Het is dan ook voor vmbo-BB, pannenkoek.quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:52 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf
Dat heb ik bij mijn mavo TL examen toch niet gehadkenkers
quote:
Het enige juiste antwoord is 0. Welke mongool gaat er nou zitten tijdens een schaatswedstrijdquote:
Is van vorig jaar (of nog eerder) natuurlijk..quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:27 schreef xChar het volgende:
Op dat examenblad stond 27 mei? Heb je het examen al kunnen inkijken voordat die daadwerkelijk gemaakt word?
of is dit een vmbo opmerking
Toch snap ik niet dat sommige mensen daar sowieso al terecht komen. Ik ken mensen die van KB kwamen, hoger zijn gekomen vanwege goede cijfers en naar de havo zijn gegaan en die uiteindelijk met hele hoge cijfers zijn geslaagd.quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:07 schreef R4m0n_46 het volgende:
Discussie omtrent een VMBO-BB examenvraag
Ik kom van KB af (heb diplomaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:14 schreef iwannabehigh het volgende:
Toch snap ik niet dat sommige mensen daar sowieso al terecht komen. Ik ken mensen die van KB kwamen, hoger zijn gekomen vanwege goede cijfers en naar de havo zijn gegaan en die uiteindelijk met hele hoge cijfers zijn geslaagd.
Fout. Hij 'zat' helemaal niet tijdens de race. Het enige antwoord is 0.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:43 schreef -0- het volgende:
[..]
Hij zat de gehele race onder de 13 minuten.
Als je na het mbo niveau 4 een simpel iq testje doet mag je vaak ook naar de universiteitquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:50 schreef Dastan het volgende:
[..]
Een vwo'er is verder, die kan namelijk naar een universiteit.
Maar dan faal je hard als je er eenmaal op zit. Overigens is het geen simpel iq testje, maar soms zijn ze inderdaad wel dramatisch simpel ja.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:45 schreef Ten_minste_houdbaar_tot het volgende:
[..]
Als je na het mbo niveau 4 een simpel iq testje doet mag je vaak ook naar de universiteit
Hmm vertel eens wat meer over? Ik dacht dat je perse eerst een propedeuse moet halen?quote:Op zondag 22 mei 2011 18:45 schreef Ten_minste_houdbaar_tot het volgende:
[..]
Als je na het mbo niveau 4 een simpel iq testje doet mag je vaak ook naar de universiteit
Ik neem aan dat hij de 21+ test bedoeldquote:Op zondag 22 mei 2011 19:28 schreef Zolder het volgende:
Hmm vertel eens wat meer over? Ik dacht dat je perse eerst een propedeuse moet halen?
Afmaken danquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:11 schreef ukga het volgende:
Geloof me, er zijn zieltjes die het presteren deze vraag fout te beantwoorden
Over ontopic blijven gesproken:quote:Op zondag 22 mei 2011 19:39 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij de 21+ test bedoeld![]()
Krijg je een test voor de basisvakken, als je die haalt krijg je ook toegang.
(laten we ontopic blijven)
Dus?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:54 schreef Jupilertje het volgende:
Ik ken iemand, die twee keer bleef zitten in de brugklas op het vmbo-t, waardoor hij van school moest
Nog dommer is de school, om de leerling niet een niveau te laten zakken. Gewoon naar BB sturen, slagingspercentage 100% (anders doet Darwin zn werk niet goed).quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:54 schreef Jupilertje het volgende:
Ik ken iemand, die twee keer bleef zitten in de brugklas op het vmbo-t, waardoor hij van school moest
Da's tegenwoordig ongeveer hetzelfde als een 'simpel iq testje'quote:Op zondag 22 mei 2011 19:28 schreef Zolder het volgende:
[..]
Hmm vertel eens wat meer over? Ik dacht dat je perse eerst een propedeuse moet halen?
Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:54 schreef Jupilertje het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |