Hier ook.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:47 schreef Nero22 het volgende:
Bij mij in Tiel: het eerste uur mag je niet weg, net als het laatste kwartier.
'Mag'. Ik mag zometeen weer gaan strijdenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:50 schreef motorbloempje het volgende:
Bij ons mocht je je alleen het eerste uur niet weg en het laatste kwartier niet. Daartussen gewoon wel
Dan kun je toch altijd leermateriaal,in dit geval, van wiskunde meenemen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:49 schreef Natrium het volgende:
Bij ons mag je na het eerste half uur pas weg, en 't laatste kwartier moet je blijven zitten.
Je zou 't klachtwaardig kunnen vinden, ik heb morgen wiskunde, en stel ik ben na een uur klaar met scheikunde (praktisch onmogelijk, maar toch) en dan wil ik zo snel mogelijk naar huis om met wiskunde verder te gaan. Dat wordt verhinderd en mis je toch 2 uur..
Hier hetzelfde.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:47 schreef Nero22 het volgende:
Ditquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:50 schreef motorbloempje het volgende:
Bij ons mocht je je alleen het eerste uur niet weg en het laatste kwartier niet. Daartussen gewoon wel
Ook bij ons zo (Leeuwarden)quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:47 schreef Nero22 het volgende:
HAVO en VWO zitten bij ons gescheiden (4 gymzalen) dus dat hele probleem hebben we al niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:51 schreef TheQuestioner het volgende:
Wat een kutscholen
Waarom mag je niet gewoon weg als je klaar bent? Dit zorgt voor extreme overlast. Stel havo heeft 3 uur voor een toets en VWO 2.5 uur dan vertrekken plots 30 man tegelijkertijd die allemaal voor in de zaal samenkomen om een krabbel te zetten en hun mobiel te pakken enz.
Vervolgens komt er 10 min later een hele bende aan lui naar buiten die allemaal zeiken dat het kut was. Dus dat hoor je ook weer in de gymzaal
En uiteindelijk zal er wel een leraar schreeuwen dat iedereen moet oprotten vanwege andere examen kandidaten
Waardoor er dus gewoon 20 min van het laatst half uur voor de Havo met lawaai wordt voortgezet.
![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:41 schreef GemaskerdeMuchacho het volgende:
Lekkere medeleerlingen?! Wij zaten gister met Havo (ik doe VWO, gister NL) in dezelfde zaal en alles liep lekker. Ze laten geen mobieltjes meer in de gymzalen en die moet je niet meer meenemen naar school...
Oke, ik stelde het in mijn situatie voorquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:55 schreef JochemP het volgende:
[..]
HAVO en VWO zitten bij ons gescheiden (4 gymzalen) dus dat hele probleem hebben we al niet.
Ik blijf het een goede zet vinden van de school om niemand weg te laten gaan, ondanks dat ik zelf vaak ook al halverwege klaar ben
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:47 schreef Nero22 het volgende:
Dit. Eerste vanwege Citoregels enzulks en dat tweede om 't rustig te houden.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:49 schreef Natrium het volgende:
Bij ons mag je na het eerste half uur pas weg, en 't laatste kwartier moet je blijven zitten.
Same @ Werkman Groningenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:47 schreef Nero22 het volgende:
hier ookquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:47 schreef Nero22 het volgende:
Wij hebben hetzelfde alleen zitten Vmbo-T, Havo en Vwo gewoon bij elkaar en krijgen wij geen glaasje fris of een kopje koffie/thee...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:13 schreef Boterbartje het volgende:
Bij ons is het gewoon uberchill geregeld; havo en VWO zitten apart. Eerste klokuur moet je volledig uitzitten. Als je klaar bent steek je netjes je hand op, dan komt er zo'n oppasser aan en die vraagt; wat is er allemaal aan het handje knul? dan zeg je dat je klaar bent en word je werk meegenomen en om het kwartier mogen de mensen die klaar zijn vertrekken. De mensen die kwart over 4 er nog zitten moeten blijven zitten tot alles is ingenomen en geteld.
En je mag drinken en eten mee en je krijgt van school een glaasje fris of 's morgen een kopje koffie/thee
best goed voor elkaar toch?
Krijgen jullie een handleiding voor het examen wat je allemaal moet doen om het juiste te krijgen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:50 schreef Femke3112 het volgende:
Wij mogen als eten alleen maar boterhammen meenemen. Geen flesje water ofzo.
Maaaar de school schenkt halverwege wel koffie, thee of water. Er ligt zelfs al een suikerklontje klaar
als je thee wil moet je je kopje omgekeerd op t schoteltje zetten, voor koffie op de normale manier, koffie met melk: kopje op de normale manier, mét het roerstaafje erin.
En voor gewoon water: kopje naast het schoteltje zetten XD
Ja echt XD
Oh bij ons mag je alles meenemen, maar je moet van te voeren zakken chips en flesjes enzo openmaken....quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:58 schreef Femke3112 het volgende:
Das nogal vervelend ja :/
Nee wij krijgen geen handleiding hoorhebben ze gewoon aan t begin van t eerste examen gezegd.
Maargoed. Superrelaxt dat je alles mag meenemen! Drop zou echt super zijn![]()
Bij ons alle mensen die met flesjes water of ander etenswaar dan boterhammen binnenkwamen: 'het is hier geen horeca. Inleveren'.
![]()
Alles overpennen zolang je nog tijd hebt, en anders heb je pech.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:12 schreef Skiye het volgende:
Wat zou er eigenlijk gebeuren als je vlak voor het einde ''per ongeluk'' je kopje koffie omstoot en je proefwerk onleesbaar is? Is het proberen waard als je een proefwerk enorm verkracht hebt .......
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:47 schreef Nero22 het volgende:
Bij mij in Baarn: het eerste uur mag je niet weg, net als het laatste kwartier.
Ik was bij Nederlands 45 minuten voor het einde klaar, das pas klote. En je mag bij ons niks meenemen behalve een pen , woordenboek, rekenmachine etc. dus kon ook niet iets lezen ofzoquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:31 schreef emzor1994 het volgende:
Wij mogen ook tot een half uur voor het einde weg. Bij Nederlands was ik 28 minuten voor het einde klaar.. echt balen, en die gasten deden er ook nog eens een half uur over om al die dingen op te halen, na te tellen en uit hun neus te vreten ofzo...
Van tevoren moet iedereen alles wat geluid maakt open maken of uit de verpakking halen.
Met al die blikjes energydrink moet je toch continu naar de wcquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:29 schreef Nezhi het volgende:
Bij ons mag je alles meenemen wat je wilt om te etenIemand had 5 blikjes energy mee, andere hele tafel vol met chips, broodjes en een zooi snoep.
En wij moeten blijven zitten tijdens het eerste uur en het laatste kwartiertje.
Geen idee. Maar wie heeft er dan ook in godsnaam 5 energy nodig voor 2.5 uur examen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:31 schreef Femke3112 het volgende:
[..]
Met al die blikjes energydrink moet je toch continu naar de wc
Dus wat is nou je punt?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:44 schreef JochemP het volgende:
Wij mogen dus volgensmij, als een van de weinige scholen in Nederland, niet weg als je klaar bent. We moeten allemaal de volle 3 uur (of 2,5 uur) uitzitten, zelfs als je na 1 uur klaar bent. Wel mag je dan leeswerk of leerwerk meenemen om wat te doen.
Zelf ben ik er overigens niet tegen, want niets is storender dan mensen die door de zaal lopen tijdens een examen...
Zelfde bij ons ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:47 schreef Nero22 het volgende:
Tot volgende week vrijdag (27 mei).quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:02 schreef rubje het volgende:
[..]
Dus wat is nou je punt?
edit: tot wanneer duren deze examenweken en moet je dan nog gewoon naar school of mag je dan thuisblijven tot de uitslag?![]()
Geen punt, vroeg me alleen of hoe het op andere scholen er aan toe gaatquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:02 schreef rubje het volgende:
[..]
Dus wat is nou je punt?
edit: tot wanneer duren deze examenweken en moet je dan nog gewoon naar school of mag je dan thuisblijven tot de uitslag?![]()
Mag ik vragen waarom je ervoor hebt gekozen om naar die school te gaan?quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:49 schreef De_Coninck het volgende:
Met een beetje geluk kom ik na deze examens alleen nog op school voor mijn diploma. Daarna nooit meer! Eindelijk van die grefoschool af, is leuk daar een beetje als enige atheïst rondstruinen. (natuurlijk wel een beetje mijn eigen schuld)
Zo, is dat even stoer.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:20 schreef Merkie het volgende:
Wat een onzin is dit allemaal. Op de universiteit heb je elk kwartaal tentamens van 3 uur, en dan zijn er geen rare regeltjes.
Dat is niet stoer. Het is gewoon onzin. Over een jaar zijn tentamens in gymzalen van 3 uur heel gewoon, waarom zou je er nu dan ineens zo enorm gewichtig over doen? Stel je niet zo aan.quote:
En jij hebt de behoefte om ons dat hier te vertellen omdat....quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat is niet stoer. Het is gewoon onzin. Over een jaar zijn tentamens in gymzalen van 3 uur heel gewoon, waarom zou je er nu dan ineens zo enorm gewichtig over doen? Stel je niet zo aan.
Dit inderdaad. Zelf ben ik altijd na ong. 1,5 - 2 uur klaar dus vind het wel fijn dat ik dan weg mag..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:02 schreef Amasin het volgende:
[..]
wij mogen 1 uur na aanvang weg tot 15 minuten voor de eindtijd.
Had ik je eerst moeten PM'en voor toestemming ofzoquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
En jij hebt de behoefte om ons dat hier te vertellen omdat....
Wat doe jij hier in ons EXA-forum?!? Scheer je weg! Hup, vort!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Had ik je eerst moeten PM'en voor toestemming ofzo?
Toen jij in vwo 6 zat, was het ook niet heel gewoon voor je, en toen was eindexamen doen ook een speciaal moment.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:31 schreef Merkie het volgende:
Dat is niet stoer. Het is gewoon onzin. Over een jaar zijn tentamens in gymzalen van 3 uur heel gewoon, waarom zou je er nu dan ineens zo enorm gewichtig over doen? Stel je niet zo aan.
Door zulk soort overdreven regels maak je mensen veel zenuwachtiger dan nodig is.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:17 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Toen jij in vwo 6 zat, was het ook niet heel gewoon voor je, en toen was eindexamen doen ook een speciaal moment.
Dit soort haters
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |