Agree, ben alleen te lui om een klacht in te dienen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:43 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, klacht naar laks is al de deur uit.
Sterf. Het is maar een minuut werk ofzo.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:45 schreef Timo12 het volgende:
[..]
Agree, ben alleen te lui om een klacht in te dienen.
Dat hadden wij bij CKV moeten hebben.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
Niet? Raar.
Is gewoon kunstgeschiedenis van 1450 tot nu.
Bij de klachten gaat hem om kwaliteit, niet kwantiteit.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:45 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Sterf. Het is maar een minuut werk ofzo.
hi hi hi hi hi ik bn diesen datimma gr gr gr ik nuek mte diertjens alles wholla stenen zemmer bezems exames allsssquote:
Niet echt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bij de klachten gaat hem om kwaliteit, niet kwantiteit.
En jij denkt dat ze iedere klacht lezen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bij de klachten gaat hem om kwaliteit, niet kwantiteit.
Waarom niet. Wat moeten ze dan doen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:46 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
En jij denkt dat ze iedere klacht lezen?
Nederlands opdracht 19 verdiende een klacht.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:47 schreef Dastan het volgende:
Typisch Nederland dat scholieren klagen als ze iets niet snappen.
Daar zeg je wat. Maar het zijn er nu al meer dan 3500, dat kan je toch nooit allemaal doornemen?quote:
Ik vond die niet zo storend.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:48 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Nederlands opdracht 19 verdiende een klacht.
Typisch Nederlands dat er door Cito geprutst wordt met examensquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:47 schreef Dastan het volgende:
Typisch Nederlands dat scholieren klagen als ze iets niet snappen.
Wat deze man zegt en de samenvatting opdracht vond ik persoonlijk ook een beetje achterlijkquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:48 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Nederlands opdracht 19 verdiende een klacht.
Ik heb niet geklaagd, maar ik had hem fout, dus ik vind het een terechte klacht.quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:48 schreef Daev het volgende:
[..]
Typisch Nederlands dat er door Cito geprutst wordt met examens
Hoezo geprutst? Er stonden echt geen fouten in het examen Nederlands van gisteren. Klachten: bijna twaalfduizend. Kandidaten: ruim veertigduizend. Dat betekent dat bijna een op de drie een klacht heeft ingediend. Hartstikke overdreven.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:48 schreef Daev het volgende:
[..]
Typisch Nederlands dat er door Cito geprutst wordt met examens
Zo lang duurt dat vast niet, aangezien de meeste mensen hun klacht waarschijnlijk in een paar zinnetjes beschrijven.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:48 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Daar zeg je wat. Maar het zijn er nu al meer dan 3500, dat kan je toch nooit allemaal doornemen?
Ik heb een lulverhaal opgehangen van iets van 15 zinnenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zo lang duurt dat vast niet, aangezien de meeste mensen hun klacht waarschijnlijk in een paar zinnetjes beschrijven.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:49 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hoezo geprutst? Er stonden echt geen fouten in het examen Nederlands van gisteren. Klachten: bijna twaalfduizend. Kandidaten: ruim veertigduizend. Dat betekent dat bijna een op de drie een klacht heeft ingediend. Hartstikke overdreven.
Ik vind dit geen echte fout maar het is een hele onduidelijke vraag die ze echt wel duidelijker hadden kunnen verwoordenquote:Zowel in de tekst ‘Pleidooi voor onzekerheid’ als in tekstfragment 1 worden direct en indirect een aantal kenmerken genoemd waaraan hedendaagse deelnemers aan het publieke debat menen te moeten voldoen.
3p 19 Noem of herleid uit de tekst ‘Pleidooi voor onzekerheid’ twee van zulke kenmerken en uit tekstfragment 1 één.
O, haha. Nouja, op het mavo (ja, mavo naar havo) stuurden de meeste mensen een vrije korte e-mail.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:50 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik heb een lulverhaal opgehangen van iets van 15 zinnen
Precies. 'menen te moeten' impliceert de mening van de schrijver.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:51 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dit geen echte fout maar het is een hele onduidelijke vraag die ze echt wel duidelijker hadden kunnen verwoorden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |