Hey die heeft mijn vriendin ookquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:22 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat is wel jammer! HTC is wel leuk..
Heb sinds kort HTC desire s.. Ik ben weer blij voor een tijd
quote:
die heb je toch alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
wat een bazendag!quote:
Die van jou of die van mij?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:27 schreef WhiteLightning het volgende:
die HTC valt niet mee te internetten. Flash wordt niet meer ondersteudn. het is wel een beetje azijnzeiken, wat op zon klein scherm internet ik er toch niet mee
Sowieso... flash...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:27 schreef WhiteLightning het volgende:
die HTC valt niet mee te internetten. Flash wordt niet meer ondersteudn. het is wel een beetje azijnzeiken, wat op zon klein scherm internet ik er toch niet mee
In in je dromen werd ze hard genomen?? Goddomme, het rijmt ook nogquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:28 schreef lipjes het volgende:
stond te dansen in een discotheek, een blonde stoot die naar me keek, versierde mij zoals in mijn zwoele dromen
wat is daar mis mee ? kan dumpert.nl niet bekijken bijvoorbeeld.quote:
wat maak thet uit geef dr nog een glas, de kater die komt morgen pas, doorgaan tot de bodem van het vatquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
In in je dromen werd ze hard genomen?? Goddomme, het rijmt ook nog
Flash < HTML 5, nuff saidquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat is daar mis mee ? kan dumpert.nl niet bekijken bijvoorbeeld.
moeten de websites er toch wel mee werken ? ik ben eindgebruiker, geen ontwikkelaar hoorquote:
alleen jammer dat browser html5 nog niet helemaal trekkenquote:
Dat is zo, hoewel Chrome daar wel voorin looptquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:32 schreef tripack het volgende:
[..]
alleen jammer dat browser html5 nog niet helemaal trekken
dat is waar. hopelijk dat de rest net zo snel is met het volledig ondersteunen van html5quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is zo, hoewel Chrome daar wel voorin loopt
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:27 schreef tripack het volgende:
[..]
die heb je toch al
Incredible ass ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Braaf. Nu mijn schoenen likken.quote:
Pics or it didn't happenquote:
Ik ben je moeder nietquote:
die zullen er vast wel ergens zijnquote:
Zoek maar in KPDquote:
Ja pfff dan moet ik weer zoeken...quote:
blij dat we kunnen helpenquote:
die doet t niet.quote:
Gek he?quote:
ik denk dat hij liever een tuigje om doet , en een bal in zn mond.quote:
in de OPquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja pfff dan moet ik weer zoeken...
Gastquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik denk dat je mij liever een tuigje om doet , en bal in mn mond en anaal verkracht
Ach zo moeilijk is het ook niet om te vindenquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:42 schreef WhiteLightning het volgende:
nou dat wordt dus een avondje schoenen likken voor beller
Spater!!quote:
Nah, dan liever touwtjes.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik denk dat hij liever een tuigje om doet , en een bal in zn mond.
Godsammequote:
Wat is er?quote:
Ik hou maar verstandig mijn mondquote:
Nee hoorquote:
Waarom?quote:
Ehr... I dunno?quote:
Too much info...quote:
en anders sjaaltjesquote:
Vind je me nu een beetje raar?quote:
Bij lange na nietquote:
Serieus? Ik moet vaker buiten komen... ik dacht dat het nog 1840 wasquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alsof we het over een taboe hebben.. welkom het is 2011 hoor
Jaloers...quote:
I knew it...quote:
Lekker, koffie zwartquote:
koffie met chloroform , best lekkerquote:
Waarvoor dankquote:
Vers van de pers!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Waarvoor dankEn geen senseo meuk toch he?
Fuck yeah!quote:
Dat gaat me toch echt ff te snel.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:32 schreef WhiteLightning het volgende:
iedereen wil maar koffie drinken, neuken ho maar
Dat moet je gewoon netjes vragen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:32 schreef WhiteLightning het volgende:
iedereen wil maar koffie drinken, neuken ho maar
Geen ideequote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij nou koffie drinken ?
quote:
Wederom overgeslagen?quote:
Subtieler kan nietquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja das duidelijkdie smilie erachter was de dooddoener
whehe ^^quote:
Je zou raar staan kijken als ze het wel deedquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whehe ^^
dat doe je toch niet , ook als ik het netjes vraag
idd, een Fuckface impressie krijg je dan te zienquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je zou raar staan kijken als ze het wel deed
Durf duidelijke taal te vragenquote:
Die heb ik niet alleen van die fluffy dingenquote:
eBayquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die heb ik niet alleen van die fluffy dingen
nah, ik koop binnenkort een heel mooi setjequote:
Pics or it didn't happen, van jou en setje dan natuurlijk hequote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
nah, ik koop binnenkort een heel mooi setje
Ik heb een heel mooi setjequote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
nah, ik koop binnenkort een heel mooi setje
Nog even en dit gaat richting de goedkope pr0n... ik pak alvast de popcorn!quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nog even en dit gaat richting de goedkope pr0n... ik pak alvast de popcorn!
Omnomnomquote:
Setje is niet voor mij.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen, van jou en setje dan natuurlijk he
quote:
Is serieus!quote:
Hmmmquote:
Echt waar.quote:
Fair enough...quote:
Smakelijk!quote:
Etenstijd hequote:
Helemaal neit daar is het te vroeg voor.quote:
Dat is ook zo, ik ben toch ook nog niet aan het etenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Helemaal neit daar is het te vroeg voor.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is ook zo, ik ben toch ook nog niet aan het eten
Maar ik ga zo wel weer even lekker sporten!quote:
Ik wil ook.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar ik ga zo wel weer even lekker sporten!
Moet wel mijn wekelijkse quota halen, BAM!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil ook.Nouja eigenlijk wil ik slapen.
wat voor sport doe je?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Moet wel mijn wekelijkse quota halen, BAM!
Fitnessquote:
bah saaiquote:
Dat is idd een hele beklimming, mount everest is er niks bijquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Over de moeder van Smokez4/5 keer per week
Nah ik vind t stom.quote:
savonds hebben mensen meer een leven dan overdag als mensen op hun werk vervelenquote:
Join the club.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
savonds hebben mensen meer een leven dan overdag als mensen op hun werk vervelen
behalve ik
ik heb GEEN leven
Wat heb je gedaan?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:34 schreef Bellerophon het volgende:
Ben deaud... pfff ik moet echt subtieler gaan sporten
oef... sterktequote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:34 schreef Bellerophon het volgende:
Ben deaud... pfff ik moet echt subtieler gaan sporten
stilte voor de storm van morgenquote:
Oh, grutjes. Als jullie morgen weer zo zijn als vandaag.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
stilte voor de storm van morgen
ik ga mn bed weer eens opzoeken, zal hier morgen wel weer als eerste zitten
jij ook alvastquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, grutjes. Als jullie morgen weer zo zijn als vandaag.
Slaap lekker.
Zoals altijd, fitnessquote:
Grutjesquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, grutjes. Als jullie morgen weer zo zijn als vandaag.
Slaap lekker.
Moet toch wat doen in de avondquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nice nice.
[..]
Sry.
Ik ga niet slapen hè!
Nee beter 200 posts op fok maken op 1 dag voor het slapen gaan .quote:
Niet 200 joh.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:52 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Nee beter 200 posts op fok maken op 1 dag voor het slapen gaan .![]()
![]()
Nooit, daar peiger ik mijzelf wel genoeg voor afquote:
Haha, goed geregeld.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nooit, daar peiger ik mijzelf wel genoeg voor af
Dat dacht ik maar evenquote:
Niet met anderen vergelijken, tip...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik voel me slecht, ik sport helemaal niet.
Ach, gewoon af en toe fietsen of wandelen en een beetje op je voeding letten is ook gezond hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik voel me slecht, ik sport helemaal niet.
Hmm ja, oké.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Niet met anderen vergelijken, tip...
Of gewoon niet eten.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach, gewoon af en toe fietsen of wandelen en een beetje op je voeding letten is ook gezond hoor.
Dat is juist erg ongezond.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:05 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hmm ja, oké.
[..]
Of gewoon niet eten.
Niet eten... rly?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:05 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hmm ja, oké.
[..]
Of gewoon niet eten.
1 woord: DOMquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:08 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hmm. Ik eet meestal maar twee keer per dag.
Bedankt.quote:
Het is gewoon een feit, je ontbijt is het belangrijkstequote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:09 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Bedankt.
Ik word vaak pas rond 10 uur wakker, dan eet ik om een uur of 11 en voordat ik moet werken, om 3 uur ofzo.
Nah, ik heb de laatste tijd gewoon niet zo'n trek.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het is gewoon een feit, je ontbijt is het belangrijkste
En dan eet je om 10 uur , 13.30 en vervolgens in de avond... ik zie geen reden waarom dat niet zou passen?
Mwa ligt eraan wat je binnenkrijgt. 2 volledige maaltijden op een dag kan toch niet zo slecht zijn?quote:
Zoiets, maar dan zonder op bed liggen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa ligt eraan wat je binnenkrijgt. 2 volledige maaltijden op een dag kan toch niet zo slecht zijn?
Ik heb ook wel een periode gehad dat ik de lunch oversloeg, maar dat kwam meer doordat ik me die periode vrij klote voelde en alleen maar op bed lag tussen ontbijt en avond eten in..
Dat is geen excuus he...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:10 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nah, ik heb de laatste tijd gewoon niet zo'n trek.
Dan nog is het beter om wel 3 maaltijden (8 kleine maaltijden is nog beter) te nuttigen op een dag... Je lichaam heeft dat gewoon nodigquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa ligt eraan wat je binnenkrijgt. 2 volledige maaltijden op een dag kan toch niet zo slecht zijn?
Ik heb ook wel een periode gehad dat ik de lunch oversloeg, maar dat kwam meer doordat ik me die periode vrij klote voelde en alleen maar op bed lag tussen ontbijt en avond eten in..
Ik heb totaal geen eetlust hoor, ik eet wel bijna alles... maar in de ochtend schuif ik het maar hersenloos naar binnenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ruilen? Ik wil jouw eetlust best hoor.
Ik moet nog steeds avond eten, maar heb al wel een biertje op OM!1GE1!!1INZ ik ga dood.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is geen excuus he...
[..]
Dan nog is het beter om wel 3 maaltijden (8 kleine maaltijden is nog beter) te nuttigen op een dag... Je lichaam heeft dat gewoon nodig
Ik ontbijt wel.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen eetlust hoor, ik eet wel bijna alles... maar in de ochtend schuif ik het maar hersenloos naar binnen
Held.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:13 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds avond eten, maar heb al wel een biertje op OM!1GE1!!1INZ ik ga dood.
om 11 uur...quote:
Grutjes...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:16 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dan eet ik ja. Yoghurt of vla, soms zelfs een hele tosti.:7
Kan ik me voorstellen. Nu is mijn eetlust wel in orde, maar toen ik echt last had van die depressie, had ik na 2 happen avondeten al genoeg gehad en dan had ik soms niet eens ontbeten of gelunched..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ruilen? Ik wil jouw eetlust best hoor.
Niet haten, bedankt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Grutjes...
Dat is wel erg... karig...
Hier, jij snapt het tenminste.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Nu is mijn eetlust wel in orde, maar toen ik echt last had van die depressie, had ik na 2 happen avondeten al genoeg gehad en dan had ik soms niet eens ontbeten of gelunched..
Doe ik ook niet, ik constateer een feitquote:
Gedrag goed pratenquote:Hier, jij snapt het tenminste.
Ik kan er dus uiteraard over mee praten.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Niet haten, bedankt.
[..]
Hier, jij snapt het tenminste.
Haha beter ongezond leven knap zijn en lol hebben, jezus / carequote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, ik constateer een feit
[..]
Gedrag goed pratenBen blij dat het jouw lichaam is
jouw mening /carequote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:21 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Haha beter ongezond leven knap zijn en lol hebben, jezus / care_!
Mijn mening is altijd interessant, vooral lekker recalcitrant.quote:
Een depressie is niet niks. Ik denk dat Appel het echt niet leuk vind dat ze zo slecht eet. Maar daar kan ze weinig aan doen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, ik constateer een feit
[..]
Gedrag goed pratenBen blij dat het jouw lichaam is
Hoor je mij dat ontkennen dan? Maar een depressie, is net als je eetgedrag, gewoon te veranderen. Je moet het echter durven accepteren en actie ondernemen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een depressie is niet niks. Ik denk dat Appel het echt niet leuk vind dat ze zo slecht eet. Maar daar kan ze weinig aan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |