Ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:07 schreef -tape- het volgende:
[..]
Het begint over een uur en 20minuten toch?
pen, woordenboekquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:10 schreef Dagoduck het volgende:
Heb ik ook niet gedaan, ik haal het toch niet maar wat moet ik meenemen?
Pyjama is beste uitrusting.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:10 schreef Chai het volgende:
Ik raak wel gestresst van of ik niet te laat kom. Dat heb ik altijd als ik iets belangrijks heb. Soms droom ik dan ook 's nachts dat ik me zo erg verslapen heb dat ik superlaat aankom en vaak ook nog in pyjama.![]()
picsquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:10 schreef Chai het volgende:
Ik raak wel gestresst van of ik niet te laat kom. Dat heb ik altijd als ik iets belangrijks heb. Soms droom ik dan ook 's nachts dat ik me zo erg verslapen heb dat ik superlaat aankom en vaak ook nog in pyjama.![]()
moet je eigenlijk halen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:11 schreef Ezell het volgende:
Net snel nog een stuk van Nederlands gemaakt. Uitslag: 4.9. Nu maar hopen dat ik me over een uurtje wél kan concentreren.
auteur +titelquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:12 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik ga nu douchen maar nog even snel: Wat moet ik bovenaan mijn samenvatting zetten? BIj voorbaat dank.
Zo terug.
pfff, stress dan niet manquote:
4.9 en 7.7 is wel een heel groot verschilquote:
Ja maar op wat voor manier, noem een voorbeeld pleaaaase.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:12 schreef leeell het volgende:
[..]
auteur +titel
tevens anti-stress muzak :
Ik weet het, maar ik heb net ook niet mijn best gedaan. Ik kon me echt totaal niet concentreren.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:13 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
4.9 en 7.7 is wel een heel groot verschil![]()
Vast wel. Ik heb bijna alle van mijn oefenexamens afgeraffeld, omdat het maar oefenexamens zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:11 schreef Ezell het volgende:
Net snel nog een stuk van Nederlands gemaakt. Uitslag: 4.9. Nu maar hopen dat ik me over een uurtje wél kan concentreren.
Dat afraffelen komt me helaas erg bekend voor.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Vast wel. Ik heb bijna alle van mijn oefenexamens afgeraffeld, omdat het maar oefenexamens zijn.Alleen straks gaat dat sowieso wel lukken.
gwn opschrijven, notatie boeit nietquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:13 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
4.9 en 7.7 is wel een heel groot verschil![]()
[..]
Ja maar op wat voor manier, noem een voorbeeld pleaaaase.
Thanks
Jij woont in Friesland?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:14 schreef PG18 het volgende:
Ja hoor, over 5 minuten weg, gaat het regenen
Gisteren ook al zeiknat bij nederlands gezeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |