Je telefoon overal neer kunnen flikkeren, bier ermee open kunnen maken, in de wc laten vallen, en alles bleef gewoon werkenquote:
Ja inderdaad, ik heb trouwens nog een 8850 gehad vroegahquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:29 schreef Dr.Pringles het volgende:
Vond deze wel vet vroeger. Hoe die open slide.
[ afbeelding ]
Ik zit nu te kijken bij Nokia, bijna 10 gehadquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:30 schreef KneusTeun het volgende:
Damn ik heb echt zo'n lading telefoons gehad daar kan ik een topic mee vullen!
Of die 8810 BLING BLING!!quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik heb trouwens nog een 8850 gehad vroegah
[..]
Ik zit nu te kijken bij Nokia, bijna 10 gehad
Ik ookquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:12 schreef Parvus het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze nog gehad lolololol
quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:22 schreef PierreTT het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn 2e telefoon, de eerste (Motorola) kan ik niet vinden
Die had ik ook, in het geel.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:12 schreef Parvus het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze nog gehad lolololol
Fuck yeah! Die had ik ook, met het klepje.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:26 schreef PierreTT het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt op deze, maar dan met een klepje voor de toetsen![]()
Chille film inderdaad.quote:
Hmm die wou ik ook nog zien ja, slinger de download maar weer ff aan. Dit weekend deze gezien. Leuke film.quote:
Ik vind Lincoln Lawyer erg sterke film (mischien vooral omdat ik rechten doequote:Op woensdag 18 mei 2011 15:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hmm die wou ik ook nog zien ja, slinger de download maar weer ff aan. Dit weekend deze gezien. Leuke film.
[ afbeelding ]
Op de mobiel van het oppas meisje snake doen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:51 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik vind Lincoln Lawyer erg sterke film (mischien vooral omdat ik rechten doe)
Bazentelefoon van vroeger was stipt op nr. 1 de nokia 3310
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |