hij is er hartstikke blij mee...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:18 schreef gogosweden het volgende:
nee, ik denk het niet.
ligt er ook een beetje aan hoe zij met de situatie omgaan
Dus zo van "Gefeliciteerd met het kind van je vriendin waarover jij voogdij hebt maar wat misschien niet eens van jou is"quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:21 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Nou dan feliciteer je hem. Kan jou het verder verotten.
Dan lijkt het me ook geen probleem om hem te feliciteren. En als ie het niet op prijs stelt bitch slapped ie je wel.quote:
Nee het is niet zo moeilijk hoor. "Gefeliciteerd met het kind"quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dus zo van "Gefeliciteerd met het kind van je vriendin waarover jij voogdij hebt maar wat misschien niet eens van jou is"
Wie Maanvis?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:28 schreef Techno het volgende:
Is het trouwens een meisje of een jongetje?
een meisje.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:28 schreef Techno het volgende:
Is het trouwens een meisje of een jongetje?
Maar hij heeft er ook profijt van. Als het goed is.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
"Gefeliciteerd met je alimentatie."
O nee, dat zeg je tegen de moeder natuurlijk.
Hij moet het betalen voor een kind dat niet eens van hem is, als hij pech heeft.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar hij heeft er ook profijt van. Als het goed is.![]()
Dat heeft ze goed bekeken, lekker dubbel cashen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hij moet het betalen voor een kind dat niet eens van hem is, als hij pech heeft._!
Dat wou ik zeggen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat heeft ze goed bekeken, lekker dubbel cashen.
Als de roze wolk voorbij is kan hij altijd een vaderschapstest aanvragen en wanneer hij dus niet de vader is gewoon niet meer betalen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hij moet het betalen voor een kind dat niet eens van hem is, als hij pech heeft._!
Dan kan ze het volgende slachtoffer weer binnenhalen, maar dat is meer iets voor het datingsite ervaringen topic.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan kan ze het volgende slachtoffer weer binnenhalen, maar dat is meer iets voor het datingsite ervaringen topic.Ik vind het meer iets voor een domme mannen topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |