Neeeeee is juist een hele goede moderne drama en Justin Timberlake deed goed zijn werk.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:03 schreef Dastan het volgende:
[..]
The Social Network, die is overgewaardeerd.![]()
quote:
Niet verdrinken hé.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:05 schreef ThaTim het volgende:
mensen, ik ben zwemmen, we praten later weer over bazenfilms
Jammer dat de film in tegenstelling tot wat mensen denken zo onrealistisch is.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:05 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Neeeeee is juist een hele goede moderne drama en Justin Timberlake deed goed zijn werk.
Trouwens, dit is volgens de ratings niet eens zo'n slechte film:
RUBBER is the story of Robert, an inanimate tire that has been abandoned in the desert, and suddenly and inexplicably comes to life. As Robert roams the bleak landscape, he discovers that he possesses terrifying telepathic powers that give him the ability to destroy anything he wishes without having to move. At first content to prey on small desert creatures and various discarded objects, his attention soon turns to humans, especially a beautiful and mysterious woman who crosses his path. Leaving a swath of destruction across the desert landscape, Robert becomes a chaotic force to be reckoned with, and truly a movie villain for the ages.
Doeiquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:05 schreef ThaTim het volgende:
Battiequote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:05 schreef ThaTim het volgende:
Lozahquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:06 schreef Snuf. het volgende:
Godverdomme ik ben 2 minuten weg en lapo en fipo gemist
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:06 schreef Respecttothemanwiththeice het volgende:
Shutter Islands snapte ik niet :")
Vmbo?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:06 schreef Respecttothemanwiththeice het volgende:
Shutter Islands snapte ik niet :")
LURKENquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:07 schreef yosander het volgende:
Hoi, ik lurk half mee. Maar ga nu even wat (digitale) plaatjes draaien, doei.
dan ga ik requiem of a dream, die welle, en one flew over the cuckoos's nest weer kijken,quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:07 schreef Dastan het volgende:
Ik ga nu echt even lezon hoor. Tot in de toekomst.
Hardcore 4 life michaelquote:
Wilde ik ook al gaan posten maar ik dacht: neeeeeeequote:
Koop een iPhonequote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:08 schreef Respecttothemanwiththeice het volgende:
Waarom ververst mijn iPod niet automatisch
Joahquote:
Hardcorequote:
Ik was ook ff ergens kijken op het internet, en toen moest ik ook missen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:06 schreef Snuf. het volgende:
Godverdomme ik ben 2 minuten weg en lapo en fipo gemist
Geldquote:
Jijquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:09 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Geld![]()
Mobieltjes![]()
Technologie![]()
Maatschappij![]()
Wetenschappen
Lozerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik was ook ff ergens kijken op het internet, en toen moest ik ook missen.
Levenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:09 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Geld![]()
Mobieltjes![]()
Technologie![]()
Maatschappij![]()
Wetenschappen
quote:
Gefixt.quote:
Gayquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:09 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Geld![]()
Mobieltjes![]()
Technologie![]()
Maatschappij![]()
Wetenschappen
Ik vol de mening van baasdquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:09 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Geld![]()
Mobieltjes![]()
Technologie![]()
Maatschappij![]()
Wetenschappen
Hij was nog niet uit toen ik de Desire had gekocht.quote:
Quarksquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:11 schreef Citizen_Kane het volgende:
Water![]()
Zuurstof![]()
Bomen![]()
Ruimtevaart![]()
Zon![]()
Maan![]()
Mijn leven![]()
![]()
ga nu Appel etenquote:
quote:
verwarmd zwembad in tuin jeweetquote:
_0_quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:12 schreef Snuf. het volgende:
ik kijk nu nichtrijder. Ik heb het al 800000000 keer gezien en het blijft grappig
Heb je al een vriendin? Je mag mijn zusje hebben als ik op bezoek mag komenquote:
Soberso: mensenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:13 schreef Citizen_Kane het volgende:
Mensen die afhankelijk zijn van zuurstof
zeebatsquote:
Dat is trouwens wel een goed punt.quote:
Is die verzonnen door mensen dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:14 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Dat is trouwens wel een goed punt.
Al die dingen die mensen verzinnen![]()
De bijbel en zo
P FABERGEquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:15 schreef Respecttothemanwiththeice het volgende:
Fabergé neemt z'n hamer mee, want hij breekt de club af als een aannemer
Je weet dat ik telkens een grapje maak hequote:
quote:
jvt ofwatquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:15 schreef Respecttothemanwiththeice het volgende:
Fabergé neemt z'n hamer mee, want hij breekt de club af als een aannemer
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:15 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Ewa fakka moet je beuk?
[ afbeelding ]
quote:
groeten naar je tantequote:
je bent zelf een travestietquote:
dan ben je stuk bij het examen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:19 schreef Dastan het volgende:
Is het slim om gewoon niet te gaan slapen vannacht? Ik moet toch half zeven op. Of ben ik dan stuk bij het examen?
Als je een 1 wil halen, is het slim ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:19 schreef Dastan het volgende:
Is het slim om gewoon niet te gaan slapen vannacht? Ik moet toch half zeven op. Of ben ik dan stuk bij het examen?
liegenaar!!quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:20 schreef Respecttothemanwiththeice het volgende:
Tante Lean is een dancing queen, er zijn geen woorden voor behalve in het Frans misschien , OELaLaah!!!
ach jaquote:
quote:
ha ha dat ga je dan niet halen haquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:24 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik weet na 6 jaar nog steeds niet wat domein is en wat bereik is
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:24 schreef koekjestrommel1 het volgende:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:24 schreef koekjestrommel1 het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:25 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Bedankt voor de steek in mijn hart
easy hequote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:26 schreef Gitaarmat het volgende:
âîăş-.ţ toetsenbord gehakt AART IS GEHAKT ZN PC IS GEHAKT
hallo timquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:26 schreef ThaTim het volgende:
Hallo exa
Gr thatim
Verzonden vanaf mijn ipod
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:26 schreef ThaTim het volgende:
Hallo exa
Gr thatim
Verzonden vanaf mijn ipod
In groningenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:27 schreef Respecttothemanwiththeice het volgende:
Even een belangrijke vraag: hebben ze bij de appies in Grûnn patatje oorlog chips, hij staat wel in de bonus, maar heb hem nooit gezien?
dus?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, maar daar is vandaag ook het meeste bij gekomen.
The Fugees bedoel je?quote:
Sinds zondag niet meer geschoren inderdaad. Ik kom ook met foto.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:30 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik laat trouwens een examenbaard staan, wie nog meer? Ben eigenlijk al sinds anderhalve week (ongeveer) begonnen met groeien. Ik zal wel een foto maken volgende week vrijdag, als iemand mij eraan kan herinneren.
Ik laat examenschaamhaarstaanquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:30 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik laat trouwens een examenbaard staan, wie nog meer? Ben eigenlijk al sinds anderhalve week (ongeveer) begonnen met groeien. Ik zal wel een foto maken volgende week vrijdag, als iemand mij eraan kan herinneren.
Dit is al de 2de keer dat ik er hier over hoor, maar irl nog helemaal niet?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:30 schreef Citizen_Kane het volgende:
FOK! is real life broquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit is al de 2de keer dat ik er hier over hoor, maar irl nog helemaal niet?
Ik scheer niet ik punt bijquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:30 schreef Dastan het volgende:
[..]
Scheer jij je schaamhaar_________________________________________________________!
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit is al de 2de keer dat ik er hier over hoor, maar irl nog helemaal niet?
FOTTOOOOOOquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:31 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
![]()
Zal ik nu een foto maken van mijn voortgang heren?
Dan kunnen we vergelijken. Mijn baard groeit raar
Doe maar. Ik maak ook even wat.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:31 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
![]()
Zal ik nu een foto maken van mijn voortgang heren?
Dan kunnen we vergelijken. Mijn baard groeit raar
Sorryquote:
Aannames.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Idd micropenis blijft micropenis. Daar doe je niks aan
leuke klacht.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:33 schreef Etsu het volgende:
Sowieso: baard
Scheren
Waarom hebben vrouwen dat niet?
Die hebben weer andere rariteiten.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:33 schreef Etsu het volgende:
Scheren
Die moeten hun beenhaar en alles toch al doen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:33 schreef Etsu het volgende:
Scheren
Beenhaar scheren is geen verplichting.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Die moeten hun beenhaar en alles toch al doen.
Ja maar als iedereen het doet moet je wel. Ik heb van mezelf op zich heel weinig en licht beenhaar, maar naast allemaal kalen lijkt het toch weer harig. Terwijl die juist de harigen zijn, maar die verbergen het.quote:
Meelopen met anderen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar als iedereen het doet moet je wel. Ik heb van mezelf op zich heel weinig en licht beenhaar, maar naast allemaal kalen lijkt het toch weer harig. Terwijl die juist de harigen zijn, maar die verbergen het.
GEILquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als Snuf 't zonodig wil weten, mag hij even een kijkje nemen.
het zou kunnenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:38 schreef Dastan het volgende:
[..]
Alsof je een oerwoud hebt als je niet scheert.
Jaaquote:
datquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:41 schreef Chai het volgende:
Waarom knippen. Scheren gaat sneller hoor.En hoe lang is dat haar van jullie wel niet als je het knipt. Bedoel van 1,5 cm een halve cm maken heeft niet echt nut.
Je lul scheren.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:41 schreef Chai het volgende:
Waarom knippen. Scheren gaat sneller hoor.En hoe lang is dat haar van jullie wel niet als je het knipt. Bedoel van 1,5 cm een halve cm maken heeft niet echt nut.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:41 schreef Citizen_Kane het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet dat de opzet van de foto-waardig is, maar jullie kunnen tenminste zien wat mijn voortgang is. Zwerver-stylo.
Ik kan echt niet tegen baardhaarquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:41 schreef Citizen_Kane het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet dat de opzet van de foto-waardig is, maar jullie kunnen tenminste zien wat mijn voortgang is. Zwerver-stylo.
Beetje raar.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:41 schreef Etsu het volgende:
Ga me niet vertellen dat je je zaakje daaronder niet bijhoudt, Dastan.
Ik heb soort van dezelfde baard als die dude in je avatar en jij bent fan van hem, ben je nu ook fan van mij?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kan echt niet tegen baardhaar
Afscheren die zooi.
Geil.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:43 schreef Etsu het volgende:
Ik ben ook van nature blond, maar heb wel bruine baardhaartjes?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:43 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Ik heb soort van dezelfde baard als die dude in je avatar en jij bent fan van hem, ben je nu ook fan van mij?
Schaamhaarquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:44 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Oke 100 posts over schaamhaar is wel genoeg
Kenker je lijkt op mijn broer maar dan de getinte versie...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:41 schreef Citizen_Kane het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wachtquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:45 schreef Dastan het volgende:
Ik ga even m'n computer opnieuw opstarten en een fotootje van mijn exabaard maken.
volgens mij was mijn laatste aanwezigheid in de SC 10 topics terugquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:45 schreef koekjestrommel1 het volgende:
post #270, en in eens is AJ er weer
AJ is een slome slak.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:45 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
volgens mij was mijn laatste aanwezigheid in de SC 10 topics terug
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:47 schreef Verras het volgende:
Leeell vind het denk wel jammer dat hij er niet was tijdens dit gesprek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |