Hier ook.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:47 schreef Nero22 het volgende:
Bij mij in Tiel: het eerste uur mag je niet weg, net als het laatste kwartier.
'Mag'. Ik mag zometeen weer gaan strijdenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:50 schreef motorbloempje het volgende:
Bij ons mocht je je alleen het eerste uur niet weg en het laatste kwartier niet. Daartussen gewoon wel
Dan kun je toch altijd leermateriaal,in dit geval, van wiskunde meenemen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:49 schreef Natrium het volgende:
Bij ons mag je na het eerste half uur pas weg, en 't laatste kwartier moet je blijven zitten.
Je zou 't klachtwaardig kunnen vinden, ik heb morgen wiskunde, en stel ik ben na een uur klaar met scheikunde (praktisch onmogelijk, maar toch) en dan wil ik zo snel mogelijk naar huis om met wiskunde verder te gaan. Dat wordt verhinderd en mis je toch 2 uur..
Hier hetzelfde.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:47 schreef Nero22 het volgende:
Ditquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:50 schreef motorbloempje het volgende:
Bij ons mocht je je alleen het eerste uur niet weg en het laatste kwartier niet. Daartussen gewoon wel
Ook bij ons zo (Leeuwarden)quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:47 schreef Nero22 het volgende:
HAVO en VWO zitten bij ons gescheiden (4 gymzalen) dus dat hele probleem hebben we al niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:51 schreef TheQuestioner het volgende:
Wat een kutscholen
Waarom mag je niet gewoon weg als je klaar bent? Dit zorgt voor extreme overlast. Stel havo heeft 3 uur voor een toets en VWO 2.5 uur dan vertrekken plots 30 man tegelijkertijd die allemaal voor in de zaal samenkomen om een krabbel te zetten en hun mobiel te pakken enz.
Vervolgens komt er 10 min later een hele bende aan lui naar buiten die allemaal zeiken dat het kut was. Dus dat hoor je ook weer in de gymzaal
En uiteindelijk zal er wel een leraar schreeuwen dat iedereen moet oprotten vanwege andere examen kandidaten
Waardoor er dus gewoon 20 min van het laatst half uur voor de Havo met lawaai wordt voortgezet.
![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:41 schreef GemaskerdeMuchacho het volgende:
Lekkere medeleerlingen?! Wij zaten gister met Havo (ik doe VWO, gister NL) in dezelfde zaal en alles liep lekker. Ze laten geen mobieltjes meer in de gymzalen en die moet je niet meer meenemen naar school...
Oke, ik stelde het in mijn situatie voorquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:55 schreef JochemP het volgende:
[..]
HAVO en VWO zitten bij ons gescheiden (4 gymzalen) dus dat hele probleem hebben we al niet.
Ik blijf het een goede zet vinden van de school om niemand weg te laten gaan, ondanks dat ik zelf vaak ook al halverwege klaar ben
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:47 schreef Nero22 het volgende:
Dit. Eerste vanwege Citoregels enzulks en dat tweede om 't rustig te houden.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:49 schreef Natrium het volgende:
Bij ons mag je na het eerste half uur pas weg, en 't laatste kwartier moet je blijven zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |