Hoi lekker geurtje.quote:
ja die zag ik ook net hahahaha, mooi katje maar eh ik hoef niet, wat een evil dingquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:10 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Weet ik niet hier is er nog één die is ook goed
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:17 schreef Toverheks het volgende:
lees ik net terug ben ik de hele uitzending van afgelopen maandagavond vergeten.
hoi all
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:17 schreef Toverheks het volgende:
lees ik net terug ben ik de hele uitzending van afgelopen maandagavond vergeten.
hoi all
hey heksje ! ik miste je alquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:17 schreef Toverheks het volgende:
hoi all
ach, heb je toch allemaal al gezienquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:17 schreef Toverheks het volgende:
hoi all
dat is lief van je, maar ben zo blij dat SST afgelopen isquote:
Heksquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:17 schreef Toverheks het volgende:
hoi all
quote:
gelijk stoppen met roken, kom je ook niet aanquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
![]()
ik ben al gestopt met snacken en snaaien, is voorlopig wel effe genoeg
*steekt nog een lekker peukje opquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
gelijk stoppen met roken, kom je ook niet aan![]()
http://tinychat.com/secretstory?twquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:20 schreef Toverheks het volgende:
maar las iets over een chat met rare mensen iets van twitter of zoiets
WB TVHquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:21 schreef Toverheks het volgende:
nu zeg ik jullie allemaal ff hallo dus hoi iedereen
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
http://tinychat.com/secretstory?tw
(Je moet wel een Twitter account hebben om toegang te verkrijgen)
[..]
WB TVH
(Sorry @chatters maar de flash plugin knalde er even uit dus daarom ben ik nu offline)
Hoi heksje.quote:
ik zit met verbazing te kijken, die margriet is dat de magriet van hier???quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi heksje.
Mensen? Debielen bedoel je.
echt niet!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik zit met verbazing te kijken, die margriet is dat de magriet van hier???
Neuh, Margriet zit niet op Twitter en is wel wijzer.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:30 schreef Toverheks het volgende:
ik zit met verbazing te kijken, die margriet is dat de magriet van hier???
bedoel je die waar DJ-snor lekker zit te domineren?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
schrok alecht wat is dit allemaal hahhaha
Fransje die daar zit is de nieuwe vlam van Stabquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
schrok alecht wat is dit allemaal hahhaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |