Jij als die-hard-fan, maar op een festival hoort ie er gewoon bijquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:03 schreef AMDB het volgende:
[..]
True, Dancefloor ben ik goed zat. Liever een andere knaller van het debuut!
Blasphemy!quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:15 schreef Elusive het volgende:
ik vind het een sterk album hoor
maar wie ben ik, humbug en favourite worst night mare vond ik geen zak aan
conclusie van een last puppets fan:
miles kane solo album > nieuwe arctic monkeys > alex turner solo
Dat was ook mijn instelling, diezelfde dag had ik het album 3x gedraaitquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:00 schreef Griebus het volgende:
Ik blijf de leak vermijden al blijft het ontzettend moeilijk
Neee!quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:35 schreef Mokerbout het volgende:
[..]
Dat was ook mijn instelling, diezelfde dag had ik het album 3x gedraait.
Ben ik de enige die That's Were You're Wrong een topper vind?
Ja dacht ik ook, zeker on par met 505 en the Jeweller's Hands imo.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:38 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Neee!
Ik vind het echt de perfecte afsluiter voor het album.
En echt een magistraal nummer
Prima nummertje inderdaad.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:56 schreef Mokerbout het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook, zeker on par met 505 en the Jeweller's Hands imo.
Mag misschien zelfs de hielen likken van A Certain Romance
Vooral dat loopje na 2:35, en dan naar de Climax toe. Geeft me echt een euforisch gevoel!quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:04 schreef MilanILF het volgende:
Ik vind het laatste nummer toch echt wel goed.
Doet helemaal niets bij me. Mede door het niet geslaagde "All My Friends"-effect. Irritant repeterend, voorspelbare spanningsboog, Cookie doet weer nare dingen in het refrein-achtige gedeelte, te rommelig, bij de semi-climax zie ik een Pinkpop-massa uit hun dak gaan op een bombastisch Snow Patrol-stukje. Misschien heeft de live-opname het wel voor me verpest, die trok ik al heel slecht bij de tweede keer. Heb de Stockholm-liedjes beide 2 keer gehoord, de andere pas bij Jools Holland.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:21 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Vooral dat loopje na 2:35, en dan naar de Climax toe. Geeft me echt een euforisch gevoel!
Naja gelukkig kunnen smaken verschillenquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:29 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Doet helemaal niets bij me. Mede door het niet geslaagde "All My Friends"-effect. Irritant repeterend, voorspelbare spanningsboog, Cookie doet weer nare dingen in het refrein-achtige gedeelte, te rommelig, bij de semi-climax zie ik een Pinkpop-massa uit hun dak gaan op een bombastisch Snow Patrol-stukje. Misschien heeft de live-opname het wel voor me verpest, die trok ik al heel slecht bij de tweede keer. Heb de Stockholm-liedjes beide 2 keer gehoord, de andere pas bij Jools Holland.
Maar, desalniettemin... Mogen na anderhalve dag de bordjes al omhoog? Ik weet het wel...
Zeg dat welquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:40 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Naja gelukkig kunnen smaken verschillen
Wat bedoel je met bordjes, beoordeling voor het album?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |