abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 mei 2011 @ 12:44:37 #1
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_96935269
Wij mogen dus volgensmij, als een van de weinige scholen in Nederland, niet weg als je klaar bent. We moeten allemaal de volle 3 uur (of 2,5 uur) uitzitten, zelfs als je na 1 uur klaar bent. Wel mag je dan leeswerk of leerwerk meenemen om wat te doen.

Zelf ben ik er overigens niet tegen, want niets is storender dan mensen die door de zaal lopen tijdens een examen...
pi_96935375
Bij mij in Tiel: het eerste uur mag je niet weg, net als het laatste kwartier.
It's funny
But not ha-ha funny.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 12:49:13 #3
330677 Internepper
Malafide paardenhandelaar
pi_96935478
Wij mogen niet weg, moeten gewoon wachten tot half 5 :{.
040
pi_96935490
Bij ons mag je na het eerste half uur pas weg, en 't laatste kwartier moet je blijven zitten.

Je zou 't klachtwaardig kunnen vinden, ik heb morgen wiskunde, en stel ik ben na een uur klaar met scheikunde (praktisch onmogelijk, maar toch) en dan wil ik zo snel mogelijk naar huis om met wiskunde verder te gaan. Dat wordt verhinderd en mis je toch 2 uur..
Do you think you will walk away untested?
pi_96935514
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 12:47 schreef Nero22 het volgende:
Hier ook.
pi_96935523
Bij ons mocht je je alleen het eerste uur niet weg en het laatste kwartier niet. Daartussen gewoon wel ^O^
Ja doei.
pi_96935579
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 12:50 schreef motorbloempje het volgende:
Bij ons mocht je je alleen het eerste uur niet weg en het laatste kwartier niet. Daartussen gewoon wel ^O^
'Mag'. Ik mag zometeen weer gaan strijden :)
pi_96935597
succes ;)
Ja doei.
pi_96935734
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 12:49 schreef Natrium het volgende:
Bij ons mag je na het eerste half uur pas weg, en 't laatste kwartier moet je blijven zitten.

Je zou 't klachtwaardig kunnen vinden, ik heb morgen wiskunde, en stel ik ben na een uur klaar met scheikunde (praktisch onmogelijk, maar toch) en dan wil ik zo snel mogelijk naar huis om met wiskunde verder te gaan. Dat wordt verhinderd en mis je toch 2 uur..
Dan kun je toch altijd leermateriaal,in dit geval, van wiskunde meenemen.

Maar op zich is het wel irritant dat je gewoon niet weg mag als je klaar bent.
Who motivates the motivator?
  dinsdag 17 mei 2011 @ 12:58:18 #10
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_96935842
Dat heb je fout.

Niks is storender dan mij een uur laten wachten tot de rest klaar is.
pi_96935891
half uur van te voren heb je een moment om weg te gaan, anders uitzitten.
In Utreg hier iigggg
pi_96936808
Wij mogen alleen het eerste half uur en het laatste half uur niet weg..
Aan de ene kant wel fijn, hoef je niet te blijven, maar aan de andere kant.. ik zit meestal de volle tijd uit en ik kan me enorm opgejaagd gaan voelen door lopende mensen :P
pi_96940054
quote:
Hier hetzelfde.
Wij mogen alleen niets mee behalve drinken en schrijfgerei/GR/etc. dus geen eten of boekjes of wat dan ook wat op andere scholen volgens mij wel mag. Nouja, een kussentje mag wel dacht ik voor die kutstoeltjes.
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_96942813
Eerste uur niet en laatste kwartier niet. Wel eten maar pak het uit voor het examen zodat het niet stoort.
Lauw
pi_96943096
_O- Wat een kutscholen _O- Waarom mag je niet gewoon weg als je klaar bent? Dit zorgt voor extreme overlast. Stel havo heeft 3 uur voor een toets en VWO 2.5 uur dan vertrekken plots 30 man tegelijkertijd die allemaal voor in de zaal samenkomen om een krabbel te zetten en hun mobiel te pakken enz. :') Vervolgens komt er 10 min later een hele bende aan lui naar buiten die allemaal zeiken dat het kut was. Dus dat hoor je ook weer in de gymzaal :') En uiteindelijk zal er wel een leraar schreeuwen dat iedereen moet oprotten vanwege andere examen kandidaten _O- Waardoor er dus gewoon 20 min van het laatst half uur voor de Havo met lawaai wordt voortgezet. _O-
pi_96945615
Lekkere medeleerlingen?! Wij zaten gister met Havo (ik doe VWO, gister NL) in dezelfde zaal en alles liep lekker. Ze laten geen mobieltjes meer in de gymzalen en die moet je niet meer meenemen naar school...
Lauw
pi_96946534
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 12:50 schreef motorbloempje het volgende:
Dit
pi_96946786
quote:
Ook bij ons zo (Leeuwarden)
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 17:55:48 #19
246109 JochemP
pi_96949086
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 15:51 schreef TheQuestioner het volgende:
_O- Wat een kutscholen _O- Waarom mag je niet gewoon weg als je klaar bent? Dit zorgt voor extreme overlast. Stel havo heeft 3 uur voor een toets en VWO 2.5 uur dan vertrekken plots 30 man tegelijkertijd die allemaal voor in de zaal samenkomen om een krabbel te zetten en hun mobiel te pakken enz. :') Vervolgens komt er 10 min later een hele bende aan lui naar buiten die allemaal zeiken dat het kut was. Dus dat hoor je ook weer in de gymzaal :') En uiteindelijk zal er wel een leraar schreeuwen dat iedereen moet oprotten vanwege andere examen kandidaten _O- Waardoor er dus gewoon 20 min van het laatst half uur voor de Havo met lawaai wordt voortgezet. _O-
HAVO en VWO zitten bij ons gescheiden (4 gymzalen) dus dat hele probleem hebben we al niet.
Ik blijf het een goede zet vinden van de school om niemand weg te laten gaan, ondanks dat ik zelf vaak ook al halverwege klaar ben
pi_96949760
Wij mogen helemaal niet weg tot je een half uur en een kwartier te gaan hebt (dus vandaag 16:00 en 16:15).
pi_96949845
Ik heb het zelf niet eens door als er mensen rondlopen. Al zou degene voor me op zijn tafel gaan staan dansen, zou ik het niet eens doorhebben.

Sowieso, een examen niet of slecht maken door lawaai? Alsjeblieft, zeg :')
pi_96950086
Bij ons mag je het eerste uur en het laatste kwartier niet weg
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
pi_96950198
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 16:41 schreef GemaskerdeMuchacho het volgende:
Lekkere medeleerlingen?! Wij zaten gister met Havo (ik doe VWO, gister NL) in dezelfde zaal en alles liep lekker. Ze laten geen mobieltjes meer in de gymzalen en die moet je niet meer meenemen naar school...
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 17:55 schreef JochemP het volgende:

[..]

HAVO en VWO zitten bij ons gescheiden (4 gymzalen) dus dat hele probleem hebben we al niet.
Ik blijf het een goede zet vinden van de school om niemand weg te laten gaan, ondanks dat ik zelf vaak ook al halverwege klaar ben
Oke, ik stelde het in mijn situatie voor :s) , maar als iemand gewoon weg wil waarom kan ie dan niet gaan? Zoveel chaos creeërt het niet als er soms wat mensen weglopen.
pi_96950570
quote:
pi_96950770
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 12:49 schreef Natrium het volgende:

Dit. Eerste vanwege Citoregels enzulks en dat tweede om 't rustig te houden.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 18:35:00 #26
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_96950998
quote:
Same @ Werkman Groningen
pi_96955580
Uur lang voor je uit staren. ;( Ook op mijn schooltje mag je het eerste uur en in dit geval de laatste 20 minuten niet weg
  dinsdag 17 mei 2011 @ 20:14:43 #28
301382 TheHundreds
Nu ook als Sint
pi_96957139
quote:
hier ook
  dinsdag 17 mei 2011 @ 21:13:42 #29
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_96961063
Bij ons is het gewoon uberchill geregeld; havo en VWO zitten apart. Eerste klokuur moet je volledig uitzitten. Als je klaar bent steek je netjes je hand op, dan komt er zo'n oppasser aan en die vraagt; wat is er allemaal aan het handje knul? dan zeg je dat je klaar bent en word je werk meegenomen en om het kwartier mogen de mensen die klaar zijn vertrekken. De mensen die kwart over 4 er nog zitten moeten blijven zitten tot alles is ingenomen en geteld.

En je mag drinken en eten mee en je krijgt van school een glaasje fris of 's morgen een kopje koffie/thee

best goed voor elkaar toch?
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_96961164
Mooi voor elkaar knul.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 21:28:09 #31
214634 luchtverkeersleider
Ready for take off
pi_96962015
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:13 schreef Boterbartje het volgende:
Bij ons is het gewoon uberchill geregeld; havo en VWO zitten apart. Eerste klokuur moet je volledig uitzitten. Als je klaar bent steek je netjes je hand op, dan komt er zo'n oppasser aan en die vraagt; wat is er allemaal aan het handje knul? dan zeg je dat je klaar bent en word je werk meegenomen en om het kwartier mogen de mensen die klaar zijn vertrekken. De mensen die kwart over 4 er nog zitten moeten blijven zitten tot alles is ingenomen en geteld.

En je mag drinken en eten mee en je krijgt van school een glaasje fris of 's morgen een kopje koffie/thee

best goed voor elkaar toch?
Wij hebben hetzelfde alleen zitten Vmbo-T, Havo en Vwo gewoon bij elkaar en krijgen wij geen glaasje fris of een kopje koffie/thee...
pi_96962827
Nee hoor, wij mogen niet weg. Aan het eind mogen we ook nog eens 15 minuten extra zitten omdat twee gasten alle spullen eerst moeten ophalen. Vervolgens moeten ze alles natuurlijk nog ff controleren, of ze niks vergeten zijn. En daarna mag je dan weg.
pi_96963419
Wij mogen als eten alleen maar boterhammen meenemen. Geen flesje water ofzo.
Maaaar de school schenkt halverwege wel koffie, thee of water. Er ligt zelfs al een suikerklontje klaar :)
als je thee wil moet je je kopje omgekeerd op t schoteltje zetten, voor koffie op de normale manier, koffie met melk: kopje op de normale manier, mét het roerstaafje erin.
En voor gewoon water: kopje naast het schoteltje zetten XD

Ja echt XD
pi_96963814
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:50 schreef Femke3112 het volgende:
Wij mogen als eten alleen maar boterhammen meenemen. Geen flesje water ofzo.
Maaaar de school schenkt halverwege wel koffie, thee of water. Er ligt zelfs al een suikerklontje klaar :)
als je thee wil moet je je kopje omgekeerd op t schoteltje zetten, voor koffie op de normale manier, koffie met melk: kopje op de normale manier, mét het roerstaafje erin.
En voor gewoon water: kopje naast het schoteltje zetten XD

Ja echt XD
Krijgen jullie een handleiding voor het examen wat je allemaal moet doen om het juiste te krijgen?

Bij ons kan je werkelijk van alles meenemen. Iemand had zo twee bakken drop, ander had een zak chips ofzo (of borrelnootjes, zag niet goed wat het was) echt irritant wanneer hij wat daaruit zat te pakken want die zak maakte super veel lawaai ;(

En die gasten die bij het examen zitten zijn ook irritant. Was ik me proefwerk aan het maken, en me examennummer lag inmiddels onder 3 stapels papier. Komt zo'n gast eraan die me examennummer wilt. Anderhalf uur in het proefwerk! Pak dat ding dan op het begin wanneer ik zit, in plaats van dat ik al me proefwerk bladen van me tafel af moet mieteren om dat nummertje te vinden :'(
pi_96964037
Das nogal vervelend ja :/
Nee wij krijgen geen handleiding hoor :P hebben ze gewoon aan t begin van t eerste examen gezegd.
Maargoed. Superrelaxt dat je alles mag meenemen! Drop zou echt super zijn O+
Bij ons alle mensen die met flesjes water of ander etenswaar dan boterhammen binnenkwamen: 'het is hier geen horeca. Inleveren'.
:') |:(
pi_96965034
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:58 schreef Femke3112 het volgende:
Das nogal vervelend ja :/
Nee wij krijgen geen handleiding hoor :P hebben ze gewoon aan t begin van t eerste examen gezegd.
Maargoed. Superrelaxt dat je alles mag meenemen! Drop zou echt super zijn O+
Bij ons alle mensen die met flesjes water of ander etenswaar dan boterhammen binnenkwamen: 'het is hier geen horeca. Inleveren'.
:') |:(
Oh bij ons mag je alles meenemen, maar je moet van te voeren zakken chips en flesjes enzo openmaken....

Vorig jaar op school, had iemand pizza besteld tijdens het examen....Dat kwamen ze toen afleveren in de collegezaal :D :D
Maar dat vonden ze iets te ver gaan volgens mij lol
pi_96965207
Wat zou er eigenlijk gebeuren als je vlak voor het einde ''per ongeluk'' je kopje koffie omstoot en je proefwerk onleesbaar is? Is het proberen waard als je een proefwerk enorm verkracht hebt .......
pi_96965566
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 22:12 schreef Skiye het volgende:
Wat zou er eigenlijk gebeuren als je vlak voor het einde ''per ongeluk'' je kopje koffie omstoot en je proefwerk onleesbaar is? Is het proberen waard als je een proefwerk enorm verkracht hebt .......
Alles overpennen zolang je nog tijd hebt, en anders heb je pech.
pi_96966159
Wij mogen een half uur voor het einde weg (na 2,5 u), of gewoon bij het einde (na 3 u).
Meestal heb ik de volle tijd + extra tijd (30 min) nodig, dus mij boeit het niet. :P
pi_96966612
Wij mogen ook tot een half uur voor het einde weg. Bij Nederlands was ik 28 minuten voor het einde klaar.. echt balen, en die gasten deden er ook nog eens een half uur over om al die dingen op te halen, na te tellen en uit hun neus te vreten ofzo...

Van tevoren moet iedereen alles wat geluid maakt open maken of uit de verpakking halen.
pi_96969406
quote:
Bij mij in Baarn: het eerste uur mag je niet weg, net als het laatste kwartier.
pi_96979201
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 22:31 schreef emzor1994 het volgende:
Wij mogen ook tot een half uur voor het einde weg. Bij Nederlands was ik 28 minuten voor het einde klaar.. echt balen, en die gasten deden er ook nog eens een half uur over om al die dingen op te halen, na te tellen en uit hun neus te vreten ofzo...

Van tevoren moet iedereen alles wat geluid maakt open maken of uit de verpakking halen.
Ik was bij Nederlands 45 minuten voor het einde klaar, das pas klote. En je mag bij ons niks meenemen behalve een pen , woordenboek, rekenmachine etc. dus kon ook niet iets lezen ofzo
pi_96979918
Eerste uur en laatste kwartier mag je niet weg bij ons *)
pi_96981256
bij ons mag je het eerste uur niet weg, daarna is er elke kwartier een moment dat iedereen weg mag die klaar is. wij mogen trouwens wel eten en drinken meenemen tijdens het examen! :)
pi_96984630
Bij ons mag je alles meenemen wat je wilt om te eten :D Iemand had 5 blikjes energy mee, andere hele tafel vol met chips, broodjes en een zooi snoep.

En wij moeten blijven zitten tijdens het eerste uur en het laatste kwartiertje.
pi_96984675
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 12:29 schreef Nezhi het volgende:
Bij ons mag je alles meenemen wat je wilt om te eten :D Iemand had 5 blikjes energy mee, andere hele tafel vol met chips, broodjes en een zooi snoep.

En wij moeten blijven zitten tijdens het eerste uur en het laatste kwartiertje.
Met al die blikjes energydrink moet je toch continu naar de wc :{
pi_96984738
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 12:31 schreef Femke3112 het volgende:

[..]

Met al die blikjes energydrink moet je toch continu naar de wc :{
Geen idee. Maar wie heeft er dan ook in godsnaam 5 energy nodig voor 2.5 uur examen?
pi_96984907
Is idd ook wel heel veel :P
  woensdag 18 mei 2011 @ 12:39:00 #49
300710 Masterboy
Just Crusin'
pi_96984998
1ste uur blijven zitten en laatste kwartier mag je weg bij ons.

Dit geldt voor de meeste scholen.
Haters are like crickets. Crickets make a lot of noise, u hear it but u can't see them. Then right when u walk by them, they're quiet.
pi_96987755
45 minuten voor het eind mag je weg. Daarna heb je pech en moet je wachten.
pi_96988285
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 12:44 schreef JochemP het volgende:
Wij mogen dus volgensmij, als een van de weinige scholen in Nederland, niet weg als je klaar bent. We moeten allemaal de volle 3 uur (of 2,5 uur) uitzitten, zelfs als je na 1 uur klaar bent. Wel mag je dan leeswerk of leerwerk meenemen om wat te doen.

Zelf ben ik er overigens niet tegen, want niets is storender dan mensen die door de zaal lopen tijdens een examen...
Dus wat is nou je punt? :?

edit: tot wanneer duren deze examenweken en moet je dan nog gewoon naar school of mag je dan thuisblijven tot de uitslag? :?
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  PR en moderator donderdag 19 mei 2011 @ 00:00:52 #52
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_97015275
quote:
Zelfde bij ons ja.
Het eerste uur ook liever niet naar de wc, tenzij je echt bijna ontploft, dan moet je even een surveillantje lief aan kijken.

Als je eerder weggaat mag je het examen alleen niet gelijk meenemen om thuis na te kijken, dan moet je tot het eind van het examen wachten tot de surveillant met de laatste leerling de examens bij de concierge de examens in het bakje legt.
Als je pas aan het eind van de tijd klaar bent mag je 'm wel gelijk meenemen.
Fuck the EBU.
  PR en moderator donderdag 19 mei 2011 @ 00:03:32 #53
288245 crew  Moira
pi_97015364
quote:
6s.gif Op woensdag 18 mei 2011 14:02 schreef rubje het volgende:

[..]

edit: tot wanneer duren deze examenweken en moet je dan nog gewoon naar school of mag je dan thuisblijven tot de uitslag? :?
Tot volgende week vrijdag (27 mei).
En hoezo zou je daarna nog naar school moeten? Waar de fuck willen ze je nog les in geven?
Je wordt thuis gebeld met de uitslag, gezakten moeten eerder naar school komen om ergens een krabbeltje te zetten en afspraken te maken voor het tweede tijdvak. Geslaagden moeten later op de avond gezamenlijk naar school komen, ook om een krabbeltje ofzo te zetten en evt herkansingen af te spreken.
Pas vanaf juli hebben we officieel vakantie, als er iets mis gaat moet je bereikbaar zijn dus mag je niet weg.
Maar ik ga alleen nog naar school voor de diploma uitreiking, verder borrel bij onze tekenleraar thuis met de klas en examengala *O*
Fuck the EBU.
pi_97023348
Met een beetje geluk kom ik na deze examens alleen nog op school voor mijn diploma. Daarna nooit meer! Eindelijk van die grefoschool af, is leuk daar een beetje als enige atheïst rondstruinen. (natuurlijk wel een beetje mijn eigen schuld)
  donderdag 19 mei 2011 @ 11:54:45 #55
246109 JochemP
pi_97025708
quote:
6s.gif Op woensdag 18 mei 2011 14:02 schreef rubje het volgende:

[..]

Geen punt, vroeg me alleen of hoe het op andere scholen er aan toe gaat :)
pi_97027334
Bij ons mocht je het eerste uur niet weg en het laatste kwartier niet, om de zoveel tijd gaf de leraar een gebaar dat je weg mocht als je klaar was en je spullen waren opgehaald.

gebeurde irritant vaak dat ze niet merkte dat je klaar was en dus je spullen pas opgehaald hebben voor de volgende ronde. :')
pi_97028014
Wij hebben 3 vertrekmomenten. 45 minuten, 30 minuten en 15 minuten voor eindtijd, wel fijn zo vind ik.
pi_97028567
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 10:49 schreef De_Coninck het volgende:
Met een beetje geluk kom ik na deze examens alleen nog op school voor mijn diploma. Daarna nooit meer! Eindelijk van die grefoschool af, is leuk daar een beetje als enige atheïst rondstruinen. (natuurlijk wel een beetje mijn eigen schuld)
Mag ik vragen waarom je ervoor hebt gekozen om naar die school te gaan?
  donderdag 19 mei 2011 @ 13:20:16 #59
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_97028651
Wat een onzin is dit allemaal. Op de universiteit heb je elk kwartaal tentamens van 3 uur, en dan zijn er geen rare regeltjes.
2000 light years from home
  PR en moderator donderdag 19 mei 2011 @ 13:23:31 #60
288245 crew  Moira
pi_97028777
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 13:20 schreef Merkie het volgende:
Wat een onzin is dit allemaal. Op de universiteit heb je elk kwartaal tentamens van 3 uur, en dan zijn er geen rare regeltjes.
Zo, is dat even stoer.
Fuck the EBU.
  donderdag 19 mei 2011 @ 13:31:36 #61
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_97029049
quote:
14s.gif Op donderdag 19 mei 2011 13:23 schreef Moira. het volgende:

[..]

Zo, is dat even stoer.
Dat is niet stoer. Het is gewoon onzin. Over een jaar zijn tentamens in gymzalen van 3 uur heel gewoon, waarom zou je er nu dan ineens zo enorm gewichtig over doen? Stel je niet zo aan.
  PR en moderator donderdag 19 mei 2011 @ 13:34:32 #62
288245 crew  Moira
pi_97029146
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 13:31 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dat is niet stoer. Het is gewoon onzin. Over een jaar zijn tentamens in gymzalen van 3 uur heel gewoon, waarom zou je er nu dan ineens zo enorm gewichtig over doen? Stel je niet zo aan.
En jij hebt de behoefte om ons dat hier te vertellen omdat....
Fuck the EBU.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 11:45:34 #63
324397 Amplifier
Knallen dus
pi_97068221
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 17:02 schreef Amasin het volgende:

[..]

wij mogen 1 uur na aanvang weg tot 15 minuten voor de eindtijd.

Dit inderdaad. Zelf ben ik altijd na ong. 1,5 - 2 uur klaar dus vind het wel fijn dat ik dan weg mag..
  vrijdag 20 mei 2011 @ 14:50:26 #64
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_97075847
quote:
5s.gif Op donderdag 19 mei 2011 13:34 schreef Moira. het volgende:

[..]

En jij hebt de behoefte om ons dat hier te vertellen omdat....
Had ik je eerst moeten PM'en voor toestemming ofzo :') ?
  vrijdag 20 mei 2011 @ 15:30:07 #65
345079 xCore
Tijd voor me dutje, kutje
pi_97077379
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 14:50 schreef Merkie het volgende:

[..]

Had ik je eerst moeten PM'en voor toestemming ofzo :') ?
Wat doe jij hier in ons EXA-forum?!? Scheer je weg! Hup, vort!
Mandy & Lisa
  vrijdag 20 mei 2011 @ 16:17:14 #66
342722 ViaRegnum2
Audaces fortuna iuvat
pi_97079228
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 13:31 schreef Merkie het volgende:
Toen jij in vwo 6 zat, was het ook niet heel gewoon voor je, en toen was eindexamen doen ook een speciaal moment.

Dit soort haters :')
Op zaterdag 28 mei 2011 19:26 schreef Ezell het volgende:
EXA NTB. :@
  zaterdag 21 mei 2011 @ 01:54:44 #67
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_97107042
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 16:17 schreef ViaRegnum2 het volgende:

[..]

Toen jij in vwo 6 zat, was het ook niet heel gewoon voor je, en toen was eindexamen doen ook een speciaal moment.

Dit soort haters :')
Door zulk soort overdreven regels maak je mensen veel zenuwachtiger dan nodig is.
pi_97123606
Wij hebben alle tentamens dit jaar ook in de gymzaal gemaakt. Zaten er zat van 3 uur bij, dus niet te lijp. :handjeemoticon:blabla
pi_97123994
Onze examens worden of in een lokaal gedaan of in de aula :3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')