Ik ging even snuffelen op die chat, maar was niet welkom als niet-Djoon fan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:10 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
SST_Joanna
Met jullie kletsen in onze chatroom! Zin in! [ afbeelding ]
5 minutes ago via Twitter for BlackBerry®
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ging even snuffelen op die chat, maar was niet welkom als niet-Djoon fan.
Moet niet gekker worden.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:22 schreef knagsje het volgende:
op die chat zitten ze allemaal met een geheim
Ja maar denk toch dat het gaat aflopen, nu er geen sst meer is.Moet nog eten piepers staan opquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:18 schreef knagsje het volgende:
[..]
zijn allemaal eten of ze heben een bannetje![]()
Die van mikey bedoel je, heb ik niet aan staan kijk straks wel weer even.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:22 schreef knagsje het volgende:
op die chat zitten ze allemaal met een geheim
hebben jullie nu een eigen chat?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:29 schreef Candyfreak het volgende:
Philip_na_SST Philip
Deze komt in mijn favorieten! RT @SST_Joanna: Phil heeft heel vaak gelijk. Mucho irritantos!
56 seconds ago Favorite Retweet Reply
ikke bamiquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:33 schreef trollie67 het volgende:
hier zelf gemaakte nasi,sambal goeng boontjes en indonesisch leesgerecht
joanna muchos irritantos..ik sla lossos op je kopposquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:29 schreef Candyfreak het volgende:
Philip_na_SST Philip
Deze komt in mijn favorieten! RT @SST_Joanna: Phil heeft heel vaak gelijk. Mucho irritantos!
56 seconds ago Favorite Retweet Reply
niet zo agressiefosquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:35 schreef trollie67 het volgende:
[..]
joanna muchos irritantos..ik sla lossos op je koppos
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:35 schreef trollie67 het volgende:
[..]
joanna muchos irritantos..ik sla lossos op je koppos
Je kan ondertussen altijd stofzuigen.quote:
alweer stofuigenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:06 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Je kan ondertussen altijd stofzuigen.
Kom nog even kijken voor ik ga kokkerellen. Zit iedereen in een Secret Chat of zo?
Ik heb besloten niet aan die stomme chats mee te doen. En nu dus echt gaan koken en het zooitje hier van eten voorzien.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:07 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
alweer stofuigen
ss chat kom ik niet op
dan eet zequote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:08 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ik heb besloten niet aan die stomme chats mee te doen. En nu dus echt gaan koken en het zooitje hier van eten voorzien.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Buonasera allemaal.
Alles goed met de broertjes van:
[ afbeelding ]
hey ik ook, ben bij cynthiaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:14 schreef beequeen het volgende:
Ik zit de hoogtepunten filmpjes te kijken van de bewoners. Ze zijn wel heel selectief in hoogtepunten van sommige bewoners. Had niks anders verwacht eik.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Buonasera allemaal.
[ afbeelding ]
Broertjes van wie? Buonasera.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Buonasera allemaal.
[ afbeelding ]
Echt, wat een shitfilmpjes voor sommigen.quote:
De broertjes van Homer natuurlijkquote:
Ah ok. Djkoi.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
De broertjes van Homer natuurlijkFransiej en die andere, hoe heet ie ook alweer
![]()
Oh, de Stem.quote:
zijn we watquote:
Daarom moet er wel nog af en toe gepost worden, om eventuele sluiting te voorkomenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:47 schreef sjampoeh het volgende:
als je hier leest zonder dat je weet wat we doen, snap je er geen fuk van
![]()
Maar dat posten gaat echt geen probleem worden hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Daarom moet er wel nog af en toe gepost worden, om eventuele sluiting te voorkomen
moet ergens beginnen, dus hier is er dan eenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar dat posten gaat echt geen probleem worden hoor
Gezellig dat je ook hier komtquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar dat posten gaat echt geen probleem worden hoor
En jij ook welkom superkokjequote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
moet ergens beginnen, dus hier is er dan een
Ik lees al heel lang mee hier, en ik weet wat jullie doen.....dus ik snap julliequote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:47 schreef sjampoeh het volgende:
als je hier leest zonder dat je weet wat we doen, snap je er geen fuk van
![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
moet ergens beginnen, dus hier is er dan een
Heb ik ook gelezen, dus vanaf morgenavond meld ik mij hierquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gezellig dat je ook hier komt
SST gaat morgenavond opslot natuurlijk, had dat vanmiddag gelezen
quote:[..]
En jij ook welkom superkokje
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar verhuis zo wel nog voor de laatste keer naar ons ouwe plekkie
ruudiequote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Morgen op slot? Tja dat zat er wel aan te komen
Daar ben ik blij om, Zal me nog zeker vaker tegen komenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gezellig dat je ook hier komt
SST gaat morgenavond opslot natuurlijk, had dat vanmiddag gelezen
[..]
En jij ook welkom superkokje
waar staat dat ?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb ik ook gelezen, dus vanaf morgenavond meld ik mij hier
[..]
Oooo lekkerrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:55 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Koekie erbij en een peukie voor ytsme
Geeft toch niks, je hebt de chat van LS nog.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Morgen op slot? Tja dat zat er wel aan te komen
Waar, hier of op de chat?quote:
Op de chat natuurlijk!quote:
Ik denk op de chat?quote:
Die van LS? Nee, dank je.quote:
Heeft ls een eigen chat?quote:
ceetje meldt zich ook in de rehab, is nodigquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb ik ook gelezen, dus vanaf morgenavond meld ik mij hier
[..]
Yep.quote:
Hoiquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ceetje meldt zich ook in de rehab, is nodig
goeienavond allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |