Ik weet niet wat ik hier van moet denkenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:07 schreef Auti het volgende:
[..]
Absoluut 100% mee eens.
[..]
Meer dan genoeg.. heb jij dan geen "vrouwelijke kant" ? Ik doe er al een tijdje onderzoek naar
Eenzaamheid kan mij letterlijk het gevoel geven dat ik geen lucht krijg..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:49 schreef Auti het volgende:
[..]
Niet letterlijk, maar ik denk dat ik vergeleken met andere mensen best wel eenzaam ben. Maar het zijn ook maar momentjes waarop ik mij dan alleen of eenzaam voel.
Ik ken ook heel veel mensen, en heel veel mensen doen ook gewoon aardig tegen mij, maar het zijn geen close contacten. Ik spreek nog wel eens oude vrienden, dat is een stuk closer, maar die zie ik ook nog maar zeer zelden en heb er eigenlijk geen contact meer mee. Al kom ik nu dankzij het fietsen wel weer in contact met een groepje.
Maar ik neem aan dat je echt de eenzaamheid bedoeld van geen levenspartner hebben? Want dat heb ik ook wel hoor, van tijd tot tijd.. ik ben er wel aan toe, maar ja.. Ik denk dat ik ook wel zonder kan, maar ik zou wel graag een relatie willen hebben met een soulmate vrouwtje![]()
Het is ook weer helemaal de tijd van het jaar voor dat soort gevoelens... hunting season
Guess again... wij komen nooit ergensquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als dat laatste je lukt, dan heb je al automatisch al veel meer sociale contacten. De samenleving is "paartjes" georiėnteerd. Het valt mij altijd op dat stelletjes veel vaker ergens worden uitgenodigd om op de koffie te komen of samen leuke dingen te doen. .Dat lijkt min of meer automatisch te gaan.
Dit is dan ook prachtig.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:52 schreef Auti het volgende:
[..]
Nou, imho zijn wij een soort van vrienden.. maar dan op internet. Respect voor elkaar en interesse in elkaars gang van zaken en dat soort dingen, op een aantal vlakken op dezelfde lijn zitten en op de andere vlakken een beetje in discussie kunnen praten met openheid voor elkaars standpunten e.d. , dat is denk ik een soort van vriendschap. En als je elkaar ergens mee kan helpen dat je dat dan graag doet.
Ssssst. Niet doorvertellenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je al in het bejaarden te huis zat![]()
Ik vind dat ook lastig hoor. Wat moet je doen om vriendschappen te ondehouden? En al helemaal als niemand nergens tijd voor heeft. ?quote:Ik heb ook weinig vrienden. Helaas is dat deels ook aan mijzelf te danken door dat ik vrijwel niets doen om vriendschap te onderhouden.
Dude.. buitenspel is simpel, ik geef geen ene moer om voetbal behalve de samenhorigheid bij een EK of WK, dat vind ik mooi en leuk om mee te maken. Maar zelfs ik weet wat buitenspel is en het is ook belachelijk simpel. Ik weet niet hoe dat vak heet, maar binnen de grote lijnen voor het doel mag de aanvaller van de tegenpartij niet tussen de verdedigers en de keeper komen, thats it.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
Ik weet niet wat ik hier van moet denkenik heb nogal een dirty mind.
![]()
Ik snap de buitenspelregel bij het voetbal niet, ik heb 2 linker handen. Vrouwelijk genoeg
Ik ben "stokoud" maar een bejaardentehuis is helaas nog veel te ver wegquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of heel auti van mijmensen in een bejaardentehuis krijgen weinig bezoek ergo EG is bejaard
Ik heb hem niets gezegdquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ssssst. Niet doorvertellen![]()
Maareh: in een bejaardentehuis heb je niet zoveel last van eenzaamheid realiseer ik mij nu....
Ach het komt wel goed.quote:[..]
Ik vind dat ook lastig hoor. Wat moet je doen om vriendschappen te ondehouden? En al helemaal als niemand nergens tijd voor heeft. ?
De theorie begrijp ikquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:23 schreef Auti het volgende:
[..]
Dude.. buitenspel is simpel, ik geef geen ene moer om voetbal behalve de samenhorigheid bij een EK of WK, dat vind ik mooi en leuk om mee te maken. Maar zelfs ik weet wat buitenspel is en het is ook belachelijk simpel. Ik weet niet hoe dat vak heet, maar binnen de grote lijnen voor het doel mag de aanvaller van de tegenpartij niet tussen de verdedigers en de keeper komen, thats it.
Belachelijk simpel.
Maar ik bedoel denk ik meer in emoties of gevoel, ik kan het zelf ook niet goed uitleggen maar ik kan vrouwen op veel gebieden wel begrijpen. En zo zijn er ook vrouwen die mannen dingen heel goed kunnen begrijpen, of aan echte "mannensporten" doen. Snap je wat ik bedoel? Ik heb veel gelezen en ook aangehoord over hoe vrouwen "denken" of wat ze hebben meegemaakt en dat ze dan hun hart hebben gelucht, zodoende ben ik tot dat inzicht gekomen.
Ik geloof eigenlijk niet eens dat leeftijd nou zoveel invloed heeft op eenzaamheid.... Er zijn jonge mensen die last van eenzaamheid hebben, al komt het bij ouderen wel vaker voor.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:25 schreef Auti het volgende:
[..]
Ja, ik snapte de link. Maar dan ben ik ook bejaard. Ik ben wel "oud" en EG ook, maar bejaard. Neuh. Maar eenzaamheid kan iemand wel ouder doen lijken denk ik.
Helemaal in het zuidenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:26 schreef Auti het volgende:
EG, heb jij een rijbewijs? en in welke regio woon je eigenlijk ongeveer.. hoeft niet exact, gewoon regio..
Dat is ook niet veel... maar gelukkig heb je je vriendin nog.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:15 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Guess again... wij komen nooit ergens
Krijgen misschien een keer of 3 mensen over de vloer per jaar.
Weet ik eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:09 schreef Auti het volgende:
[..]
Heb jij op het moment gewoon niet "even" last van "lentekriebels"? Ik ken het gevoel hoor.
Ok, ja.. ik wil ooit eens een keer een leuke dikke auto huren voor een weekendje en lekker cruisen, in zo'n gelegenheid zouden we best wel eens kunnen meeten, toch? Knappe auto, lekker stukje rustig rijden en babbelen, of niet, genieten van wat je ziet.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Helemaal in het zuidenJa, ik heb een rijbewijs.
Helemaal geen behoefte aan ook, zie op m'n werk al 3 dagen per week mensen en dat is al genoeg. Vrienden spreek ik over de chat of mail en zie ik af en toe eens.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is ook niet veel... maar gelukkig heb je je vriendin nog.
Wie weet, joh. Bedankt voor je uitnodiging.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:35 schreef Auti het volgende:
[..]
Ok, ja.. ik wil ooit eens een keer een leuke dikke auto huren voor een weekendje en lekker cruisen, in zo'n gelegenheid zouden we best wel eens kunnen meeten, toch? Knappe auto, lekker stukje rustig rijden en babbelen, of niet, genieten van wat je ziet.
Dat je werkt scheelt natuurlijk al een stukquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:07 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Helemaal geen behoefte aan ook, zie op m'n werk al 3 dagen per week mensen en dat is al genoeg. Vrienden spreek ik over de chat of mail en zie ik af en toe eens.
Daar heb je een punt mee...... Klopt, je moet inderdaad uitkijken.... als je niet in contact met mensen staat kan je gaan zweven als het ware.quote:Toen ik nog alleen was moest ik wel uitkijken dat ik niet te weinig mensen zag anders werd ik raar(bij gebrek aan beter woord)
Nou ja, hoe minder mensen ik zie des te minder mensen ik wil zien. Ik zuig sowieso al in het houden van contacten (gelukkig vind niemand dat een issue), maar als het te weinig wordt gaat het ook niet goed als ik dan weer buiten kom.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat je werkt scheelt natuurlijk al een stukDan heb je ook vanzelf minder behoeft aan contact in je vrije tijd.
[..]
Daar heb je een punt mee...... Klopt, je moet inderdaad uitkijken.... als je niet in contact met mensen staat kan je gaan zweven als het ware.
Top. Dank voor de linkquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:13 schreef von_Preussen het volgende:
Zijn hier meer mensen die ervan houden om naar "Air Crash Investigation" te kijken?
Op deze channel zijn veel complete afleveringen te vinden, zonder dat deze zijn opgeknipt in een aantal delen.
Jep! Heerlijk om naar te kijken.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:13 schreef von_Preussen het volgende:
Zijn hier meer mensen die ervan houden om naar "Air Crash Investigation" te kijken?
Op deze channel zijn veel complete afleveringen te vinden, zonder dat deze zijn opgeknipt in een aantal delen.
Ja, je leven heeft best structuur zo. En het is ook prettig als je vriendin je daarin ook kan ondersteunen in die hele praktische dingen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nou ja, hoe minder mensen ik zie des te minder mensen ik wil zien. Ik zuig sowieso al in het houden van contacten (gelukkig vind niemand dat een issue), maar als het te weinig wordt gaat het ook niet goed als ik dan weer buiten kom.
Werk forceert dan nu gelukkig dat ik gewoon een aantal dagen per week onder de pannen ben en ik woon niet meer alleen dus ik krijg ook op m'n donder als ik weer eens niet eet 's ochtends enzo.
Scheelt een hoop
Ik kijk bijna alleen maar NGC en Discovery. Die loze spelshows op RTL4 en SBS trek ik helemaal niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:13 schreef von_Preussen het volgende:
Dat had ik vroeger ook ja, in de zomervakantie maanden zonder schoolvrienden of andere aanspraak... Ik ging rare dingen denken. Zelfmoord etc. Beetje zoals solitary confinement in gevangenissen. Je hebt alleen jezelf en je gedachten en dan gaat het op den duur mis. Ik zou het niemand aanraden.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:07 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Toen ik nog alleen was moest ik wel uitkijken dat ik niet te weinig mensen zag anders werd ik raar(bij gebrek aan beter woord)
Ik hooouuuuu van Hooollllaaaaand! Eh, nee, toch maar niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:22 schreef RandyMcRanderson het volgende:
[..]
Ik kijk bijna alleen maar NGC en Discovery. Die loze spelshows op RTL4 en SBS trek ik helemaal niet.
[..]
Dat heb ik dus ook. Op dit moment ga ik 3 dagen per week naar therapie en werk ik ook nog eens 3 dagen (waarvan ik maar met 1 dag in contact ben met collega's), dus ik vind het verder wel prima. Ook kan ik mezelf zeer goed vermaken als ik alleen ben.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:07 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Helemaal geen behoefte aan ook, zie op m'n werk al 3 dagen per week mensen en dat is al genoeg. Vrienden spreek ik over de chat of mail en zie ik af en toe eens.
Toen ik nog alleen was moest ik wel uitkijken dat ik niet te weinig mensen zag anders werd ik raar(bij gebrek aan beter woord)
Vrienden hoeven niet hip te zijn. In het oogpunt van vrouwen, als je een paar vrienden heb, dan wil dat zeggen dat je tof/oké bent omdat die vrienden dat vinden, en dat is dan "bewijs" voor de vrouw dat je oké bent. Snaptu?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:13 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Ik heb ook geen vrienden. In een school of werk situatie kan ik wel op een leuke/goede manier met mensen omgaan maar ik ben niet in staat om zulke relaties uit te bouwen en te onderhouden. Het lijkt me ook zo weird om uit het niets zo'n iemand op te bellen of te zeggen van zullen we dit of dat eens gaan doen. Ik kan mensen ook totaal niet peilen. Mijn vriendin heb ik via een datingsite ontmoet anders was het er waarschijnlijk nooit van gekomen. Leuk meisje ook nog. Van een relatie met een meisje zie ik het nut ook nog wel in en het brengt dingen met zich mee die ik wel leuk vind maar gewone vriendschappen met jongens boeien mij eerlijk gezegd ook niet zo heel erg veel. Het is alleen jammer dat iedereen je als een soort weirdo ziet omdat je er geen hippe vriendengroep op nahoud. Het ergste is nog als mensen medelijden met je gaan krijgen. Maar ja niks aan te doen.
Je bent een rijk mens als je dit hebt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:32 schreef robuust89 het volgende:
Ik heb overigens 1 beste vriend, een paar andere vrienden waarmee ik een biertje hap, en een sloot kennissen. Voor mij is het ontmoeten van (nieuwe) mensen a) oefenen en b) misschien leer je door hun wéér nieuwe mensen kennen
Dan is het nu tijd om daar iets aan te doen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:28 schreef EchtGaaf het volgende:
Maar ik vrees wel de dag dat ik mijn ouders niet meer heb. Ik vraag me dan nog af hoe het dan verder moet. Want als ik ook dat stukje contact moet missen, dan is er bijna niks meer.
Dat hoeft niet per se hoor.. als jij als einzelgaenger een vriendin uitzoekt die bij jou past, dan zijn jullie samen alleen zeg maar. Nou geef ik meteen toe dat het alsnog veel leuker is dan helemaal alleen, maar het is niet zo dat een vriendin jou per definitie meer sociale contacten oplevert.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:08 schreef EchtGaaf het volgende:
Als dat laatste je lukt, dan heb je al automatisch al veel meer sociale contacten. De samenleving is "paartjes" georiėnteerd. Het valt mij altijd op dat stelletjes veel vaker ergens worden uitgenodigd om op de koffie te komen of samen leuke dingen te doen. .Dat lijkt min of meer automatisch te gaan.
En zo'n exemplaar heb ik dus. Beiden geen gigantische vriendengroep, maar wel close met een aantal mensen. Werkt perfect.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:29 schreef Marc1981 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet per se hoor.. als jij als einzelgaenger een vriendin uitzoekt die bij jou past, dan zijn jullie samen alleen zeg maar. Nou geef ik meteen toe dat het alsnog veel leuker is dan helemaal alleen, maar het is niet zo dat een vriendin jou per definitie meer sociale contacten oplevert.
Die zijn niet zo makkelijk te vinden denk ik.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:29 schreef Marc1981 het volgende:
Dat hoeft niet per se hoor.. als jij als einzelgaenger een vriendin uitzoekt die bij jou past, dan zijn jullie samen alleen zeg maar. Nou geef ik meteen toe dat het alsnog veel leuker is dan helemaal alleen, maar het is niet zo dat een vriendin jou per definitie meer sociale contacten oplevert.
Gezien de gigantische hoeveelheid singles in Nederland denk ik dat het makkelijker is dan je denktquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:23 schreef Auti het volgende:
[..]
Die zijn niet zo makkelijk te vinden denk ik.
En weet de gelukkige dat ook al? Heb je een vermoeden dat zij jou ook leuk vindt?quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:08 schreef robuust89 het volgende:
Arg, hoofd zit vol met gedachten![]()
Aan de ene kant: ja, ik wil wel een vriendin (heb iemand op het oog, denk ik)
Aan de andere kant, dit levert mij nu al stress op
Nou, je gaat niet zo ontzettend lief lachen naar iemand die 1,5 kilo spareribs komt komen (stond bij de slagerquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En weet de gelukkige dat ook al? Heb je een vermoeden dat zij jou ook leuk vindt?
Herkenbaar![]()
'ik ben een liefhebber van lekker vlees, mag ik je nummer?'quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:24 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Nou, je gaat niet zo ontzettend lief lachen naar iemand die 1,5 kilo spareribs komt komen (stond bij de slager) en dan de hele tijd enzo
![]()
Ik weet alleen haar naam, vond het zo cheesy om te vragen of ze ook dr nummer op het bonnetje kon zetten
Ik heb wel sterk het gevoel dat je als alleenstaande altijd de boer op moet, terwijl het bij stellen toch veel meer een automatisme is.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:23 schreef Marc1981 het volgende:
[..]
Dan is het nu tijd om daar iets aan te doen.
Ik ben ook geen grote ster in het onderhouden van contacten, maar er komt altijd een dag dat je niet anders kunt. Ik ben altijd iemand geweest die genoeg heeft aan een paar mensen om zich heen en that's it, maar met de tijd zul je er altijd achter komen dat contacten verdwijnen door omstandigheden en dan zul je nieuwe moeten zoeken.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:53 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
'ik ben een liefhebber van lekker vlees, mag ik je nummer?'
*knipoog*
'we staan gewoon in de Gouden Gids' ..quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:53 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
'ik ben een liefhebber van lekker vlees, mag ik je nummer?'
*knipoog*
Maar waarom zijn die single?quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:48 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Gezien de gigantische hoeveelheid singles in Nederland denk ik dat het makkelijker is dan je denkt
Ik denk nog na over het "betaalmiddel" en "waarde" dat een rol speelt bij het in evenwicht brengen van vraag en aanbod in sociaal contact en alles wat daaruit kan voortvloeien...quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:53 schreef EchtGaaf het volgende:
Sociaal contact (het leggen van vriendschappen) is ook onderdeel van een soort van markt. Eigenlijk gelden daar ook dezelfde principes: vraag en aanbod.
Het verschil is dat geld daarin bepaalt geen (hoofd)rol speelt.
Verstandig!quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:21 schreef EchtGaaf het volgende:
Jemig, wat een stel trieste figuren in POL. Ik post daar niet meer.
En dat is allemaal niet zo erg. Ik hou ook van een pittige discussie en ik hield mezelf prima staande ondanks ze zo heldhaftig met z'n vijven op de persoon aan het inhakken waren.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:30 schreef Auti het volgende:
[..]
Verstandig!![]()
Je laat je ook snel opnaaien en trekt dingen erg aan, dan is het vaak erg lastig hoor om daar zonder frustraties en dergelijke te kunnen posten/lezen.
Niet laten vreten..
"Pesten" komt meestal voort uit een soort van minderwaardigheidscomplex.. Hou de eer aan jezelf en laat je niet gek maken! Daarnaast zitten er hier op FOK! heel erg veel "trollen" .. dat is raar gedrag maar daar moet je je maar bij neerleggen.. Als je je laat trollen dan ben je niet wijsquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En dat is allemaal niet zo erg. Ik hou ook van een pittige discussie en ik hield mezelf prima staande ondanks ze zo heldhaftig met z'n vijven op de persoon aan het inhakken waren.Maar dan graag een inhoudelijke discussie ipv het inhakken puur op de persoon. Als het puur om het kwetsen om te kwetsen gaat, en men gaat zelfs in FB daar nog vrolijk door , dan is voor mij de maat vol
Ik denk dat je aardig warm zit....maar ik kan echt wel tegen een stootje en plaats ook stevige replieken maar dan wel op de inhoud. Het gaat mij puur om de discussie en niet om het gelijk .quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:34 schreef Auti het volgende:
[..]
"Pesten" komt meestal voort uit een soort van minderwaardigheidscomplex.. Hou de eer aan jezelf en laat je niet gek maken! Daarnaast zitten er hier op FOK! heel erg veel "trollen" .. dat is raar gedrag maar daar moet je je maar bij neerleggen.. Als je je laat trollen dan ben je niet wijs![]()
Op sommige punten is FOK! gewoon niet het juiste platform..
Hoera voor het vrije woord! Maar hier ligt het iets anders, en de een trolt en de ander niet en voor ons is het nog moeilijker om daar onderscheid in te maken etc. Je moet het met een korreltje zout nemen.. <- figuurlijkquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:38 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik denk dat je aardig warm zit....maar ik kan echt wel tegen een stootje en plaats ook stevige repliken maar dan wel op de inhoud.
En ja, ik zal selectiever moeten zijn met onderwerpen irt het publiek. Dat kan ik mij zelf dan weer verwijten dat ik dat niet eerder deed. Maar ja, beter laat dan nooit
Zeker. Ik vind ook dat in principe alles gezegd moet kunnen worden. Het recht op vrije meningsuiting is niet voor niets een van de peilers waarop een rechtstaat rust.quote:
Daar heb je gelijk in. Het zijn en paar die het voor de rest bederven, dus ik laat mijn beeld niet bepalen door een paar idioten.quote:Maar hier ligt het iets anders, en de een trolt en de ander niet en voor ons is het nog moeilijker om daar onderscheid in te maken etc. Je moet het met een korreltje zout nemen.. <- figuurlijk.
Wat denk je zelf.. je ziet het ook wel denk ik.. lees eens rond hier.. Snap je? Veel pubers, maar er zit ook goed volk. En daarom blijf je lezen en is het een mooi forum, een uber dwarsdoorsnede. En dat kan je niet over 1 kam scheren, dus moet je relativeren. En dat is lastig hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |