sloeriequote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:33 schreef Stability het volgende:
niet !!! ik hou hem voor de gek alleen, wat denk je zelf ? hahaha
Een knulletje van 14 jaar heeft deze chat geopend, een soort Opaatje, maar dan anders. Er zijn al verschillende BN'ers langsgekomen maar die hebben inmiddels een eigen chat.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:31 schreef Toverheks het volgende:
schrok alecht wat is dit allemaal hahhaha
nietus !! kmoet ff afwassen, heb eten net opquote:
ik ga niet vreemd, ben toch vrijgezel(lig)quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
toch hou ik van je hoor al ga je vreemd
Hihih nou hup danquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:34 schreef Stability het volgende:
[..]
nietus !! kmoet ff afwassen, heb eten net op
Kan wel vragen wie maar namen zeggen me toch nietsquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:37 schreef Toverheks het volgende:
zit er eentje aan een ijsje te likken of ze uitgehongert is
Is Madelief weer bezig?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:37 schreef Toverheks het volgende:
Is dat niet die lolly miep? Even spieken daar.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:37 schreef Toverheks het volgende:
Ik ga eens ffkes kijkenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:39 schreef Toverheks het volgende:
ze gebruikt nu een lepeltje echt ik zeg maar ff niks meer![]()
![]()
Ze raden nu elkaars geheimen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:39 schreef Toverheks het volgende:
ze gebruikt nu een lepeltje echt ik zeg maar ff niks meer![]()
![]()
Echt hè? Btw, er zitten daar echt pedo's. O.a. djkoi.quote:
nou je hebt voor je je zin af hebt gemaakt daar al een banquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:43 schreef Toverheks het volgende:
nou heb ze weer uitgezet alleen als er gereld moet worden roepen jullie me maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |