quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gelukkig niet![]()
maar wel een halve dag
Poes van ST.quote:
morgen weer een sollicitatie en donderdag bij een ander bedrijf een dag meedraaienquote:
Die ene uit een clitorisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Naar een oom. Ik zit in het organistatiecomité voor een/de familiereunie. We hebben dus overleg/bespreking.quote:
drukke week dus.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
morgen weer een sollicitatie en donderdag bij een ander bedrijf een dag meedraaien
Ah, organiseren, leukquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Naar een oom. Ik zit in het organistatiecomité voor een/de familiereunie. We hebben dus overleg/bespreking.
Ik heb donderdag een soort van sollicitatiegesprek. Ja soort van, is meer een kennismakingsgesprek voor wat in het begin een werkervaringsplek zal zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
morgen weer een sollicitatie en donderdag bij een ander bedrijf een dag meedraaien
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:14 schreef Ladylike het volgende:
Na 3 broodjes shoarma maar gestopt
'n avond
Jah man, was echt lekkahquote:
Bosquote:
Hachee mè bôntjes en frietquote:
Geen idee, ik kom hier ook niet zo heel veel.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jah man, was echt lekkah
[..]
Bos
Heb ik nog wat belangrijks gemist?
alrightquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen idee, ik kom hier ook niet zo heel veel.
Hee Ladyquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:14 schreef Ladylike het volgende:
Na 3 broodjes shoarma maar gestopt
'n avond
Ajaciedquote:
* Das zieligquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Even een samenvatting:
• Kat van Suikertaartje (naam=tt) heeft epileptische aanvallen
• Kleine ziekjes hier
Hoest hij nog door? Anders ga je weer een gezellige nacht tegemoetquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* Das zielig
* hier ook, kleine is maar weer thuis
Heb de hele nacht opgezeten met hem omdat hij niet stopte met hoesten
Het is inmiddels minder geworden. Hoop dat hij donderdag weer naar school kanquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoest hij nog door? Anders ga je weer een gezellige nacht tegemoet
Ik nietquote:
Trevquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |