Een kijkje binnenin! Lekker zeg!quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:07 schreef Rituals het volgende:
Zo, klaar voor de voortgangstoets. Daarna de hele middag via een live verbinding kijken naar endoscopieën. Geen idee of dat leuk/interessant of juist verschrikkelijk saai zal zijn.
Vond het toendertijd best interessant, beetje balen alleen dat het nog na de VT is.. Succes zo!quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:07 schreef Rituals het volgende:
Zo, klaar voor de voortgangstoets. Daarna de hele middag via een live verbinding kijken naar endoscopieën. Geen idee of dat leuk/interessant of juist verschrikkelijk saai zal zijn.
Misschien dat er nog een doorstart komt?quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:24 schreef HostiMeister het volgende:
Mijn stamkroeg gaat dicht, gisteren laatste avond onder huidig management..
Nou de huidige eigenares verkoopt de toko, nieuwe eigenaar dus sowieso 2 maanden dichtquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Misschien dat er nog een doorstart komt?
Ik ga zo maar weer richting uni om aan een lange dag te beginnen.
Pek en veren! Fakkels en kruizen!quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:52 schreef morgane het volgende:
![]()
Ik heb maar voor translation and localization gekozen.
Oef er zit hier iemand in college waar m'n gaydar keihard van gaat loeien
Hehe, ik was om 11 uur klaar inderdaad. Ik heb deze keer wel een stuk meer gegokt dan ik normaal zou doen, omdat de uitslag van deze VGT geen invloed meer heeft op mijn gemiddelde dit jaar.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:59 schreef Swine het volgende:
Gok dat Rituals het weer wat sneller heeft volbracht, maar eindelijk thuis na 3,5 uur buffelen door dat boekje..
Wil je een witte volkskrant beachcruizer? Twee keer op gefietstquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:30 schreef morgane het volgende:
Weet iemand waar ik het beste kan kijken voor een tweedehands fiets? Behalve op/achter het station?
Als je langer bent dan 1.80 wel jaquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Volgens mij fietsen die dingen echt kut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |