jaquote:
wat moet je halen danquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:06 schreef Trollface. het volgende:
Ik ken scheikunde dus totaal niet. Wens me geluk.
5quote:
Het begint over een uur en 20minuten toch?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:06 schreef Trollface. het volgende:
Of heeft iemand zin om een samenvatting te passen?
Ewa ja mattie faka met jou dan?quote:
oehh, spann0ndquote:
Ik niet, maar wat voor spullen moet ik mee? een pen? is een woordenboek nodig?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:13 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt al geleerd voor Nederlands straks?
Prima joh! Succes he!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:08 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Ewa ja mattie faka met jou dan?
Zometeen NL.
Ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:07 schreef -tape- het volgende:
[..]
Het begint over een uur en 20minuten toch?
pen, woordenboekquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:10 schreef Dagoduck het volgende:
Heb ik ook niet gedaan, ik haal het toch niet maar wat moet ik meenemen?
Pyjama is beste uitrusting.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:10 schreef Chai het volgende:
Ik raak wel gestresst van of ik niet te laat kom. Dat heb ik altijd als ik iets belangrijks heb. Soms droom ik dan ook 's nachts dat ik me zo erg verslapen heb dat ik superlaat aankom en vaak ook nog in pyjama.![]()
picsquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:10 schreef Chai het volgende:
Ik raak wel gestresst van of ik niet te laat kom. Dat heb ik altijd als ik iets belangrijks heb. Soms droom ik dan ook 's nachts dat ik me zo erg verslapen heb dat ik superlaat aankom en vaak ook nog in pyjama.![]()
moet je eigenlijk halen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:11 schreef Ezell het volgende:
Net snel nog een stuk van Nederlands gemaakt. Uitslag: 4.9. Nu maar hopen dat ik me over een uurtje wél kan concentreren.
auteur +titelquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:12 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik ga nu douchen maar nog even snel: Wat moet ik bovenaan mijn samenvatting zetten? BIj voorbaat dank.
Zo terug.
pfff, stress dan niet manquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |