abonnement Unibet Coolblue
pi_97429911
Ik heb lekker al de sensation !!
Stom paard
pi_97430281
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 19:48 schreef giepen het volgende:
Ik heb lekker al de sensation !!
ok ik ook

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_97450122
Hij laat inderdaad wat langzaam op, en hij is snel weer leeg, maar dat is vaker bij nieuwe accu's volgens mij... We zien het wel. Ik zit er nu ook continu mee te klooien wat ook niet echt bevordelijk is voor de levensduur van de accu...
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 29 mei 2011 @ 11:12:01 #104
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_97450199
Ja batterij moet eerst even een beetje 'wakker' worden.

quote:
Hoe kan ik mijn batterij het beste opladen voor optimaal gebruik?
•De eerste paar keren volledig opladen, en volledig leeg laten gaan voordat je hem opnieuw oplaadt.
•Na deze paar keren gewoon zo vaak mogelijk aan de oplader hangen, dit is goed voor Lithium-ion accu’s.
•Laat na 30 keer opladen de accu helemaal leeglopen. Dit zorgt ervoor dat de accu % status gekalibreerd wordt. Als je dit niet doet heb je kans dat je op gegeven moment grote verschillen in accu % status ziet.
•De accu wordt tijdens en na de eerste maand gebruik steeds beter, dus bij de eerste paar keren opladen zal de accu nog niet 100% functioneren, omdat hij nog geconditioneerd moet worden.
•Na 2 jaar van de productie datum bedraagt de capaciteit van Lithium-Ion accu’s nog ongeveer 80%. Het maakt niet uit of je hem gebruikt of niet, deze accu’s verslechteren na verloop van tijd. Deze vermindering is gekoppeld aan de technologie. Daarom is het aan te raden om te kijken naar de productie datum als je een tweede accu koopt in de toekomst. Nu geldt dat natuurlijk nog niet omdat de accu’s nu allemaal nieuw zijn.

HTC geeft zelf het volgende advies:

quote: HTC
To also help with Battery Life you can do these steps exactly:

1) Turn your device ON and Charge the device for 8 hours or more
2) Unplug the device and Turn the phone OFF and charge for 1 hour
3) Unplug the device Turn ON wait 2 minutes and Turn OFF and charge for another hour.
Your battery life should almost double, we have tested this on our devices and other agents have seen a major difference as well
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  zondag 29 mei 2011 @ 11:24:19 #105
224781 CaptainCookie
Belachelijk
pi_97450452
quote:
7s.gif Op zondag 29 mei 2011 11:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja batterij moet eerst even een beetje 'wakker' worden.

[..]

Alleen dat weglopen moet je laten, dat is heel slecht vor de batterij.
  zondag 29 mei 2011 @ 11:29:45 #106
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_97450573
Toevallig heeft een vriend van me de sensation, en een andere de galaxy sII sinds deze week.
Moet zeggen dat het scherm van de SII duidelijk dieper qua kleur is. Verder vind ik de interface van de Sensation mooier.
  zondag 29 mei 2011 @ 11:31:46 #107
123170 alors
zlata1234
pi_97450633
quote:
2s.gif Op zondag 29 mei 2011 11:24 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Alleen dat weglopen moet je laten, dat is heel slecht vor de batterij.
weglopen of leeglopen?
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 29 mei 2011 @ 11:39:23 #108
224781 CaptainCookie
Belachelijk
pi_97450780
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 11:31 schreef alors het volgende:

[..]

weglopen of leeglopen?
Heh, leeglopen*. Autocorrectie :').
  zondag 29 mei 2011 @ 13:41:50 #109
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_97454445
Ik zit er over te denken om ook deze te halen.
Kom van een lg arena, ja lach maar, en twijfel nu tussen samsung s2 en de htc.
Heb beide merken nog niet gehad, kan er dus weinig over zeggen.
Heb de s2 wel even vast gehad en voor kwartiertje gebruikt.Super snel en erg smooth. De htc heb ik nog niet vastgehad, kan daar nog weinig over zeggen. Al hoor je wel regelmatig dat die wel snel is, maar niet altijd even smooth. Lijkt mij een software issue waar je wat aan kan doen. Bijvoorbeeld opera ofzo gebruiken als browser.

De s2 vond ik niet fijn in de hand en de interface ook niet, maar dat kan wennen zijn. De LG is overal crap in. Welke ik kies, het zal een verbetering zijn.

Op de telefoon bekijk ik internet, luister muziek en gebruik de navigatie. De gps schijnt erg goed te zijn in snelheid van fix en nauwkeurigheid.

Enige nog bedenkelijke nadeel vind ik de lag, waar best wel wat meldingen van zijn. In de menu's en de browser. De browser is misschien nu al te fixen door een andere browser, iemand ervaring?

De menu's wat minder makkelijk. Misschien met de eventuele custom rom, of androids 2.3.4. Ben echt een leek op android gebied, weet iemand of die lag een hardware ding is, of een software matig ding?

Software matig zou beter zijn, dan kan je het fixen. Al hoor ik van de updates bij de s2 niet veel goeds. Het zal waarschijnlijk dus wel een htc worden voor mij.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  zondag 29 mei 2011 @ 13:45:56 #110
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_97454571
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 13:41 schreef One_of_the_few het volgende:
Ik zit er over te denken om ook deze te halen.
Kom van een lg arena, ja lach maar, en twijfel nu tussen samsung s2 en de htc.
Heb beide merken nog niet gehad, kan er dus weinig over zeggen.
Heb de s2 wel even vast gehad en voor kwartiertje gebruikt.Super snel en erg smooth. De htc heb ik nog niet vastgehad, kan daar nog weinig over zeggen. Al hoor je wel regelmatig dat die wel snel is, maar niet altijd even smooth. Lijkt mij een software issue waar je wat aan kan doen. Bijvoorbeeld opera ofzo gebruiken als browser.

De s2 vond ik niet fijn in de hand en de interface ook niet, maar dat kan wennen zijn. De LG is overal crap in. Welke ik kies, het zal een verbetering zijn.

Op de telefoon bekijk ik internet, luister muziek en gebruik de navigatie. De gps schijnt erg goed te zijn in snelheid van fix en nauwkeurigheid.

Enige nog bedenkelijke nadeel vind ik de lag, waar best wel wat meldingen van zijn. In de menu's en de browser. De browser is misschien nu al te fixen door een andere browser, iemand ervaring?

De menu's wat minder makkelijk. Misschien met de eventuele custom rom, of androids 2.3.4. Ben echt een leek op android gebied, weet iemand of die lag een hardware ding is, of een software matig ding?

Software matig zou beter zijn, dan kan je het fixen. Al hoor ik van de updates bij de s2 niet veel goeds. Het zal waarschijnlijk dus wel een htc worden voor mij.
Ik heb praktisch alle merken gehad... en ik stap niet meer van htc af. Niet zozeer omdat htc gewoon fijne toestellen maakt... met met name ook vanwege de service. Ik had mijn foon binnen 5 dagen terug nadat hij kaduuk was (mobo stuk).

Dat menu went in no time trouwens. Dag, ben je eraan gewend. Navigatie van google ben ik zelf erg tevreden over. Het heeft me nog niet in de steek gelaten.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_97459037
Even een vraag namens mijn vriend:

Hij wil de Sensation via Hi bestellen. Weet iemand of de telefoon dan ook branded/gesimlockt is?
Daar heeft 'ie een hekel aan en mocht dat zo zijn, dan ziet hij liever van de koop af.

Daarop inhakend: wie bieden de telefoon unbranded aan? Las net al iets over Vodafone (via Belcompany)?

Alvast bedankt :)
pi_97459403
quote:
5s.gif Op zondag 29 mei 2011 16:05 schreef Locusta het volgende:
Even een vraag namens mijn vriend:

Hij wil de Sensation via Hi bestellen. Weet iemand of de telefoon dan ook branded/gesimlockt is?
Daar heeft 'ie een hekel aan en mocht dat zo zijn, dan ziet hij liever van de koop af.

Daarop inhakend: wie bieden de telefoon unbranded aan? Las net al iets over Vodafone (via Belcompany)?

Alvast bedankt :)
Ik heb de Telefoon bij Vodafone gehaald met een abonnement.
En is helemaal unbranded ;)
pi_97459502
quote:
10s.gif Op zondag 29 mei 2011 16:14 schreef rickyszz het volgende:
Ik heb de Telefoon via Vodafone gehaald met een abonnement.
En is helemaal unbranded ;)
Bedankt voor je reactie! Je weet niet of Hi hem wel/niet branded aanbiedt?
pi_97459530
quote:
2s.gif Op zondag 29 mei 2011 16:17 schreef Locusta het volgende:

[..]

Bedankt voor je reactie! Je weet niet of Hi hem wel/niet branded aanbiedt?
Voor zover ik weet doet Hi niet aan branding
Too much is never enough!
pi_97459655
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 16:18 schreef The6thgate het volgende:

[..]

Voor zover ik weet doet Hi niet aan branding
Ja dus :P .
quote:
Tevens is verlengen bij laatstgenoemde ook mogelijk en betaal je slechts iets meer bij, dan bij een nieuw contract. Ook hier betreft het een simlockvrije HTC Sensation, zonder branded content
Bron
pi_97460039
quote:
10s.gif Op zondag 29 mei 2011 16:21 schreef rickyszz het volgende:

[..]

Ja dus :P .

[..]

Bron
Oke, nogmaals dank voor je reactie, maarrrrrr ik ben in de eerste plaats toch echt benieuwd naar wat Hi doet of niet doet met de telefoon.
Dat Vodafone niet aan branding doet is me nu duidelijk, thanks :) Iemand informatie over Hi?
pi_97460138
quote:
14s.gif Op zondag 29 mei 2011 16:34 schreef Locusta het volgende:

[..]

Oke, nogmaals dank voor je reactie, maarrrrrr ik ben in de eerste plaats toch echt benieuwd naar wat Hi doet of niet doet met de telefoon.
Dat Vodafone niet aan branding doet is me nu duidelijk, thanks :) Iemand informatie over Hi?
Volgens mij doet geen enkele provider aan branding voor dit toestel :P
En geen dank,

[ Bericht 0% gewijzigd door rickyszz op 29-05-2011 16:46:12 ]
pi_97461377
quote:
14s.gif Op zondag 29 mei 2011 16:38 schreef rickyszz het volgende:
Volgens mij doet geen enkele provider aan branding voor dit toestel :P
En geen dank,
Ok! Is die tijd dus al weer voorbij? Het is wel erg vervelend als de providers telefoons volzetten met meuk waar je niets mee kan/wil.

Mocht iemand anders nog meer info hebben, dan hoor ik dat graag :)
  zondag 29 mei 2011 @ 19:00:44 #119
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_97464876
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 13:45 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik heb praktisch alle merken gehad... en ik stap niet meer van htc af. Niet zozeer omdat htc gewoon fijne toestellen maakt... met met name ook vanwege de service. Ik had mijn foon binnen 5 dagen terug nadat hij kaduuk was (mobo stuk).

Dat menu went in no time trouwens. Dag, ben je eraan gewend. Navigatie van google ben ik zelf erg tevreden over. Het heeft me nog niet in de steek gelaten.
thanks! Denk dat ik deze ga halen ja.
Misschien dat ik even wacht zodat je gelijk een toestel hebt zonder de 1e kinderziektes.
Maar ga wel voor de htc. Al wil ik hem wel eerst een keer echt proberen natuurlijk.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  dinsdag 31 mei 2011 @ 15:03:58 #120
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_97541130
Whoop, werd net gebeld en ze gaan morgen mn Sensation bezorgen! Heb een mega oude telefoon nu en ben volgens mij de laatste op de wereld die eindelijk kan whatsappen straks.. Ben benieuwd :)
Therapy has taught me that nothing is my fault.
pi_97542401
Haha je bent niet de laatste hoor, ik heb nog redelijk veel vrienden die ik ouderwets moet smsen. Zonde van je bundel overigens :') maarja
  dinsdag 31 mei 2011 @ 22:56:02 #122
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_97563799
Ik heb al heel wat gelezen, maar wat is een app freezen? Welke voordelen/nadelen biedt het?
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_97564208
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 22:56 schreef One_of_the_few het volgende:
Ik heb al heel wat gelezen, maar wat is een app freezen? Welke voordelen/nadelen biedt het?
Je hebt dan alle voordelen van het verwijderen van een app, maar de nadelen niet.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 23:10:28 #124
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_97564507
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 23:04 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Je hebt dan alle voordelen van het verwijderen van een app, maar de nadelen niet.
Verwijderen van de telefoon of dat het dan niet meer in de achtergrond draait?
En je vergelijkt het dan met verwijderen zonder te freezen?
goed, ik ben echt een leek zoals je begrijpt.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_97566143
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 23:10 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Verwijderen van de telefoon of dat het dan niet meer in de achtergrond draait?
En je vergelijkt het dan met verwijderen zonder te freezen?
goed, ik ben echt een leek zoals je begrijpt.
Als je een app verwijdert, dan is 'ie gewoon helemaal weg. Niet terug te halen, niks. Als je dan een update van Android wil uitvoeren kan dit nog wel eens problemen geven, omdat 'ie dan dat ene verwijderde programma niet kan vinden.

Als je een app bevriest, is 'ie helemaal onzichtbaar voor het systeem. Hij staat niet meer in je lijst met apps en hij kan ook niet meer gestart worden. Net of 'ie verwijderd is dus. Maar nu kan je hem gewoon weer 'ontdooien', waarna hij weer is zoals 'ie was voor het bevriezen. Bij een eventuele update of als je hem toch weer nodig hebt, kan je hem zo weer terugdraaien.

Zo heb ik bijvoorbeeld de standaard HTC-muziek-app bevroren. Ik gebruik Spotify om muziek af te spelen, en als ik dan de playknop op de afstandsbediening van de oordopjes drukte, gingen beide programma's afspelen, tegelijk. Dat gebeurt nu dus niet meer.
  woensdag 1 juni 2011 @ 00:02:18 #126
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_97566801
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 23:48 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Als je een app verwijdert, dan is 'ie gewoon helemaal weg. Niet terug te halen, niks. Als je dan een update van Android wil uitvoeren kan dit nog wel eens problemen geven, omdat 'ie dan dat ene verwijderde programma niet kan vinden.

Als je een app bevriest, is 'ie helemaal onzichtbaar voor het systeem. Hij staat niet meer in je lijst met apps en hij kan ook niet meer gestart worden. Net of 'ie verwijderd is dus. Maar nu kan je hem gewoon weer 'ontdooien', waarna hij weer is zoals 'ie was voor het bevriezen. Bij een eventuele update of als je hem toch weer nodig hebt, kan je hem zo weer terugdraaien.

Zo heb ik bijvoorbeeld de standaard HTC-muziek-app bevroren. Ik gebruik Spotify om muziek af te spelen, en als ik dan de playknop op de afstandsbediening van de oordopjes drukte, gingen beide programma's afspelen, tegelijk. Dat gebeurt nu dus niet meer.
Ah kijk.Bedankt, het wordt duidelijk.

alleen, als de app nergens meer te zien is, hoe kan je hem de unfreezen?

En je kan dus met dit freezen ook je app lijst 'schoonmaken'? Dat je de standaard apps die je niet gebruikt en onnodig vind dus uit je lijst hebt?
Neem aan dat de geheugen die het inneemt van de +- 700 MB wel in gebruik blijft bij het freezen? Bij de sensation filmjes en reviews zie ik wel apps waarvan ik denk dat ik die nooit ga gebruiken, maar dat je er wel door moet scrollen op je scherm.

Je uitleg is trouwens erg duidelijk!
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_97567053
quote:
14s.gif Op woensdag 1 juni 2011 00:02 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Ah kijk.Bedankt, het wordt duidelijk.

alleen, als de app nergens meer te zien is, hoe kan je hem de unfreezen?

En je kan dus met dit freezen ook je app lijst 'schoonmaken'? Dat je de standaard apps die je niet gebruikt en onnodig vind dus uit je lijst hebt?
Neem aan dat de geheugen die het inneemt van de +- 700 MB wel in gebruik blijft bij het freezen? Bij de sensation filmjes en reviews zie ik wel apps waarvan ik denk dat ik die nooit ga gebruiken, maar dat je er wel door moet scrollen op je scherm.

Je uitleg is trouwens erg duidelijk!
Klopt helemaal, omdat je ze alleen onzichtbaar maakt nemen ze wel nog steeds alle ruimte in. Je kan hiermee inderdaad ongebruikte apps uit de lijst halen.

Het freezen is geen standaardfunctie van de telefoon, hiervoor heb je een aparte app nodig. Ik weet ook niet zeker of het wel kan als je telefoon niet geroot is. Het unfreezen gebeurt dan ook middels deze app.
  woensdag 1 juni 2011 @ 00:13:48 #128
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_97567341
quote:
14s.gif Op woensdag 1 juni 2011 00:06 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Klopt helemaal, omdat je ze alleen onzichtbaar maakt nemen ze wel nog steeds alle ruimte in. Je kan hiermee inderdaad ongebruikte apps uit de lijst halen.

Het freezen is geen standaardfunctie van de telefoon, hiervoor heb je een aparte app nodig. Ik weet ook niet zeker of het wel kan als je telefoon niet geroot is. Het unfreezen gebeurt dan ook middels deze app.
Dat rooten moet over een niet al te lange tijd ook kunnen natuurlijk. Maar top uitleg :), begin de principes beter te zien. Hopelijk snel nog veel meer te ontdekken als hij gekocht is.

Eerst twijfelde ik wel een beetje met de s2, maar nu niet meer. Voor mij wegen een betere behuizing en ergonomie en uitstekende gps zwaarder dan een paar procent snelheid.
Het scherm van de s2 bij het afspelen van filmpjes soms wel beter, maar in TW niet. Doet mij teveel denken aan goedkope LG uiterlijk.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  woensdag 1 juni 2011 @ 20:24:41 #129
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_97594507
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_97739378
Ik lees even mee. :) Ik wil een HTC kopen, maar ik twijfel tussen de Desire HD en de Sensation.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zondag 5 juni 2011 @ 15:56:36 #131
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_97739766
Hi had hem niet in de winkel, vodafone ook niet, kpn ook niet. Belcompany wel, in de vitrine, als dummy. Kortom ik heb er nog niet mee kunnen spelen }:|
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_97740153
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 15:56 schreef Qwea het volgende:
Hi had hem niet in de winkel, vodafone ook niet, kpn ook niet. Belcompany wel, in de vitrine, als dummy. Kortom ik heb er nog niet mee kunnen spelen }:|
Er ligt gewoon een werkend exemplaar bij Mediamarkt ;) In Utrecht iig wel.
Too much is never enough!
  zondag 5 juni 2011 @ 16:37:48 #133
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_97741875
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 16:03 schreef The6thgate het volgende:

[..]

Er ligt gewoon een werkend exemplaar bij Mediamarkt ;) In Utrecht iig wel.
Ja, die hebben we niet hier. Moet ik naar Alkmaar :') En dat kan niet want ik kan niet echt lopen met mijn voet :')

Heb ik niks aan dus :P
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_97836311
Yay, ik heb hem m'n Sensation binnen *O* Ik ben stik nieuwsgierig :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_97841613
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 13:37 schreef Pisces29 het volgende:
Yay, ik heb hem m'n Sensation binnen *O* Ik ben stik nieuwsgierig :D
Jaloers :(
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 16:18:07 #136
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_97842686
Verdomme. Ik mag maandag verlengen, en ik kan niet wachten :')
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  dinsdag 7 juni 2011 @ 16:42:11 #137
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_97843776
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 13:37 schreef Pisces29 het volgende:
Yay, ik heb hem m'n Sensation binnen *O* Ik ben stik nieuwsgierig :D
Ik heb hem sinds vorige week, kan er nog steeds niet van afblijven.. :') Gevolg is wel dat de batterij binnen een dag leeg is. Hoop toch echt dat daar nog verandering in gaat komen..
Therapy has taught me that nothing is my fault.
pi_97851007
Bah ik kan vanaf de 16e verlengen, maar wil bij Hi blijven. Moet dus tot het einde van de maand wachten. Nu m'n Desire kapot is gebruik een telefoon van 5 jaar oud en dat is best kut :P
Too much is never enough!
pi_97871856
Vandaag even de HTC Sensation in mijn handen gehad en kunnen vergelijken met mijn HTC Desire, de HTC Desire HD en de HTC Incredable. De Sensatie is ongeveer even groot als de DHD, maar oogt kleiner en ligt beter in de hand, hij voelt totaal niet groot.

De Sensation is zeker een vooruitgang in vergelijking met mijn Desire. Daarnaast ziet, voelt en is hij qua gewicht beter als vergelijkbare modellen (Incredable, DHD en Samsung Galaxy S2).
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_97875224
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 16:42 schreef Ladylicious het volgende:

[..]

Ik heb hem sinds vorige week, kan er nog steeds niet van afblijven.. :') Gevolg is wel dat de batterij binnen een dag leeg is. Hoop toch echt dat daar nog verandering in gaat komen..
Ik heb al 2 jaar een smartphone, dus er is verder niks nieuws voor mij aan, alleen een andere vormgeving nu.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_97876893
Ik blijf het echt apart vinden dat bij een toestel van bijna 600(!) euro je een armzalig doosje krijgt met geen enkele inhoud. Géén boekje en géén cd.
Ik zit verdorie achter de laptop om iets op te zoeken in een pdf bestand over de telefoon :') Wat een armoede. En dan straks zelf op internet de software gaan zoeken :') Je mag blij zijn dat er 1 snoertje bij zit geloof ik.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 8 juni 2011 @ 09:47:14 #142
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_97876929
quote:
13s.gif Op woensdag 8 juni 2011 09:45 schreef Pisces29 het volgende:
Ik blijf het echt apart vinden dat bij een toestel van bijna 600(!) euro je een armzalig doosje krijgt met geen enkele inhoud. Géén boekje en géén cd.
Ik zit verdorie achter de laptop om iets op te zoeken in een pdf bestand over de telefoon :') Wat een armoede. En dan straks zelf op internet de software gaan zoeken :') Je mag blij zijn dat er 1 snoertje bij zit geloof ik.
Whut? Serieus? He-le-maal niks? Dat zat zelfs bij mijn desire :')

Ook geen oordoppies?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_97876985
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 09:47 schreef Qwea het volgende:

[..]

Whut? Serieus? He-le-maal niks? Dat zat zelfs bij mijn desire :')

Ook geen oordoppies?
Oh ja, oordoppies, dat wel, halelujah :')

Qua software zijn ze vooruit met Nokia, maar verder, je zou het toestel maar los kopen :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 8 juni 2011 @ 09:52:22 #144
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_97877035
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 09:50 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh ja, oordoppies, dat wel, halelujah :')

Qua software zijn ze vooruit met Nokia, maar verder, je zou het toestel maar los kopen :')
Hmm, nu gebruik ik zelf totaal geen software voor de htc. Kabeltje prikken en gaan. Maar het is toch debiel dat er geen cd en handleiding bij zit :{
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_97877079
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 09:52 schreef Qwea het volgende:

[..]

Hmm, nu gebruik ik zelf totaal geen software voor de htc. Kabeltje prikken en gaan. Maar het is toch debiel dat er geen cd en handleiding bij zit :{
De "handleiding" is een blaadje zo groot als een mini notitie-blaadje. Iets van 6 armzalige kantjes.
De pdf is 223 bladzijdes :')
Leuk hoor als je voor het eerst een HTC hebt en alles moet gaan zoeken...

Ik ben er nog niet uit of ik hem hou, 7 dagen om terug te sturen en anders op MP verkopen. ^O^
Het touchscreen kan bij lange na niet tippen aan m'n 2 jaar oude Nokia.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 8 juni 2011 @ 10:50:41 #146
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_97878524
Dat er geen boekje bij zat vond ik ook erg vreemd idd. Maar krijg de indruk dat dat een nieuwe trend is, bij mn nieuwe digitale camera zit ook helemaal geen handleiding... }:|
Therapy has taught me that nothing is my fault.
  woensdag 8 juni 2011 @ 10:54:38 #147
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_97878647
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 09:54 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

De "handleiding" is een blaadje zo groot als een mini notitie-blaadje. Iets van 6 armzalige kantjes.
De pdf is 223 bladzijdes :')
Leuk hoor als je voor het eerst een HTC hebt en alles moet gaan zoeken...

Ik ben er nog niet uit of ik hem hou, 7 dagen om terug te sturen en anders op MP verkopen. ^O^
Het touchscreen kan bij lange na niet tippen aan m'n 2 jaar oude Nokia.

Wat moet je er los voor hebben? O-)
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_97878817
quote:
11s.gif Op woensdag 8 juni 2011 10:54 schreef Qwea het volgende:

[..]

Wat moet je er los voor hebben? O-)
Haha, je gaat toch niet een paar 100 euro neerleggen als je hem gratis krijgt bij een abo? ;)
Ik zie ze voor 450-490 op MP staan.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 8 juni 2011 @ 11:01:56 #149
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_97878918
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 10:59 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Haha, je gaat toch niet een paar 100 euro neerleggen als je hem gratis krijgt bij een abo? ;)
Ik zie ze voor 450-490 op MP staan.

Ik wil geen abo :) Dus ja, ik koop mijn foon los en dan leg ik er idd bv 450 voor neer :+

Ik zie ze idd ook voor die prijs op MP staan ^O^
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_97879181
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 09:54 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

De "handleiding" is een blaadje zo groot als een mini notitie-blaadje. Iets van 6 armzalige kantjes.
De pdf is 223 bladzijdes :')
Leuk hoor als je voor het eerst een HTC hebt en alles moet gaan zoeken...

Ik ben er nog niet uit of ik hem hou, 7 dagen om terug te sturen en anders op MP verkopen. ^O^
Het touchscreen kan bij lange na niet tippen aan m'n 2 jaar oude Nokia.

Wacht maar, als je aan dit touchscreen gewend bent wil je niet anders.

Waarschijnlijk had jouw Nokia een resistief scherm en werkte je vooral met je nagel. Je moet jezelf nu aanleren dat dit scherm op aanraking en niet op druk reageert. Een hoop mensen die van een resistief scherm afkomen zijn gewend om bijvoorbeeld eerst hun duim lichtjes op het scherm te plaatsen en dan te drukken met hun nagel. Met dit soort schermen wordt er al gereageerd op die eerste lichte aanraking.

En Nokia is ook eindelijk over op dit soort schermen, dus er aan wennen moet je toch.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')