Ik ging even snuffelen op die chat, maar was niet welkom als niet-Djoon fan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:10 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
SST_Joanna
Met jullie kletsen in onze chatroom! Zin in! [ afbeelding ]
5 minutes ago via Twitter for BlackBerry®
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ging even snuffelen op die chat, maar was niet welkom als niet-Djoon fan.
Moet niet gekker worden.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:22 schreef knagsje het volgende:
op die chat zitten ze allemaal met een geheim
Ja maar denk toch dat het gaat aflopen, nu er geen sst meer is.Moet nog eten piepers staan opquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:18 schreef knagsje het volgende:
[..]
zijn allemaal eten of ze heben een bannetje![]()
Die van mikey bedoel je, heb ik niet aan staan kijk straks wel weer even.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:22 schreef knagsje het volgende:
op die chat zitten ze allemaal met een geheim
hebben jullie nu een eigen chat?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:29 schreef Candyfreak het volgende:
Philip_na_SST Philip
Deze komt in mijn favorieten! RT @SST_Joanna: Phil heeft heel vaak gelijk. Mucho irritantos!
56 seconds ago Favorite Retweet Reply
ikke bamiquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:33 schreef trollie67 het volgende:
hier zelf gemaakte nasi,sambal goeng boontjes en indonesisch leesgerecht
joanna muchos irritantos..ik sla lossos op je kopposquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:29 schreef Candyfreak het volgende:
Philip_na_SST Philip
Deze komt in mijn favorieten! RT @SST_Joanna: Phil heeft heel vaak gelijk. Mucho irritantos!
56 seconds ago Favorite Retweet Reply
niet zo agressiefosquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:35 schreef trollie67 het volgende:
[..]
joanna muchos irritantos..ik sla lossos op je koppos
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:35 schreef trollie67 het volgende:
[..]
joanna muchos irritantos..ik sla lossos op je koppos
Je kan ondertussen altijd stofzuigen.quote:
alweer stofuigenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:06 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Je kan ondertussen altijd stofzuigen.
Kom nog even kijken voor ik ga kokkerellen. Zit iedereen in een Secret Chat of zo?
Ik heb besloten niet aan die stomme chats mee te doen. En nu dus echt gaan koken en het zooitje hier van eten voorzien.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:07 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
alweer stofuigen
ss chat kom ik niet op
dan eet zequote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:08 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ik heb besloten niet aan die stomme chats mee te doen. En nu dus echt gaan koken en het zooitje hier van eten voorzien.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Buonasera allemaal.
Alles goed met de broertjes van:
[ afbeelding ]
hey ik ook, ben bij cynthiaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:14 schreef beequeen het volgende:
Ik zit de hoogtepunten filmpjes te kijken van de bewoners. Ze zijn wel heel selectief in hoogtepunten van sommige bewoners. Had niks anders verwacht eik.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Buonasera allemaal.
[ afbeelding ]
Broertjes van wie? Buonasera.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Buonasera allemaal.
[ afbeelding ]
Echt, wat een shitfilmpjes voor sommigen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |