quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:01 schreef Prulez het volgende:
3FMeindexamen 3FM Eindexamen
Brandalarm in Breukelen, school ontruimd tijdens eindexamen. #3FM #examen
En:
Brandalarm op Broklede afgegaan tijdens tehatex examen. Examenzaal ontruimd en examen ongeldig verklaard. Wss herkansing in tweede tijdvak.
Ja door een of ander kuttopic van leeelll.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:04 schreef ThaTim het volgende:
reeks werkt idd niet, ff motorbloempje pm'n
Hey niet zo !quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja door een of ander kuttopic van leeelll.
Dit zegt ie en bij ander topic wordt je gelinkt naar.quote:Je kunt geen nieuw topic in deze reeks openen omdat er nog een ander topic open is.
DIE REGEL GELDT HIER NIETquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:06 schreef Gkhn het volgende:
Faalhazen hou je dan ook aan de regel: lapo = nieuwe topic.
WELLUS.quote:
Nee, hij had geen lapo.quote:
Ik zeg dat het deze is, want meer postsquote:
nounouquote:
Ja ik had haar gedmd.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:09 schreef koekjestrommel1 het volgende:
heb je er ook weer een reeks van gemaakt?
n00bsquote:
hehe, nee gekkie!quote:
ik gepm'd!quote:
heb ruim 1/6de bijgedragenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:11 schreef koekjestrommel1 het volgende:
6000 posts in deze SC sinds gisternacht :l Best dramatisch
Ja, voor het vwo. Havo is vanmiddag.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:11 schreef Gkhn het volgende:
Nederlands examen is al geweest yo.
Fuck de spelling
niet voor de dommiesquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:11 schreef Gkhn het volgende:
Nederlands examen is al geweest yo.
Fuck de spelling
Ons allemaal, ons allemaal...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:11 schreef Flitskikker het volgende:
Vandaag voor mij de onmogelijke opgaaf om een 5,1 voor Scheikunde te halen...
Ik schrok er ook vanquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:11 schreef koekjestrommel1 het volgende:
6000 posts in deze SC sinds gisternacht :l Best dramatisch
wat wat watquote:
ik post immer kwaliteitquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:12 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Het is maar wat je bijdragen noemt :0
Bofkont. Ik moet een 5.2 halenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:11 schreef Flitskikker het volgende:
Vandaag voor mij de onmogelijke opgaaf om een 5,1 voor Scheikunde te halen...
Heb je uberhaupt al geleerd voor Nederlands straks?quote:
moet lukkenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:12 schreef Trollface. het volgende:
Ik gok dat we tot deel 130 komen ongeveer.
Zoveel valt daar niet voor te leren.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:13 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt al geleerd voor Nederlands straks?
betwijfel het hoor, als opeens de moeilijke vakken komen, dan haken er mensen af hoorquote:
neequote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:13 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik ben zo bang dat ik de samenvatting verklootquote:
Welke moeilijke vakken? M&O is geweest.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:13 schreef ThaTim het volgende:
[..]
betwijfel het hoor, als opeens de moeilijke vakken komen, dan haken er mensen af hoor
ditquote:
samequote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:13 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik ben zo bang dat ik de samenvatting verkloot
And the secret of the unicorn?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:13 schreef ThaTim het volgende:
http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=21820 zit er leuk uit dit!
Vanmiddag haak ik af, heb ik mezelf beloofd, woensdag wiBquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:13 schreef ThaTim het volgende:
[..]
betwijfel het hoor, als opeens de moeilijke vakken komen, dan haken er mensen af hoor
jij ookquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:14 schreef Ezell het volgende:
Ik ga nog eventjes een tekstverklaring maken. Ben waarschijnlijk over een half uurtje terug. Anders alvast veel succes!
Succes!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:14 schreef Ezell het volgende:
Ik ga nog eventjes een tekstverklaring maken. Ben waarschijnlijk over een half uurtje terug. Anders alvast veel succes!
joa, ik heb er vertrouwenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:14 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
And the secret of the unicorn?
Heb je al gehoord over die gay bar scène? Zal nog wel een hoop ophef veroorzaken
Het is anders tot half 5 hoorquote:
Jullie mogen dat niet?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:15 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Het is anders tot half 5 hoor
Jullie mogen anderhalf uur voor tijd al weg?
jaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:15 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Het is anders tot half 5 hoor
Jullie mogen anderhalf uur voor tijd al weg?
Gast, unicorn. Daarbij moet ik denken aan regenbogen en mannen in strakke pakjesquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:15 schreef ThaTim het volgende:
[..]
joa, ik heb er vertrouwen
en..welke gay bar scene?
Een uur, half uur en kwartier voor tijd. Denk dat ik er toch wel 2,5 uur zit omdat ik zo fucking traag benquote:
teveel robot unicorn attack gespeeld zekerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:16 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Gast, unicorn. Daarbij moet ik denken aan regenbogen en mannen in strakke pakjes![]()
Maar voor de rest heb ik er alle vertrouwen in ja
irritant spelquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:18 schreef ThaTim het volgende:
[..]
teveel robot unicorn attack gespeeld zeker
Misschienquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:18 schreef ThaTim het volgende:
[..]
teveel robot unicorn attack gespeeld zeker
Valt uiteindelijk wel mee voor examen kandidaten. http://www.examenklacht.nl/nieuws/2011/brandalarm-op-rsg-brokledequote:
Dit.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:17 schreef R4m0n_46 het volgende:
Scheikunde gaat gewoon kut worden vrees ik.
ik denk juist dat het zo beter werktquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:19 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Misschien
Trouwens, animatiefilm? Dacht dat het wel vet zou worden als speelfilm, maar animatie is gewoon. Dit wordt een download vrees ik...
highscore is 95k ofzo van mijquote:
En laat maar zitten, het is om 13.30 en ik dacht 12.30quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:24 schreef Kaasrol het volgende:
Ik ga nog even wat eten en daarna naar school, succes allemaal
Ik chilla billa hem hard. Wel al 10:15 opgestaanquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:26 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
En laat maar zitten, het is om 13.30 en ik dacht 12.30
3 dagen wtf mattie! Ik moet donderdagquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:30 schreef ThaTim het volgende:
( nee geen scheikunde Snuf. , ik heb 3 dagen vrij )
Kate Upton![]()
![]()
quote:De tweede examendag verloopt op verschillende plaatsen in het land onrustig. Na een brandje in Breukelen eerder op de ochtend blijkt nu dat op een school in het Limburgse plaatsje Horst een examen ongeldig is verklaard.
Het betreft het examen TeHaTex, alwaar een foutieve bijlage is uitgedeeld. Hierdoor is het examen ongeldig verklaard en moeten de examenkandidaten het gehele examen herkansen.
Moeten ze bij ons eens flikkenquote:
Ik zou echt echt echt heel erg boosch zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:35 schreef yosander het volgende:
[..]
Moeten ze bij ons eens flikken.
Niet dat ik er dan veel kan tegen doen, maar toch
!
Nope, dat neem ik ook meequote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:35 schreef koekjestrommel1 het volgende:
rekenmachine potlood en pennen PS en lineaal mee naar SK, vergeet ik wat?
Een goed humeurquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:35 schreef koekjestrommel1 het volgende:
BINAS?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:35 schreef koekjestrommel1 het volgende:
lolwutquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:37 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ligt op school, mag niet je eigen gebruiken
Bacardi.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:38 schreef Snuf. het volgende:
Ik zit op de bank met een glaasje cola. Vergeet ik nog wat?
Voor zover ik weet moet ik mijn eigen BINAS meenemenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:38 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Denk je dat bij jullie dan anders gaat dan
Echt? Wij nooit, ook niet bij SE's.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:39 schreef Prulez het volgende:
[..]
Voor zover ik weet moet ik mijn eigen BINAS meenemen
Bij SE's altijd eigen BINAS gebruikt; heb niet gehoord dat dat nu anders is.. zou me echter niets verbazen als dat wel zo wasquote:
zet ze in je GRquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:40 schreef Snuf. het volgende:
Ik zou wat foto's van oa Kate Upton in mijn Binas plakken, word je vrolijk van tijdens het examen
Kan datquote:
Echtquote:
quote:
hoaxquote:
Ja maar die ligt er gewoon (bij mij iig )quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:45 schreef -tape- het volgende:
Hadden jullie een woordenboek nodig bij Nederlands gister?
JAquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:45 schreef -tape- het volgende:
Hadden jullie een woordenboek nodig bij Nederlands gister?
quote:
Da's apart.quote:
Ja je mag alles in je GR zetten altijd.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:48 schreef Kaasrol het volgende:
Even tussendoor, voor natuurkunde mag je toch wel formules die niet in binas staan in je GR zetten? Dat zei mijn leraar tenminste
Voor alle vakken waarvoor je een GR gebruikt mag je 'm helemaal volpompen met vanalles en nog wat.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:48 schreef Kaasrol het volgende:
Even tussendoor, voor natuurkunde mag je toch wel formules die niet in binas staan in je GR zetten? Dat zei mijn leraar tenminste
Je mag alles in je rekenmachine zetten.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:48 schreef Kaasrol het volgende:
Ik had alleen een driedelige vandalequote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:48 schreef -tape- het volgende:
[..]
Je mag alles in je rekenmachine zetten.
Oh en ik heb alleen een woordenboek met 1100 pagina's. Tering
Ja, wel meer.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:48 schreef Kaasrol het volgende:
Als ik ergens schijt zie liggen zal ik aan je denkenquote:
Ooh. Hoe kun je die ooit scheren.quote:
Hypercorrectie jwz.quote:
Scheikunde.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:51 schreef -tape- het volgende:
Wat heeft VWO voor examens vandaag? Havo Nederlands, dat is te doen op havo niveau.
Sorryquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik had het over doen (dus mijn haar geschikt maken voor het bal) niet over scheren.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:54 schreef Chai het volgende:
Ja eigenlijk heb ik ook geen bal. Alleen ik las dat een keer 'balhaar doen' en toen dacht ik dat diegene naar een bal ging.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:54 schreef Chai het volgende:
Ja eigenlijk heb ik ook geen bal. Alleen ik las dat een keer 'balhaar doen' en toen dacht ik dat diegene naar een bal ging.
't Is nu al een vier dagen-baardjequote:
Succes! Je kan hetquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:01 schreef yosander het volgende:
[..]
't Is nu al een vier dagen-baardje.
brb.
jaquote:
wat moet je halen danquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:06 schreef Trollface. het volgende:
Ik ken scheikunde dus totaal niet. Wens me geluk.
5quote:
Het begint over een uur en 20minuten toch?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:06 schreef Trollface. het volgende:
Of heeft iemand zin om een samenvatting te passen?
Ewa ja mattie faka met jou dan?quote:
oehh, spann0ndquote:
Ik niet, maar wat voor spullen moet ik mee? een pen? is een woordenboek nodig?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:13 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Prima joh! Succes he!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:08 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Ewa ja mattie faka met jou dan?
Zometeen NL.
Ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:07 schreef -tape- het volgende:
[..]
Het begint over een uur en 20minuten toch?
pen, woordenboekquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:10 schreef Dagoduck het volgende:
Heb ik ook niet gedaan, ik haal het toch niet maar wat moet ik meenemen?
Pyjama is beste uitrusting.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:10 schreef Chai het volgende:
Ik raak wel gestresst van of ik niet te laat kom. Dat heb ik altijd als ik iets belangrijks heb. Soms droom ik dan ook 's nachts dat ik me zo erg verslapen heb dat ik superlaat aankom en vaak ook nog in pyjama.![]()
picsquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:10 schreef Chai het volgende:
Ik raak wel gestresst van of ik niet te laat kom. Dat heb ik altijd als ik iets belangrijks heb. Soms droom ik dan ook 's nachts dat ik me zo erg verslapen heb dat ik superlaat aankom en vaak ook nog in pyjama.![]()
moet je eigenlijk halen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:11 schreef Ezell het volgende:
Net snel nog een stuk van Nederlands gemaakt. Uitslag: 4.9. Nu maar hopen dat ik me over een uurtje wél kan concentreren.
auteur +titelquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:12 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik ga nu douchen maar nog even snel: Wat moet ik bovenaan mijn samenvatting zetten? BIj voorbaat dank.
Zo terug.
pfff, stress dan niet manquote:
4.9 en 7.7 is wel een heel groot verschilquote:
Ja maar op wat voor manier, noem een voorbeeld pleaaaase.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:12 schreef leeell het volgende:
[..]
auteur +titel
tevens anti-stress muzak :
Ik weet het, maar ik heb net ook niet mijn best gedaan. Ik kon me echt totaal niet concentreren.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:13 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
4.9 en 7.7 is wel een heel groot verschil![]()
Vast wel. Ik heb bijna alle van mijn oefenexamens afgeraffeld, omdat het maar oefenexamens zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:11 schreef Ezell het volgende:
Net snel nog een stuk van Nederlands gemaakt. Uitslag: 4.9. Nu maar hopen dat ik me over een uurtje wél kan concentreren.
Dat afraffelen komt me helaas erg bekend voor.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Vast wel. Ik heb bijna alle van mijn oefenexamens afgeraffeld, omdat het maar oefenexamens zijn.Alleen straks gaat dat sowieso wel lukken.
gwn opschrijven, notatie boeit nietquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:13 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
4.9 en 7.7 is wel een heel groot verschil![]()
[..]
Ja maar op wat voor manier, noem een voorbeeld pleaaaase.
Thanks
Jij woont in Friesland?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:14 schreef PG18 het volgende:
Ja hoor, over 5 minuten weg, gaat het regenen
Gisteren ook al zeiknat bij nederlands gezeten
dankuquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:17 schreef Fundada het volgende:
Iedereen erg veel succes, heb 2 jaar geleden erg veel aan dit forum gehad toen ik examen deed. Erg gezellige tijd gehad voor en na de examens ook. Geeft alles wat je nodig heeft, inclusief het stukje afleiding. ;-)
Jullie kunnen het!
ja elk schriftelijk examenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:17 schreef BasD17 het volgende:
Mag je zo woordenboek nederlands gebruiken bij het examen Nederlands?
Tuurlijk. Die mag overal mee.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:17 schreef BasD17 het volgende:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:17 schreef Fundada het volgende:
Iedereen erg veel succes, heb 2 jaar geleden erg veel aan dit forum gehad toen ik examen deed. Erg gezellige tijd gehad voor en na de examens ook. Geeft alles wat je nodig heeft, inclusief het stukje afleiding. ;-)
Jullie kunnen het!
http://www.examenblad.nl/(...)_2c_cevo20090814.pdfquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:17 schreef BasD17 het volgende:
Mondeling wiskunde? Vragen als 3 x 3 = 9 zeker?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:18 schreef Dagoduck het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom ik mondeling wiskunde hebwat een kutexamen is dat dan...
DRENTHEquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Ik mag eerst 20 minuten een stelling doorlezen, en dan moet ik 40 minuten ga vertellen hoe ik dat op ga lossenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:19 schreef xCore het volgende:
[..]
Mondeling wiskunde? Vragen als 3 x 3 = 9 zeker?
jij ookquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:20 schreef Chai het volgende:
Ik ga.Mijn maag voelt nogal leeg.
![]()
Succes iedereen!
Jij ook!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:20 schreef Chai het volgende:
Ik ga.Mijn maag voelt nogal leeg.
![]()
Succes iedereen!
had er een (onbewust) gejat van schoolquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:22 schreef Dagoduck het volgende:
Dit is ook echt serieus de eerste keer dat ik dit woordenboek dat ik 7 jaar terug heb gekocht omdat dat moest voor de brugklas ga meenemen voor iets van school
Hangslot??? Wat de neuk?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:18 schreef leeell het volgende:
tas is ingepakt:
2 pennen
NL woordenboek
Hangslot
ik ben er klaar voor
brommerquote:
Geen potlood en gum? Dat is best handig voor het onderstrepen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:18 schreef leeell het volgende:
tas is ingepakt:
2 pennen
NL woordenboek
Hangslot
ik ben er klaar voor
heb ik nietquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Geen potlood en gum? Dat is best handig voor het onderstrepen.
boh ik ook, 2 eitjes met spekquote:
ojaquote:
Dit.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:22 schreef Dagoduck het volgende:
Dit is ook echt serieus de eerste keer dat ik dit woordenboek dat ik 7 jaar terug heb gekocht omdat dat moest voor de brugklas ga meenemen voor iets van school
* leeell klikt aanquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:25 schreef Trollface. het volgende:
Heerlijk ontspanlied, vooral vanaf 3.00. Trolfees luistertip.
Ja. Ik neem hem ook mee naar geschiedenis en economie, kan erg handig zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:17 schreef BasD17 het volgende:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:25 schreef Trollface. het volgende:
Heerlijk ontspanlied, vooral vanaf 3.00. Trolfees luistertip.
half uur van tevorenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:26 schreef -tape- het volgende:
Hoe laat moeten jullie aanwezig zijn? Bij ons zeiden ze eerst 20minuten van te voren, maar ben gister tot de conclusie gekomen dat het veel handiger is om gewoon 5 voor half daar te zijn. Ze beginnen toch pas met uitdelen om half 2
kan je wel ophalenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |