Da's kutquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik wist die massa van dat polyacryldinges niet, had 70 gegokt, daarmee doorgerekend en uiteindlijk 388 opgeschreven, als ik nou gewoon dat in 2 significant had gedaan. Vergeet ik alleen steeds, ook bij natuurkunde altijd.
Baaaaaasquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:37 schreef robinmos het volgende:
Vraag 12 wordt al sowieso goed gerekend.. Wel jammer die had ik helemaal goed![]()
http://www2.cito.nl/vo/ex2011/VW-A-1028-a-11-1-c.pdf
Had ik ook goed volgens mij, maar mooiquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:37 schreef robinmos het volgende:
Vraag 12 wordt al sowieso goed gerekend.. Wel jammer die had ik helemaal goed![]()
Waarom dat nou weer?quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:37 schreef robinmos het volgende:
Dacht ik eerst ook aan, maar dat zou veel te veel werk zijn voor 2 puntenquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:05 schreef IkBenSjoerd het volgende:
Lol, die had ik helemaal fout. Dacht dat je er ook helemaal leip moest doen met die andere aminozuren die hem vastgrepen, veel te veel werk, dus sloeg ik over.
Geen idee, maar maakt 't uit ?quote:
Lagere N-term.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:28 schreef Natrium het volgende:
[..]
Geen idee, maar maakt 't uit ?![]()
Ik heb weer een 7,1 ipv een 7
Dit. Als je hem goed had; is het in je nadeel. Had je 1 v/d 2 punten maakt het wss niet zo heel veel uit, had je hem fout, dan is het in je voordeel. Maar de n-term gaat er gegarandeerd op achteruit met 0,1 of 0,2.quote:
Maar dat is toch ook niet eerlijk? Ik had er wel tijd in gestoken, maar geen tijd om alle opgaven te maken. Maar als ik hem had overgeslagen was het dubbel in mijn voordeel geweest?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:34 schreef Prulez het volgende:
[..]
Dit. Als je hem goed had; is het in je nadeel. Had je 1 v/d 2 punten maakt het wss niet zo heel veel uit, had je hem fout, dan is het in je voordeel. Maar de n-term gaat er gegarandeerd op achteruit met 0,1 of 0,2.
Tja...achteraf is makkelijk lullenquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:43 schreef Bad_eendje het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook niet eerlijk? Ik had er wel tijd in gestoken, maar geen tijd om alle opgaven te maken. Maar als ik hem had overgeslagen was het dubbel in mijn voordeel geweest?
Dat klopt; maar daar valt nou eenmaal niets aan te doen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:43 schreef Bad_eendje het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook niet eerlijk? Ik had er wel tijd in gestoken, maar geen tijd om alle opgaven te maken. Maar als ik hem had overgeslagen was het dubbel in mijn voordeel geweest?
Ja weet ik. Gelukkig maakt het opzich niet zoveel uit. Heb wel ongeveer een 6 gehaaldquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:44 schreef Natrium het volgende:
[..]
Tja...achteraf is makkelijk lullen
Bovendien had je de kennis die je nu hebt toen niet, dus kan je er net zolang mee zitten tot je een ons weegt, maar er valt echt niks aan te veranderen denk ik..
Ik zou de reden zo graag willen weten..quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:55 schreef xCore het volgende:
Wel vervelend natuurlijk dat ze voor iedereen de vraag goed rekenen. Had liever gehad dat de N-norm met een tiende omhoog ging. (Ik had overigens de vraag fout, denk ik)
Lol ik had daar het is in Frankrijk warmer dan in Zweden, het is een exotherme reactie ofzo, misschien lult mijn leraar er nog wel een puntje uit :pquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:32 schreef Warren het volgende:
Bij vraag 24: De reactie tussen arcylamide en stof X is een evenwichtsreacte/ omkeerbaar.
Zou het ook goed zijn als je zegt: "N-methylolacrylamide wordt teruggevormd in arcylamide ? (dat komt mijns inziens neer op de omkeerbaarheid...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |