quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:33 schreef Maanvis het volgende:
Vrouwen hebben geen gevoel voor humor, dat is genetisch zo bepaald.
Als er vrouwen zijn die toch gevoel voor humor hebben dan is dat een mutant.
Als er vrouwen zijn die toch gevoel voor humor hebben dan is dat een manwijf/pot.
ik vind verzuren idd een goed woord.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:37 schreef LXIV het volgende:
Vrouwen beginnen al vroeg te verzuren. Als jij 102 bent vind je leuke, simpele humor waarschijnlijk ook niet meer grappig.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:37 schreef LXIV het volgende:
Vrouwen beginnen al vroeg te verzuren. Als jij 102 bent vind je leuke, simpele humor waarschijnlijk ook niet meer grappig.
Hehehequote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:37 schreef LXIV het volgende:
Jiij hep un peop beer!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:48 schreef Ikbenserieus het volgende:
Die zijn te serieus, en vinden snel iets kinderachtig.
Mij kan het niet kinderachtig genoeg gaan, wat betreft grappen.
ONZ is om de hoek.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:48 schreef Ikbenserieus het volgende:
Die zijn te serieus, en vinden snel iets kinderachtig.
Mij kan het niet kinderachtig genoeg gaan, wat betreft grappen.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:58 schreef puaholland het volgende:
Iedereen heeft op internet toch wel geleerd over het feit dat (de meeste) Fok!kers niet serieus te nemen zijn.
*dit geldt natuurlijk niet voor spam accounts die net geregistreerd zijn*
Dat dacht ik dus ook. Het heeft een soort aanzien om je volwassen te gedragen dus gedraagt elk 14 jarig meisje zich nu als een 30 jarige midlife crisis vrouw met alle problemen van dien.. alleen maar drama..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:58 schreef moneyfornothing het volgende:
Omdat ze willen laten zien hoe enorm volwassen ze zelf wel niet zijn.
Heb je het nou over vrouwen of meisjes?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:01 schreef Dae1337 het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook. Het heeft een soort aanzien om je volwassen te gedragen dus gedraagt elk 14 jarig meisje zich nu als een 30 jarige midlife crisis vrouw met alle problemen van dien.. alleen maar drama..
gewoon ketsen kut
vrouwen, maar dit fenomeen zie je welquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je het nou over vrouwen of meisjes?
Als er vrouwen zijn die toch gevoel voor humor hebben dan is dat een mutant.
Dit dus.. beide mannen (jochies???) ZO niet aantrekkelijk. Maarja, frustratie is nooit aantrekkelijkquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:01 schreef Dae1337 het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook. Het heeft een soort aanzien om je volwassen te gedragen dus gedraagt elk 14 jarig meisje zich nu als een 30 jarige midlife crisis vrouw met alle problemen van dien.. alleen maar drama..
gewoon ketsen kut
Dat soort meiden lopen ook altijd achter 20-jarigen aan te kwijlen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:01 schreef Dae1337 het volgende:
[..]
gewoon ketsen kut
Dit is dus een goed voorbeeld van verzuring.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:09 schreef Taurus het volgende:
Omdat het vaak onvolwassen lelijke humor is. Alsof 'volwassen mannen' geen grappen kunnen uithalen. Vrouwen zijn juist uiterst gecharmeerd van humor, daar zit het hem niet in. Mannen zijn competatiever/speelser en daardoor kinderachtiger in debat tot ze na hun dertigste á veertigste ongeveer inzien dat dit hun leven is, dat ze niet beter of minder zijn dan hun buurman en eindelijk leren dat je gedragen als een vent (d.w.z. de balans vinden tussen je kwetsbaar opstellen én je mannetje blijven staan) het beste werkt bij de vrouwen en sowieso in sociale contacten.
Vrouwen hebben dat eigenlijk hun hele leven al door. Die willen als ze klein zijn al verantwoordelijkheid en spelen dat ze moeder zijn en dat soort zaken. Jammer dat ze emotioneel soms lastig te volgen zijn maar verder zijn vrouwen ontzettend prettige en sociale wezens.
Welnee, ik ben dolenthousiast over volwassen mannen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:57 schreef darpios het volgende:
[..]
Dit is dus een goed voorbeeld van verzuring.
Volgens mij WIL jij gewoon verzuring zien... echt hoor, frustratie is niet aantrekkelijk.. kinderlijke humor kan best lollig zijn, zolang dat maar niet elke dag, de hele dag door is.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:57 schreef darpios het volgende:
[..]
Dit is dus een goed voorbeeld van verzuring.
Dat is basisschool'humor' en valt niet echt binnen de scope van dit topic, dunkt me.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:02 schreef totebel het volgende:
[..]
Volgens mij WIL jij gewoon verzuring zien... echt hoor, frustratie is niet aantrekkelijk.. kinderlijke humor kan best lollig zijn, zolang dat maar niet elke dag, de hele dag door is.
Daarbij heb ik net iets te vaak zien gebeuren dat wanneer een man/jochie in een groep vrienden is, ze elkaar allemaal proberen te overschreeuwen waardoor een grap die is eerst nog best grappig is, steeds verder en verder moet tot het punt dat het kwetsend wordt en ten koste van iemand gaat. En dat soort "humor" is gewoon van niemand leuk, van mannen niet, van vrouwen niet en van hermafrodieten ook niet.
Wellicht heb ik de verkeerde (jonge) mannen gekend/gezien, maar dat is geen basisschoolhumor hoor. Aan de orde van de dag bij twintigers.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:04 schreef darpios het volgende:
[..]
Dat is basisschool'humor' en valt niet echt binnen de scope van dit topic, dunkt me.
Je wilt de kerels van 30+ de kost echt niet geven hoor, met die vorm van "humor"quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:04 schreef darpios het volgende:
[..]
Dat is basisschool'humor' en valt niet echt binnen de scope van dit topic, dunkt me.
Dan zal het wel aan mij liggen, maar met twintigers die zich zo gedragen ga ik niet om. Dan zijn het echt idd kleuters.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:04 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wellicht heb ik de verkeerde (jonge) mannen gekend/gezien, maar dat is geen basisschoolhumor hoor. Aan de orde van de dag bij twintigers.
taurus is dolenthousiast over volwassen mannenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:02 schreef Taurus het volgende:
[..]
Welnee, ik ben dolenthousiast over volwassen mannen.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
taurus is dolenthousiast over volwassen mannen
definitie van: ''volwassen man'' ?
Oehhhquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:29 schreef Taurus het volgende:
[..]
Een man die weet door ervaring en inmiddels opgedane wijsheid hoe om te gaan met een vrouw en tevens met de (af en toe) onredelijkheid van een vrouw, en die zich zoals eerder al gezegd niet meer druk maakt om de grootte van piemels van zijn geslachtsgenoten maar voldoende zelfvertrouwen heeft opgebouwd om mij aan te kunnen.
Dolenthousiast word ik hiervan.
Feestje in dit topic. Ik loop over van enthousiasme, inmiddels.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oehhh
edit: o wacht... ik ben hetero![]()
counter edit: taurus is dolenthousiast![]()
Feestjequote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:36 schreef Taurus het volgende:
[..]
Feestje in dit topic. Ik loop over van enthousiasme, inmiddels.
quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:38 schreef Taurus het volgende:
[..]
Volgens mij doelde hij met 'oehhh' op de man die ik omschreef. De volwassen man, waar ik zo enthousiast van word.
So fucking truequote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
Omdat wij selectief zijn en op die manier de macht over jullie houden.
Ja, daarom. Maar het was maar een grapje natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:39 schreef kingtoppie het volgende:
het valt op meerdere manieren te interpreteren, vandaar ook die counter edit
Ik heb je anders nog geen staande ovatie mogen zien ontvangen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:38 schreef Ikbenserieus het volgende:
En nu iedereen het met me eens is, hoe denk je er nu over?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |