4+2 =42quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:08 schreef DaFan het volgende:
[..]
Als je je berekening laat zien en die is wel goed krijg je nog een halve punt.
Berekening:quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:11 schreef GeileHond het volgende:
Je mag je rekenmachine toch gebruiken?
Dan kan dit natuurlijk geen probleem zijn, 3 seconden.
Jezelf quotenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:15 schreef GeileHond het volgende:
[..]
Berekening:
12 : 58 = 0,2068966
0,2068966 + 13 = 13,2068966
13,2068966 - 10 = 3,2068966
Afgerond, 3 seconden
quote:
Voor de vervolgvragen? Logisch nadenken is niet aan jou besteed.quote:
Wordt dan niet die a, b, c methode gehanteerd? Wat hier duidelijk niet het geval is.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:20 schreef densha het volgende:
[..]
Voor de vervolgvragen? Logisch nadenken is niet aan jou besteed.
Blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:21 schreef GeileHond het volgende:
[..]
Wordt dan niet die a, b, c methode gehanteerd? Wat hier duidelijk niet het geval is.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:21 schreef TWP het volgende:
sorry hoor maar dit slaat nergens op jullie wete niet eens hoe andere vrage sijn ;s echt dom ;s
Je trollpoging faalt. Geef het op.quote:
thnx maar heb geen bioquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:25 schreef GeileHond het volgende:
[..]
Succes morgen met Engels en Biologie, zet 'm op.
Dat is toch gewoon een invuloefening?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:26 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik heb even dat examen door zitten kijken die TS bedoelde. Ik snap niet eens dat ze dit wiskunde durven te noemen. Het wiskunde dat ik in de brugklas kreeg, was zelfs moeilijker dan dit
http://www.examenblad.nl/(...)kq0q9/f=/bestand.pdf
Ik heb hem gemaakt, best pittig.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:26 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik heb even dat examen door zitten kijken die TS bedoelde. Ik snap niet eens dat ze dit wiskunde durven te noemen. Het wiskunde dat ik in de brugklas kreeg, was zelfs moeilijker dan dit
Je zou ze voor de grap eens wat van die vragen moeten voorleggen. Volgens mij zouden de meeste er wel uitkomen, heb ik zo het ideequote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:40 schreef Bonzoo het volgende:
De kinderen die ik les geef zijn nog slimmer. (groep 7)
Het is een onjuiste vraag. Inmiddels hebben meerdere schaatsers onder de 13 minuten gereden: [Schaatsen] De sub 13 min.-groep #2quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:05 schreef Vultures het volgende:
Ik wil hier niet klagen over de mensen die op VMBO-BB zitten, ik snap namelijk heus wel waarom sommige mensen meer moeite hebben met leren dan anderen.
Het is meer een klacht tegen het CITO.. een vraag als dit, dan neem je mensen toch niet serieus? Er zitten meerdere van zulke vragen in die cse's.
[ afbeelding ]
wat vinden jullie
Niet bij eindexamens nee.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:21 schreef GeileHond het volgende:
[..]
Wordt dan niet die a, b, c methode gehanteerd? Wat hier duidelijk niet het geval is.
Ik begin nu echt af te vragen wat die knuppels 4 jaar lang doen daar.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:52 schreef Zolder het volgende:
En daar ga je dan 4 jaar voor naar school.!
Het is toch meer praktijk gericht?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik begin nu echt af te vragen wat die knuppels 4 jaar lang doen daar.Heel de dag een beetje uit elkaars neus eten ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja oke. Daar heb je een punt inderdaad. Maar alsnog vind ik het niveau nogal laag.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:55 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Het is toch meer praktijk gericht?
TSquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:11 schreef ukga het volgende:
Geloof me, er zijn zieltjes die het presteren deze vraag fout te beantwoorden
Vraag 9quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:26 schreef Spouwerranger het volgende:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:57 schreef DrDentz het volgende:
Los deze dan eens op als jullie zo slim zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou, waarom die ijsbeer?13DSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14D
15C
Even nakijken![]()
Ik denk.. 1 punt voor diagonalen en dan het midden vinden. 1 punt voor het gebruik van de passer. 1 punt voor goede straal van de cirkel . Nog wel een van de meest lastige in dat examen imo.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:01 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Vraag 9!!! letterlijk tekenen godverdomme
Voor de cito ook niet blijkbaar, alleen vraag 14 gaat over een andere schaatser, namelijk Bob de Jong en die staat er dus niet eens bij...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:20 schreef densha het volgende:
[..]
Voor de vervolgvragen? Logisch nadenken is niet aan jou besteed.
0 punten leeg vlakjequote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:03 schreef Vultures het volgende:
[..]
Ik denk.. 1 punt voor diagonalen en dan het midden vinden. 1 punt voor het gebruik van de passer. 1 punt voor goede straal van de cirkel . Nog wel een van de meest lastige in dat examen imo.
Watwatwatwat.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:35 schreef Vultures het volgende:
En als je denkt dat dit erg was, moet je zeker nog ff naar Biologie VMBO-BB kijken.
[ afbeelding ]
Al staan er over het algemeen meer moeilijke vragen bij biologie dan bij wiskunde op VMBO-BB.
A of Cquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:10 schreef Vultures het volgende:
Nog een leuke, deze keer uit het natuur en scheikunde examen.
[ afbeelding ]
Lijkt me best een tof baantje.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:14 schreef Stoeprand het volgende:
De bedenkers van die vragen moeten zich toch kapot gelachen hebben.
Ik denk dat die mensen serieus een lastige baan hebben.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:14 schreef Stoeprand het volgende:
De bedenkers van die vragen moeten zich toch kapot gelachen hebben.
Denk je serieus dat wiskundigen deze examens gemaakt hebben?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:15 schreef MREn het volgende:
[..]
Ik denk dat die mensen serieus een lastige baan hebben.
Het is als wiskundige veel gemakkelijker om een examen op niveau te maken dan iets begrijpelijks op dit niveau te schrijven.
Numerieke wiskundequote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:18 schreef ukga het volgende:
Zit ik Cartesiaanse vectornotatie kut formules te berekenen, krijgen ze op het vmbo dit soort shit
WTF !!!!!
eh.. dus?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:18 schreef ukga het volgende:
Zit ik Cartesiaanse vectornotatie kut formules te berekenen, krijgen ze op het vmbo dit soort shit
WTF !!!!!
Gokje: je hebt je examen Nederlands vandaag niet gehaald?quote:
hap hap na 2 posts, sneller dan verwacht.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:25 schreef MREn het volgende:
[..]
Gokje: je hebt je examen Nederlands vandaag niet gehaald?
Mijn gedachten. Naast denkertjes moeten er ook doenertjes zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:29 schreef Jahr00n het volgende:
Al die autisten hier haten op dit examen.Deze kinderen werken zeer waarschijnlijk liever gewoon met hun handen.
Echte mensen gebruiken geen rekenmachine.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:56 schreef Zolder het volgende:
Voor dat VMBO wiskunde examen heb je geeneens een rekenmachine nodig.
Ja soms droomde ik dat ik ook mbo deed. lekker de makkelijke weg met alles. lekker snel klaar met je huiswerk enzoquote:
En dan zul jij later niet eens meer verdienen dan een mbo'er.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:39 schreef ukga het volgende:
[..]
Ja soms droomde ik dat ik ook mbo deed. lekker de makkelijke weg met alles. lekker snel klaar met je huiswerk enzo
Ik zit me soms echt in het zweet te werken met me scriptie omdat ik hoekversnellingen moet berekenen en statica bullshit. Soms springen de tranen van ellende me in me ogen, en die mbo-ers krijgen toetsen met; hoeveel is 13 minuten - 12minuut58___!
Das ook wel weer erg snel geoordeeldquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:41 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
En dan zul jij later niet eens meer verdienen dan een mbo'er.Techneuten verdienen geen fuck.
Dr zijn gozers van 11 die moeilijkere sommen oplossen, kijk maar op youtubequote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:37 schreef MREn het volgende:
[..]
Echte mensen gebruiken geen rekenmachine.
Zie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Natuurlijk is dat te waarderen, ik ben ook blij als iemand netjes de schappen vult in de supermarkt waar ik meestal heen ga. Bakker, vuilnisman, schoonmaker en glazenwasser zou ik ook niet graag missen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:16 schreef Koenholio het volgende:
Mensen die niet kunnen accepteren dat niet iedereen een abnormaal hoog IQ heeft zoals alle Fok!kers
ook al zijn VMBO BB vragen inderdaad retemakkelijk
op aarde natuurlijkquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:45 schreef I0_0I het volgende:
Aardrijkskunde:
[ afbeelding ]
![]()
Wat een faaltoets. Regen is ook 100% zoet. Of wordt op het VMBO geleerd dat zout verdampt?
Met dat soort zinsconstructies zou het voor jou ook geen kwaad kunnen anders.quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:55 schreef Levolution het volgende:
Ik wilde nog enigszins positief reageren met "ieder z'n niveau", maar dit slaat toch nergens op?
Wat is die bron dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:45 schreef I0_0I het volgende:
Aardrijkskunde:
[ afbeelding ]
![]()
Wat een faaltoets. Regen is ook 100% zoet. Of wordt op het VMBO geleerd dat zout verdampt?
Dit is toch eerste jaars universitair, geen middelbare?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:37 schreef MREn het volgende:
[..]
Zie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:43 schreef gniffie het volgende:
[..]
Dit is toch eerste jaars universitair, geen middelbare?
heel vet enzo, maar voor de meeste logaritmische shit en differentiaalvergelijkingen heb je toch geen reet aan een rekenmachine.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:37 schreef MREn het volgende:
[..]
Zie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uiteraard, en goniometrie doe je gewoon lekker uit het blootje hoofdje en desnoods teken je ff een eenheidscirkel.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:54 schreef ukga het volgende:
[..]
heel vet enzo, maar voor de meeste logaritmische shit en differentiaalvergelijkingen heb je toch geen reet aan een rekenmachine.
Was het een open vraag? Dan was het wellicht afhankelijk van de temperatuur waarop de koelkast is ingesteldquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:56 schreef Crack_ het volgende:
Ik weet het nog goed, de eerste vraag op mijn vmbo examen was
"Je hebt een taart van 12 stukken, hoeveel graden is 1 taart?"
en dat was dan nog tl, moet je nagaan
.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:58 schreef MREn het volgende:
[..]
Was het een open vraag? Dan was het wellicht afhankelijk van de temperatuur waarop de koelkast is ingesteldMaximaal 7 graden is toegestaan geloof ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |