Ik heb geen bio, maar wel wiskunde, geschiedenis, M&O en economie. Leeeeeeeeuk.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:59 schreef Kaasrol het volgende:
DIT! Ik ben bang voor bio morgen, en daarna ook nog wiskunde!
Ik zou mezelf wel in jou willen vinden hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:53 schreef Amasin het volgende:
Ik heb afgelopen weken het idee gehad dat ik niks hoefde te doen. En dat idee had ik nog steeds tot een aantal minuten geleden. Ik sta er wel goed voor verder, waardoor de motivatie ver te zoeken is/was, maar nu heb ik het idee dat ik allemaal 3-en ga halen opeens?
En nu kan ik niet meer leren want ik heb hoofdpijn.
Wie kan zich vinden in mij? ^^
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik zou mezelf wel in jou willen vinden hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik zou mezelf wel in jou willen vinden hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Who motivates the motivator?
Mits je twee 7ens hebt.. Ik sta helaas een 6 op combiecijfer. En heb gisteren Nederlands gemaakt, daar sta ik sowieso een 7 op, misschien een 8, dan heb ik inderdaad wel genoeg compensatie, maar dat is afwachten. Zie mezelf trouwens wel 3 5en halen hoor!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:12 schreef Hippe_Student het volgende:
maar als je nu voor 2 vakken onvoldoendes haalt, slaag je toch nog steeds?
Stel je hebt wel 2 zevens en 3 vijven, dan mag je herkansen.. Om die ene 5 weg te halen of om een extra zeven te scoren of zo..quote:
Dan moet je die 5 weghalen want 3x een 5 mag niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:22 schreef Amasin het volgende:
[..]
Stel je hebt wel 2 zevens en 3 vijven, dan mag je herkansen.. Om die ene 5 weg te halen of om een extra zeven te scoren of zo..
Care, moet je even opzoeken, staat wel in je PTA.
1quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:39 schreef Kaasrol het volgende:
Hoeveel herkansingen krijg je dan eigenlijk? Denk dat ik toch in het stadium van 'hoe meer herkansingen, hoe beter' zit
Ja sorry, daar kwam ik ook achter nadat ik had gepost, haha. Was te lui om het te verbeteren en vond het ook niet nodig, aangezien ik hem al doorverwezen naar zijn eigen PTA, waar alles wel in staatquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:35 schreef strontboer het volgende:
[..]
Dan moet je die 5 weghalen want 3x een 5 mag niet.
Jij moet je al helemaal nergens druk om maken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:36 schreef Femke3112 het volgende:
Ik herken me helaas helemaal in jou
ik maak me continu druk, bang zijn dat ik het niet kan enzo.
Ik sta nu 2 zevens, 6 achten en een negen, en een negen voor combicijfer, maar toch maak ik me druk.
Gewoon omdat ik nog lang niet alles geleerd heb enzo..
zucht XD
Haha, ik ook en ook om M&O en dan maandag geschiedenis en dinsdag wiskunde. De rest komt wel goed dacht ik zo (de rest is alleen nog Engels en Fransquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:28 schreef Femke3112 het volgende:
Ik ben nu vooral voor economie op vrijdag heel bang..
Daarna hoop ik dat t beter gaat:P
Wat je hebt niet alles geleerd? Examens zijn puur herhaling van wat je al geleerd hebt het hele jaar door. Met die cijfers die jij nu hebt heb je op z'n minst de kennis om voor je examens een 5 te halen, wat er dus voor zorgt dat je gewoon zou slagen. Ik zou me geen drukte maken met zon cijferlijst.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:36 schreef Femke3112 het volgende:
Ik herken me helaas helemaal in jou
ik maak me continu druk, bang zijn dat ik het niet kan enzo.
Ik sta nu 2 zevens, 6 achten en een negen, en een negen voor combicijfer, maar toch maak ik me druk.
Gewoon omdat ik nog lang niet alles geleerd heb enzo..
zucht XD
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:53 schreef Amasin het volgende:
Ik heb afgelopen weken het idee gehad dat ik niks hoefde te doen. En dat idee had ik nog steeds tot een aantal minuten geleden. Ik sta er wel goed voor verder, waardoor de motivatie ver te zoeken is/was, maar nu heb ik het idee dat ik allemaal 3-en ga halen opeens?
Ik had precies hetzelfdequote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:27 schreef Prulez het volgende:
Ik had die stress voor Nederlands; daarna was de kop eraf en nu ben ik er wel relaxed onder.
Ik..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:53 schreef Amasin het volgende:
Same here en gaat er ook niet van komen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:41 schreef Bad_eendje het volgende:
[..]
Ik..Heb morgen economie en duits examen. Maar voor allebei eigenlijk nog niks gedaan..
Haha, omg.. Daar ben ik nu ook mee bezig. Heb gelukkig geen Duits!quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:41 schreef Bad_eendje het volgende:
[..]
Ik..Heb morgen economie en duits examen. Maar voor allebei eigenlijk nog niks gedaan..
Hahah. Een 4.1 is best te doen als je al hebt geleerd denk ik? Ik moet ook zoiets halenquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:45 schreef Amasin het volgende:
[..]
Haha, omg.. Daar ben ik nu ook mee bezig. Heb gelukkig geen Duits!
Vandaag had ik M&O en ik wist opeens helemaal niks meer en schoot helemaal in de stress. Morgen economie. Ben nu toch maar erg hard gaan leren! Kan niet teveel 5en hebben.
Gelukkig mag ik een 4.1 halen voor een 6. En jij?
Hoop het!quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:50 schreef Bad_eendje het volgende:
[..]
Hahah. Een 4.1 is best te doen als je al hebt geleerd denk ik? Ik moet ook zoiets halen
Volgens mij hoeft je dat niet te leren! Van MO=MK enzo?quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:06 schreef Amasin het volgende:
[..]
Hoop het!
Weet jij dingen over MO, TO, GTK etc?
Wanneer is maximale winst en zo? Ik weet het allemaal niet meer..
Volgens mij wel? Dat hoort toch bij markten?quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:08 schreef Bad_eendje het volgende:
[..]
Volgens mij hoeft je dat niet te leren! Van MO=MK enzo?
quote:
OMFG, vanochtend was een meisje bij ons op school die had zich verslapen. School heeft er het eerste half uur van alles aan gedaan om dat kind te bereiken, maar het was te laat. Nu heeft ze een 1 en de examens zijn nog maar net begonnenquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:42 schreef Examen2011 het volgende:
Mijn grootste angst is eigenlijk niet dat ik niet genoeg heb geleerd maar dat ik me verslaap of een examen vergeet. Dus ik zet 3 wekkers en ik kijk 3x per dag op het examenrooster
Kan gebeuren.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:47 schreef Amasin het volgende:
[..]
OMFG, vanochtend was een meisje bij ons op school die had zich verslapen. School heeft er het eerste half uur van alles aan gedaan om dat kind te bereiken, maar het was te laat. Nu heeft ze een 1 en de examens zijn nog maar net begonnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |