Dat hoef je tegen mij niet te zeggen he? Wij blijven gewoon van elkaar houden.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:35 schreef Voorschrift het volgende:
En GS, het is je vergeven hoor, 99.9% van de gevallen ben ik het wel met je eens dus swa.
Even goede vrienden en ik ben geenszins van plan ooit zelf oprecht de holocaust te ontkennen of bagatelliseren.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:35 schreef Voorschrift het volgende:
En GS, het is je vergeven hoor, 99.9% van de gevallen ben ik het wel met je eens dus swa.
Zeker, ik heb nog altijd fiere hoop dat je de volgende keer niet in een bouwmarkt vast zit.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:35 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat hoef je tegen mij niet te zeggen he? Wij blijven gewoon van elkaar houden.
Oh nee, absoluut niet, dat staat ook zeker niet ter discussie hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Even goede vrienden en ik ben geenszins van plan ooit zelf oprecht de holocaust te ontkennen of bagatelliseren.
Het gaat om mijn recht het te mogenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh nee, absoluut niet, dat staat ook zeker niet ter discussie hoor.
Simon Wiesenthal was een baasquote:
Lol.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker, ik heb nog altijd fiere hoop dat je de volgende keer niet in een bouwmarkt vast zit.
Wat is modaal?quote:
Gezellige meiden hoor.! Ik kan me niet voorstellen dat zij holocaustontkenning willen promotenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:29 schreef 3-voud het volgende:
Het ging dan ook om het voorbeeld dat als die meiden van halal een podium daarvoor kregen.
33k ongeveer.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:39 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wat is modaal?
Sorry, ben er een tijdje uit
Ik verdien ondermodaalquote:
Dus wisselgeld maal 6quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:39 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Gezellige meiden hoor.! Ik kan me niet voorstellen dat zij holocaustontkenning willen promoten
Erg slecht voorbeeld .... net zo slecht als "linkse media" verwijten dat zij falen in het verbannen van holocaustontkenners... Dat verwijt geldt dan net zo voor rechtse media.
En eigenlijk is het hele verwijt niet op zijn plaats.
Dat zou mooi zijn.quote:
Kep nog nooit zulke domme dozen gezien die enkel maar naar zichzelf willen luisteren.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:39 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Gezellige meiden hoor.! Ik kan me niet voorstellen dat zij holocaustontkenning willen promoten
Erg slecht voorbeeld .... net zo slecht als "linkse media" verwijten dat zij falen in het verbannen van holocaustontkenners... Dat verwijt geldt dan net zo voor rechtse media.
En eigenlijk is het hele verwijt niet op zijn plaats.
Ik ken ze wel die (meer dan) dat verdienen.quote:
Modaal?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |