Hey die heeft mijn vriendin ookquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:22 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat is wel jammer! HTC is wel leuk..
Heb sinds kort HTC desire s.. Ik ben weer blij voor een tijd
quote:
die heb je toch alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
wat een bazendag!quote:
Die van jou of die van mij?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:27 schreef WhiteLightning het volgende:
die HTC valt niet mee te internetten. Flash wordt niet meer ondersteudn. het is wel een beetje azijnzeiken, wat op zon klein scherm internet ik er toch niet mee
Sowieso... flash...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:27 schreef WhiteLightning het volgende:
die HTC valt niet mee te internetten. Flash wordt niet meer ondersteudn. het is wel een beetje azijnzeiken, wat op zon klein scherm internet ik er toch niet mee
In in je dromen werd ze hard genomen?? Goddomme, het rijmt ook nogquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:28 schreef lipjes het volgende:
stond te dansen in een discotheek, een blonde stoot die naar me keek, versierde mij zoals in mijn zwoele dromen
wat is daar mis mee ? kan dumpert.nl niet bekijken bijvoorbeeld.quote:
wat maak thet uit geef dr nog een glas, de kater die komt morgen pas, doorgaan tot de bodem van het vatquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
In in je dromen werd ze hard genomen?? Goddomme, het rijmt ook nog
Flash < HTML 5, nuff saidquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat is daar mis mee ? kan dumpert.nl niet bekijken bijvoorbeeld.
moeten de websites er toch wel mee werken ? ik ben eindgebruiker, geen ontwikkelaar hoorquote:
alleen jammer dat browser html5 nog niet helemaal trekkenquote:
Dat is zo, hoewel Chrome daar wel voorin looptquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:32 schreef tripack het volgende:
[..]
alleen jammer dat browser html5 nog niet helemaal trekken
dat is waar. hopelijk dat de rest net zo snel is met het volledig ondersteunen van html5quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is zo, hoewel Chrome daar wel voorin loopt
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:27 schreef tripack het volgende:
[..]
die heb je toch al
Incredible ass ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Braaf. Nu mijn schoenen likken.quote:
Pics or it didn't happenquote:
Ik ben je moeder nietquote:
die zullen er vast wel ergens zijnquote:
Zoek maar in KPDquote:
Ja pfff dan moet ik weer zoeken...quote:
blij dat we kunnen helpenquote:
die doet t niet.quote:
Gek he?quote:
ik denk dat hij liever een tuigje om doet , en een bal in zn mond.quote:
in de OPquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja pfff dan moet ik weer zoeken...
Gastquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik denk dat je mij liever een tuigje om doet , en bal in mn mond en anaal verkracht
Ach zo moeilijk is het ook niet om te vindenquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:42 schreef WhiteLightning het volgende:
nou dat wordt dus een avondje schoenen likken voor beller
Spater!!quote:
Nah, dan liever touwtjes.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik denk dat hij liever een tuigje om doet , en een bal in zn mond.
Godsammequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |