Ik heb ze bezorgd gekregen en hij was er.dus niet bij en weet het nog niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het zou een teken voor hem moeten zijn dat in elke soort relatie die jullie gaan hebben hij opdraait voor alle klusjes omdat jij jezelf alleen maar dodelijk zal verwonden
je hebt t niet over mij toch?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:18 schreef stbabylon het volgende:
Wait what?? Allerlei mensen die normaal ieuw zeggen op mijn levensstijl, willen wel naar Wasteland??
Apies kijken, of zelf los gaan?
Zelf los gaan natuurlijkquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:18 schreef stbabylon het volgende:
Wait what?? Allerlei mensen die normaal ieuw zeggen op mijn levensstijl, willen wel naar Wasteland??
Apies kijken, of zelf los gaan?
http://www.wasteland.nl/quote:
Euh...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hmmm.... ach, je moet alles een keer proberen hequote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klinkt echt geweldigquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
JWT, lekker met 40-50+ swingen in het leer.
Die lopen er ook wel neem ik aan, maar volgens mij is het gros wat ouder.quote:
Swingen doe ik wel met jongere mensen, zonder leerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
JWT, lekker met 40-50+ swingen in het leer.
Niet zozeer eigenlijk. Ik ben alleen wel heel nieuwsgierig en wil t een keer meegemaakt hebben.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Meer algemeen. Maar jij bent wel van de sm/swingen?
Apies kijken dusquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:26 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Niet zozeer eigenlijk. Ik ben alleen wel heel nieuwsgierig en wil t een keer meegemaakt hebben.
Ik keur die levensstijl dus niet af, daar doelde ik meer op.
Ik heb zelf eigenlijk gewoon nog nooit behoefte gehad aan een ander tijdens relaties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |