abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96979098
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 09:58 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dan is het hem vergeven. Nood breekt wet.
Ach.... zijn laminaatje koste ¤5,50 per m2 en de afwerking is niet helemaal top... maar wat wil je voor dat geld? Voor ¤200,- heeft hij een redelijke vloer in zijn woonkamer en halletje liggen. ¤200,- is een hoop geld voor iemand met een bijstandsuitkering.
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_96979126
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 09:58 schreef xenobinol het volgende:

Let jij op het geluid dat je vloer maakt?
Ik hoor dat inderdaad. Gaat door merg en been!

quote:
Overigens... wat is er mis met sandalen?
Alles.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_96979131
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:01 schreef DS4 het volgende:

Ja, de Hollander snapt het niet, dat is duidelijk.

Stijl heb je, of je hebt het niet. Een zielig vloertje van 15 euro de m2 in de kamer die misschien de 40 m2 niet haalt... Dat is 600 euro. Voor je woning! Kan er echt niet meer vanaf om een fatsoenlijke indruk te maken?

En dan zo'n enorme TV die vaak te groot is voor de ruimte waar hij in staat. Dat is gewoon bespottelijk!
Haha..... het is mij duidelijk.... je bent een echte snob :D
I'll sing you a lullaby.
pi_96979140
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:01 schreef xenobinol het volgende:

Ach.... zijn laminaatje koste ¤5,50 per m2 en de afwerking is niet helemaal top... maar wat wil je voor dat geld? Voor ¤200,- heeft hij een redelijke vloer in zijn woonkamer en halletje liggen. ¤200,- is een hoop geld voor iemand met een bijstandsuitkering.
Het was hem al vergeven. Ik ga er ook vanuit dat hij dan geen joekel van een TV in de woonkamer heeft staan.
pi_96979161
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:02 schreef xenobinol het volgende:

Haha..... het is mij duidelijk.... je bent een echte snob :D
Nee, Italiaanse voorouders.

Maar sorry, alleen Hollanders (en nog wat rare volkjes) snappen dit niet. Het ligt dus bepaald niet aan mij.
pi_96979238
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:03 schreef DS4 het volgende:
Nee, Italiaanse voorouders.

Maar sorry, alleen Hollanders (en nog wat rare volkjes) snappen dit niet. Het ligt dus bepaald niet aan mij.
Is een integratiecursus wat voor je? :+

(Overigens zal het mij me reet roesten of ik 'indruk' maak. Ik richt mijn huis in zoals ik dat prettig vind, zonder rekening te houden of dat wel genoeg 'indruk' maakt op wie dan ook.)
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_96979270
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:03 schreef DS4 het volgende:

Het was hem al vergeven. Ik ga er ook vanuit dat hij dan geen joekel van een TV in de woonkamer heeft staan.
Wat heet vandaag nog een joekel? Volgens mij is 32" de standaard maat tegenwoordig, voor ¤400,- heb je een prima toestel... voor de meeste Nederlanders is de kwaliteit van je beeldscherm belangrijker als de kwaliteit van de vloer ;)
I'll sing you a lullaby.
pi_96979276
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:01 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ja, de Hollander snapt het niet, dat is duidelijk.

Stijl heb je, of je hebt het niet. Een zielig vloertje van 15 euro de m2 in de kamer die misschien de 40 m2 niet haalt... Dat is 600 euro. Voor je woning! Kan er echt niet meer vanaf om een fatsoenlijke indruk te maken?

En dan zo'n enorme TV die vaak te groot is voor de ruimte waar hij in staat. Dat is gewoon bespottelijk!
Stijl? Ohh, dat is zo'n door mensen geīntroduceerd begrip om goedkope spullen duur aan mensen te kunnen verkopen. Dan heb je ineens stijl.

Persoonlijk maal ik niet zoveel om de inrichting van mijn huis en de indruk die ik daarmee maak. Ik weet betere manieren om indruk te maken dan uiterlijk vertoon met een granieten vloer. Het interesseert me totaal niet en als vrienden van mij zich storen aan de vloerbedekking dan weten ze waar het gat van de deur is.

Waarom zou ik in vredesnaam indruk moeten maken op vrienden die bij mij over de vloer komen?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_96979298
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:06 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

Is een integratiecursus wat voor je? :+

(Overigens zal het mij me reet roesten of ik 'indruk' maak. Ik richt mijn huis in zoals ik dat prettig vind, zonder rekening te houden of dat wel genoeg 'indruk' maakt op wie dan ook.)
Dit toont maar weer eens de noodzaak tot inburgering aan :P w/
I'll sing you a lullaby.
  woensdag 18 mei 2011 @ 10:11:12 #110
324665 meth77
to do or not to do
pi_96979360
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:07 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Wat heet vandaag nog een joekel? Volgens mij is 32" de standaard maat tegenwoordig, voor ¤400,- heb je een prima toestel... voor de meeste Nederlanders is de kwaliteit van je beeldscherm belangrijker als de kwaliteit van de vloer ;)
dat zeker , de vloer zal me de worst zijn zolang het maar egaal en vlak is dan is het prima, overigens ligt er wel een grote IKKEJA kleed over
De TV echter is duidelijk meer belangrijk, en dan ga ik volgend jaar ook van 42 inch naar de 50 inch, kwestie van prioriteiten stellen
pi_96979664
50" is zeker goed te doen, heet jammere is wel dat zo'n groot scherm heel snel went. Persoonlijk kijk ik niet zo heel erg veel TV maar als ik een bluray wil bekijken dan neem ik hem even mee naar mijn broer... die heeft een 50" plasma :)
I'll sing you a lullaby.
  woensdag 18 mei 2011 @ 10:26:36 #112
37248 BertV
Klei indiaan
pi_96979774
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:07 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ik heb een huurflatje dus 26" is voor deze Hugenoot voldoende.
(Wat heeft dit allemaal met de huizenmarkt te maken? :+ )
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
  woensdag 18 mei 2011 @ 10:30:13 #113
324665 meth77
to do or not to do
pi_96979885
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:26 schreef BertV het volgende:

[..]

Ik heb een huurflatje dus 26" is voor deze Hugenoot voldoende.
(Wat heeft dit allemaal met de huizenmarkt te maken? :+ )
die dingen hangen toch aan de muur van een huis??
Min kamer is dik 9 meter, dus als ik achterin een spelletje op de PC doe, is het wel leuk als je de ondertitels kan lezen
pi_96979942
Tot ziens meneer Donner :W

Wat een droeftoeter :N

Jammer hč _O-

"Wat zal mijn volgende kwaadaardige plan worden... hoe kan ik nog meer mensen de afgrond in helpen? }) "

I'll sing you a lullaby.
  woensdag 18 mei 2011 @ 10:37:20 #115
37248 BertV
Klei indiaan
pi_96980138
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:30 schreef meth77 het volgende:

[..]

die dingen hangen toch aan de muur van een huis??
Min kamer is dik 9 meter, dus als ik achterin een spelletje op de PC doe, is het wel leuk als je de ondertitels kan lezen
Mijn woonkamer is 4x5, de TV staat tijdelijk op wat IKEA-dozen, dus niet aan de muur :o
pi_96980227
De huren in Nederland kunnen – en moeten! – omlaag….

Tja... dat is weer eens een ander geluid lieve zeepbelblazers... en ditmaal komt het niet uit de fabeltjeskrant :)
I'll sing you a lullaby.
pi_96980299
De vastgoedmaffia fraudeert er op los

Ja beste bankster lovers en subidielurkers... jullie lezen het goed... niet alleen jullie betalen geen belasting... de vastgoedmaffia betaald het ook niet w/
I'll sing you a lullaby.
  woensdag 18 mei 2011 @ 10:45:05 #118
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_96980404
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:07 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Stijl? Ohh, dat is zo'n door mensen geīntroduceerd begrip om goedkope spullen duur aan mensen te kunnen verkopen. Dan heb je ineens stijl.

Persoonlijk maal ik niet zoveel om de inrichting van mijn huis en de indruk die ik daarmee maak. Ik weet betere manieren om indruk te maken dan uiterlijk vertoon met een granieten vloer. Het interesseert me totaal niet en als vrienden van mij zich storen aan de vloerbedekking dan weten ze waar het gat van de deur is.

Waarom zou ik in vredesnaam indruk moeten maken op vrienden die bij mij over de vloer komen?
Status en uiterlijk vertoon voor de buitenwereld. Dit zijn dezelfde mensen die persee een premium auto merk voor de deur willen hebben staan. Het maakt niet uit wat voor auto het is als het merk embleempje maargoed is en de auto een maatschappelijk aanzien heeft :')

Mensen die dit nodig hebben om "gelukkig" te zijn missen volgens mij iets in hun leven.

Ik heb meer waardering voor mensen met geld die in een auto van 12 jaar auto rijden en voor de buiten wereld zich niet presenteren als iemand die "het" gemaakt heeft.

Geluk zit niet in materie.
Maargoed ieder zijn meug :)
pi_96980658
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:45 schreef Revolution-NL het volgende:

Wat te denken van je gezondheid? Die is onbetaalbaar, gezondheid is nl. niet te koop :7
I'll sing you a lullaby.
  woensdag 18 mei 2011 @ 10:53:45 #120
37248 BertV
Klei indiaan
pi_96980769
quote:

[..]
Mensen die dit nodig hebben om "gelukkig" te zijn missen volgens mij iets in hun leven.
Toch zijn het vaak minder bedeelden die dit roepen.
Het is dus menselijk om toch een ballenbak te kopen als je er het geld voor hebt.

Daarom is het zo verwerpelijk om tegen bonussen te zijn, maar niet het geld van je rekening wil halen omdat je dan rente misloopt. Het zou 's geld kosten.
  woensdag 18 mei 2011 @ 11:00:04 #121
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_96980984
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:53 schreef BertV het volgende:

[..]

Toch zijn het vaak minder bedeelden die dit roepen.
Het is dus menselijk om toch een ballenbak te kopen als je er het geld voor hebt.

Daarom is het zo verwerpelijk om tegen bonussen te zijn, maar niet het geld van je rekening wil halen omdat je dan rente misloopt. Het zou 's geld kosten.
Ik ben zeker niet minder bedeelt en consumeer er redelijk op los :X.

Ik ben me er daarintegen wel degelijk van bewust dat een nieuwe auto/motor, 60inch tv, of een IPAD / Iphone echt geen extra levensvreugde geeft in het leven. De eerste 2 maanden is het leuk, maar na een tijdje is het normaal en dus hetzelfde als dat je in een auto van 12 jaar zou rijden.

Geluk zit niet in materie, maar materie kan het leven wel aangenamer maken. Dat is absoluut waar.

Users die in ieder topic moeten aangeven dat ze persee een dikke auto moeten hebben en een granieten vloer voor hun levensgeluk snappen het niet volgens mij. Het is helemaal bespottelijk om mensen met een laminaat vloer smaakloos te noemen.

Heb een beetje respect voor elkaar.
  Moderator woensdag 18 mei 2011 @ 11:03:15 #122
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_96981121
quote:

[..]

Status en uiterlijk vertoon voor de buitenwereld. Dit zijn dezelfde mensen die persee een premium auto merk voor de deur willen hebben staan. Het maakt niet uit wat voor auto het is als het merk embleempje maargoed is en de auto een maatschappelijk aanzien heeft :')

Ik heb meer waardering voor mensen met geld die in een auto van 12 jaar auto rijden en voor de buiten wereld zich niet presenteren als iemand die "het" gemaakt heeft.

Nah, ik denk dat het meer afhankelijk is van wat je kunt betalen. Als jij een Mercedes kunt betalen dan ga je niet bij Suzuki shoppen, zo simpel is het. Je referentiekader is dan anders. Tenzij je niks om auto's geeft, maar dan is het nog steeds een ander verhaal, want dat is gewoon iemand die het niet boeit.

Maar misschien vind die persoon...noem eens wat...antiek wel heel mooi, en rijdt hij een auto van 12 jaar oud die bijna uit elkaar valt, maar heeft hij voor ik weet niet hoeveel geld antiek in huis.

Zoals jij het zegt rijdt iemand die auto van 12 jaar om een punt te maken, net als iemand die volgens jou een punt probeert te maken door een nieuwe auto te rijden. Dat is heel wat anders dan iemand die het gewoon niet boeit.

Overigens ken ik niet veel mensen die verrekken van het geld en in een auto rijden van 12 jaar oud.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_96981429
quote:

[..]

Het ergste is dat al die status en dat uiterlijk vertoon vaak gekocht is met geleend geld. :')
Ik ken wat mensen die bij de schulden afdeling van verschillende banken werken of gewerkt hebben. En als je dan hoort over hoeveel inkomen sommige mensen gezamenlijk hebben en welke schuld daartegen over staat dan schrik je je een hoedje. Dan is het echt onbegrijpelijk dat mensen zulke dikke schulden hebben. En waarom eigenlijk? Indruk maken op wie? De buren. Ik mag hopen dat je vrienden je nemen om wie je bent en niet om wat je bezit.

quote:

Ik rij een 12 jaar oude auto. _O- maar ik ga binne kort wel kijken naar een ander exemplaar.

Verder vind ik mijn huis niet erg belangrijk. Ik ben niet vaak thuis. En in de weekenden doe ik graag leuke dingen, dus dit weekend ben ik het hele weekend weg met vrienden. Daar haal ik meer geluk uit als een granieten vloer op de grond in mijn huis.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  woensdag 18 mei 2011 @ 11:11:59 #124
324665 meth77
to do or not to do
pi_96981477
quote:
Nederland heeft een huizenbubbel.

Huizenkopers konden, geholpen door de aftrek, twintig jaar lang steeds meer geld lenen.
Maar het feest is nu voorbij.
Bereidt u daarom voor op het onvermijdelijke: de huizenprijzen gaan nog veel verder dalen.
Pssst…luister eens, Nederland heeft een huizenbubbel. Maar dat mag je niet verder vertellen. Banken, toezichthouders en de vastgoedsector hebben daar namelijk geen belang bij. Brengt de financiële stabiliteit in gevaar enzo. En niet alleen van banken, ook van huishoudens.
  woensdag 18 mei 2011 @ 11:12:29 #125
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_96981499
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:03 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nah, ik denk dat het meer afhankelijk is van wat je kunt betalen. Als jij een Mercedes kunt betalen dan ga je niet bij Suzuki shoppen, zo simpel is het. Je referentiekader is dan anders. Tenzij je niks om auto's geeft, maar dan is het nog steeds een ander verhaal, want dat is gewoon iemand die het niet boeit.

Maar misschien vind die persoon...noem eens wat...antiek wel heel mooi, en rijdt hij een auto van 12 jaar oud die bijna uit elkaar valt, maar heeft hij voor ik weet niet hoeveel geld antiek in huis.

Zoals jij het zegt rijdt iemand die auto van 12 jaar om een punt te maken, net als iemand die volgens jou een punt probeert te maken door een nieuwe auto te rijden. Dat is heel wat anders dan iemand die het gewoon niet boeit.

Overigens ken ik niet veel mensen die verrekken van het geld en in een auto rijden van 12 jaar oud.
De auto was in deze een voorbeeld. Ik heb meer moeite met mensen die denken dat materie hun geluk en vooral status bepaald.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')