Wil je mijn rekeningnummer bewaar ik het wel voor jequote:Op woensdag 18 mei 2011 10:50 schreef Frankii het volgende:
Belasting geld binnen!
Kijken hoelang het duurt voordat ik het er doorheen jas.
Ik help wel.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:50 schreef Frankii het volgende:
Belasting geld binnen!
Kijken hoelang het duurt voordat ik het er doorheen jas.
Och, dan hoef ik dat niet te posten. Tittyliciouz glibbert toch al van haar stoel af bij elke post die ik maak.quote:
Anders ik welquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:51 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Och, dan hoef ik dat niet te posten. Tittyliciouz glibbert toch al van haar stoel af bij elke post die ik maak.
quote:
Tough life, jeweetzquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Je boy Parvus heeft weer money binnen.
Ik gly alleen van myn stoel by boz.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:51 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Och, dan hoef ik dat niet te posten. Tittyliciouz glibbert toch al van haar stoel af bij elke post die ik maak.
Ze woont op de derde verdieping, redelijk moeilijk om te halenquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:07 schreef KoningStoma het volgende:
Je moet een baksteen door haar ruit tyfen.
Hmm moeilyke. Ligt meer aan de persoon ik zou het lief vinden als een jongen zoveel moeite doet voor me, maar als je al zoveel moeite hebt gedaan en ze reageerd er nog steeds niet op denk ik dat je het maar moet accepteren. Of je doet het op stoma zyn manier.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:02 schreef dreamzk het volgende:
Tittyliciouz nog laatste maal jouw vrouwelijke visie gevraagd. Komt het erg stalkerig over als ik haar nu probeer te bellen? Zit redelijk in dubio wat ik moet doen
Jawel, moet er alleen nog mee oefenen haha, geef my maar een nokia 3310quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:31 schreef KoningStoma het volgende:
Oh
Heb je geen qwerty ding op je mobiel?
Boh, those were the daysquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jawel, moet er alleen nog mee oefenen haha, geef my maar een nokia 3310
Snake.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Boh, those were the days3210, 3310, die generatie Nokia's waren de beste toestellen ooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |