (Van Dijk of zoals het nu lijkt een andere nieuwe speler). Een jaar geleden was Darley nog eerste keus, hij deed het helemaal niet slecht, raakt licht geblesseerd, wordt vervangen, Mulder mag blijven staan en vervolgens lijkt het ineens alsof ze Darley zo'n faalhaas vinden dat hij niet goed genoeg is om op de bank te zitten. Ik zou het wel begrijpen als ze een ervaren reservekeeper willen halen en Darley willen verhuren/uitlenen aan Excelsior, maar dat blijkt nergens uit. En dat zou ik ook raar vinden, sowieso gezien zijn kwaliteiten, maar al helemaal als je in zo'n financiële situatie zit, en het elftal op andere plekken echt dringend versterkt moet worden.

Ook vind ik het echt raar hoe Been omgaat met Mokotjo, de paar keer dat hij heeft mogen spelen heeft hij het prima gedaan, zelfs toen hij ineens rechtsback moest spelen tegen PSV (prima wedstrijd, zelfs een assist gegeven). De ene week staat hij in de basis, dan weer zit hij niet eens op de bank maar op de tribune en speelt hij mee met de reserves.

Waarom wordt er niet duidelijk aangegeven of de club graag van Auassar en Schaken af wil? Deze jongens zijn vast niet gelukkig bij de reserves, krijgen wel een salaris en hebben een doorlopend contract, en ik kan me niet voorstellen dat er geen enkele club is die ze wil hebben. Maak duidelijk kenbaar dat deze jongens geen toekomst hebben bij Feyenoord en dat ze tegen elk aannemelijk bod (waarschijnlijk transfervrij) op te halen zijn. Ze willen zelf vast ook weg, laat die jongens beseffen dat ze alleen nog bij de reserves zullen spelen zodat ze hun conclusies trekken, misschien ook bereid zijn om met een stuk minder salaris genoegen om hun carrières te redden, en laat.ze hun zaakwaarnemers opdracht geven om ze overal aan te bieden.

Er gebeurt volgens mij gewoon niet zo veel, men stelt zich afhankelijk op. Gewoon duidelijk en rechtlijnig zijn. Wijnaldum, Fer, Vlaar: hier heb je een vette contractaanbieding, we willen heel graag dat je blijft, een gelimiteerde transfersom is bespreekbaar en we zullen je sowieso niet naaien als er een grote club komt. Please sign here. Als je voor 15 juni niet bijtekent rekenen we niet op je voor volgend seizoen. Er heeft zich nog geen club voor je gemeld. Fijne vakantie!

En is het een heel gek idee om Nijland te huren van PSV? Dat opperde ik overigens een jaar geleden ook al. Subtoppers staan in de rij, maar hij zal heus wel liever een jaartje voor Feyenoord spelen dan voor Roda JC, en hoe triest het ook is: hij heeft hier ook nog meer kans op speeltijd.

Okee, tot zover weer even mijn lulverhaal, ik post nooit heel veel hier maar zo af en toe raak ik ineens op dreef en moet ik even mijn gal spuien, dus bij deze. :D

[ Bericht 16% gewijzigd door heiden6 op 18-05-2011 01:14:59 ]
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  woensdag 18 mei 2011 @ 00:49:35 #19
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_96974024
quote:

[..]

Kom op zeg, wat hadden we dit seizoen nou op de bank zitten? :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 18 mei 2011 @ 02:16:42 #20
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_96975360
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 00:49 schreef Caland het volgende:

[..]

Had het wat uitgemaakt, de bank met Makaay, Hofland, De Cler, Van Dijk en Landzaat inspireerde Been ook niet tot goed wisselen. ;)
  woensdag 18 mei 2011 @ 05:09:23 #21
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_96976276
Eens goed bij PSV kijken misschien maar voor volgend seizoen.
Wuytens en Koevermans zijn transfervrij, Nijland willen ze verhuren, Isaksson, Bakkal en Engelaar mogen bij elk goed bod vertrekken (1jaar contract), en zo loopt er vast nog wel een en ander. Rutten mag ook blijven, terwijl er geen geld is voor versterkingen en belangrijke krachten als Dzsudzak, Maza en Toivonen weg willen, dus er zal nog wel wat onrust gaan heersen ook.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  woensdag 18 mei 2011 @ 06:23:45 #22
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_96976397

lol :P
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_96976398
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 00:49 schreef Caland het volgende:

[..]

nee PSV, Vitesse en AZ hadden veel opties, AZ bgon notabeme met Falkenburg in de spits.
  woensdag 18 mei 2011 @ 06:53:17 #24
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_96976474
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 00:48 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Het is trouwens wel erg bizar wat er bij Feyenoord de afgelopen jaren is gebeurd met extreem lange blessures (half jaar en langer): Eerst Vlaar twee keer een jaar weg, en vervolgens in twee jaar tijd het volgende: Cissé eerst een jaar kwakkelen en daarna een jaar helemaal weg, Tomasson ook eerst kwakkelen en daarna een jaar helemaal weg, Schenkeveld een jaar helemaal weg, Dani Fernández twee keer een heel jaar weg. Echt heel opvallend en vreemd hoor! En behalve Tomasson zijn dat allemaal spelers onder de 30 waarbij dat echt als een verrassing kwam. Met uitzondering van Schenkeveld ook nog eens stuk voor stuk beoogde basisspelers.
En dan De Guzman ook nog eens bijna anderhalf jaar in zijn laatste twee jaar.
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 18 mei 2011 @ 07:11:22 #25
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_96976538
Zoals een bekende Nederlander eens heeft gezegd: "Feyenoord-supporter ben je niet voor je lol"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')