Wat was de vraag?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:45 schreef Trollface. het volgende:
Wat hadden jullie trouwens bij vraag 19? Ik kwam er totaal niet uit.
Uitleggen hoe je HS- kon bewerken tot een vast zout.quote:
Nog 13 minuten.quote:
Ik heb maar wat gedaan. Eerst met OH- omzetten naar S2- + H2O om de S2- vervolgens met een ijzeroplossing tot FeS te brengen. Geen idee of dat mag of kan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:47 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Uitleggen hoe je HS- kon bewerken tot een vast zout.
Ik voel me zo dom als ik dit zie, haha.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:49 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik heb maar wat gedaan. Eerst met OH- omzetten naar S2- + H2O om de S2- vervolgens met een ijzeroplossing tot FeS te brengen. Geen idee of dat mag of kan. :")
Ja, zoiets had ik ook. Maar het probleem was dat de Na in NaOH al reageerde met S.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:49 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik heb maar wat gedaan. Eerst met OH- omzetten naar S2- + H2O om de S2- vervolgens met een ijzeroplossing tot FeS te brengen.
Ja, daar dacht ik ook al aan. Maar ja, beter dan niets.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:50 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ja, zoiets had ik ook. Maar het probleem was dat de Na in NaOH al reageerde met S.
AJquote:
Bron.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:51 schreef Internepper het volgende:
Zo net terug van Nederlands. Wat een kuttekst bij die samenvatting.
eenschquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:51 schreef Internepper het volgende:
quote:
Mwoah.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:51 schreef Internepper het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |