Tsja, dat begrijp ik dus ook niet. Die kids zitten in de huiskamer of slaapkamer gewoon te chatten met Jan en Alleman. Er zitten daar echt creeps van kerels.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:55 schreef Toverheks het volgende:
verschikkelijk gewoon maar ook zulke ouders je kijkt toch af en toe wat je kind uitspookt
En ik kan meekijken zonder twitter, had daar geen geluid. Heb je gekeken?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsj, dat begrijp ik dus ook niet. Die kids zitten in de huiskamer of slaapkamer gewoon te chatten met Jan en Alleman. Er zitten daar echt creeps van kerels.
Nee, ik kwam terug van eten en ik zat daar helemaal alleen in mijn uppie!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:14 schreef Flashbox het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Is dat clubhuis ook al opgedoekt of zo, zit geen kip meer
Ben jij nou net geband bij die muppetshow?quote:
leuk!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:21 schreef Mita het volgende:
Ik ga even de allerslechste chauffeur van Nederland kijken. We hebben eind maart, met uitje van de brandweer, in hetzelfde hotel gezeten met de crew daarvan.
As we speak.quote:
quote:
Dus dat. Ik ga even je truukje proberen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:23 schreef mazaru het volgende:
![]()
Ik zag het!
Die gast heeft wel heel lange tenen voor iemand met een schoon geweten
Wat heb je gezegd dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat. Ik ga even je truukje proberen.
Niks bijzonders. Dat ik djkoi een engerd vind.quote:
Ow?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:40 schreef mazaru het volgende:
He, ik kan er weer in met mijn gebande account. Een ban duurt dus maar een dag daar.
Alleen van vanmorgen Segredo ging mee naar de paardenquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:52 schreef iBenny het volgende:
SST_Joanna
Mijn Fans zijn de aller aller aller leukste!!!!!! Ik vind jullie GEWELDIG!!!! Weet niet wat me gebeurd! DANK!!!
SST_Joanna
Mijn Fans zijn de aller aller aller leukste!!!!!! Ik vind jullie GEWELDIG!!!! Weet niet wat me gebeurd! DANK!!!
Dat waren leuke foto'squote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:52 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Alleen van vanmorgen Segredo ging mee naar de paarden
Als we dan toch bezig zijn, allerleukste mag ook aan elkaar. Dus dan wordt het: "aller- aller- allerleukste!!!"quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
gebeurT mag in deze met een t, twitter dat maar even terug
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als we dan toch bezig zijn, allerleukste mag ook aan elkaar. Dus dan wordt het: "aller- aller- allerleukste!!!"
SST_Joanna
reken er maar opquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:35 schreef kaatje50 het volgende:
was in slaap gevallen op de bank![]()
goedenavond,
waar zit iedereen? op de wauzenchat?
ow, ga ik maar ff wat anders doenquote:
ik zit nog een laatste avond in de SST-SC, maar daar is het ook wel heel erg rustig gewordenquote:
quote:
ik ook niet. Heb daar een paar dagen geleden heel even gekeken. De caps hier gezien,quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kaatje
ik doe ook niet aan het twatter gedoe hoor, snap er niets van
idem... net twatter ff opgestart en zie allerlei uitnodigingen voor videochatsquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:59 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik ook niet. Heb daar een paar dagen geleden heel even gekeken. De caps hier gezien,
dan heb ik al gegeten en gedronken
Ja die heb ik hier neergezet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
We hadden even een uitstapje naar Ustream en ik vond het wel leukLink stond overigens gewoon hier ergens.
spreek jij geen russisch??quote:
dat gaat automatisch. Als je inlogd op die chat, komt er een link op je twitter te staanquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
idem... net twatter ff opgestart en zie allerlei uitnodigingen voor videochats
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:02 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dat gaat automatisch. Als je inlogt op die chat, komt er een link op je twitter te staan
had ik wel gezien hoor, maar moest toch ook nog wat andere dingetjes tussen door doen. Was bang dat er nu weer een nieuwe stream zou komen waar ik niet meer vanaf kom. Heb ik nu weer wat meer tijd voor de andere dingetjes nu SST afgelopen isquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:00 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja die heb ik hier neergezet.
Toch is het stil.
Dat kan je uitzetten.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:02 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dat gaat automatisch. Als je inlogd op die chat, komt er een link op je twitter te staan
ben niet eens ingelogd op welke chat dan ook (behalve fok dan)....quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:02 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dat gaat automatisch. Als je inlogd op die chat, komt er een link op je twitter te staan
Ach is wel gezellig daar hoor Bong, 1 uurtje per week, ja ik heb ondanks dat ik druk was met SST daar toch tijd voor gemaakt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
had ik wel gezien hoor, maar moest toch ook nog wat andere dingetjes tussen door doen. Was bang dat er nu weer een nieuwe stream zou komen waar ik niet meer vanaf kom. Heb ik nu weer wat meer tijd voor de andere dingetjes nu SST afgelopen is
quote:
Is ook erg gezellig en zoveel mensen deze keer!!! Ben er elke keer nog geweest maar was zo rustig en T0n doet zo haar best en haakt nooit af!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:05 schreef shomila het volgende:
[..]
Ja vind gezellig. Probeer weer elke week mee te doen.
Oh, dus dat tekenen bij T0n is maar een uurtje per week. Dan hou ik daar volgende week rekening mee, ga ik ook ff kijkenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:05 schreef shomila het volgende:
[..]
Ja vind gezellig. Probeer weer elke week mee te doen.
Leuk!!! moet je doen!!!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, dus dat tekenen bij T0n is maar een uurtje per week. Dan hou ik daar volgende week rekening mee, ga ik ook ff kijken
Volg tinychat niet, maar het verbaast mij nietquote:
zit jij de boel daar nog te volgen??quote:
moest toch wel vaak lachen om zijn tweet op twitter hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Volg tinychat niet, maar het verbaast mij niet
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:12 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
moest toch wel vaak lachen om zijn tweet op twitter hoor.
wat die allemaal zegt tegen de bewoners
Als je daar commentaar levert krijg je al een ban, las ik hier, msschien dat ik dat zo eens ga uitproberenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Volg tinychat niet, maar het verbaast mij niet
daarom waren ze ook zo leukquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
lekker ongenuanceerd toch, en meestal slaat ie wel de spijker op de kop
las ik ook, maar een ban duurt daar maar een dag en LS is hier nog steeds niet terugquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als je daar commentaar levert krijg je al een ban, las ik hier, msschien dat ik dat zo eens ga uitproberen
moet je hier wel ff verslag uitbrengen wat je tikt en wat de reakties zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als je daar commentaar levert krijg je al een ban, las ik hier, msschien dat ik dat zo eens ga uitproberen
quote:
Is goedquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:14 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
moet je hier wel ff verslag uitbrengen wat je tikt en wat de reakties zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |