tja zij zijn tenslotte de echte kenners van de bewonersquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:17 schreef Poezewoes het volgende:
ze kunnen het ok al niet hebben dat guido en flip een eigen camchat hebben want ze vinden dat ze naar hun toe MOETEN!!
oehhhhquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:19 schreef Stability het volgende:
nou, dan zal ik mezelf ook maar bekend maken...bij deze
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:19 schreef Stability het volgende:
[ afbeelding ]
Ach door dat geleuter en kolere herrie zal die chat ook wel zijn langste tijd gehad hebben.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:18 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
tja zij zijn tenslotte de echte kenners van de bewoners
lekkahhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:19 schreef Stability het volgende:
[ afbeelding ]
mag lijen dat het vandaag nog isquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:20 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ach door dat geleuter en kolere herrie zal die chat ook wel zijn langste tijd gehad hebben.
Je weet wie ik benquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:14 schreef sjampoeh het volgende:
nah, ik ben wel benieuwd naar jullie koppies. zit hier al 3maanden dagelijks met jullie te lullen en weet niet eens wie jullie zijn
moet dat nu! Neem net slok koffie en stik zo wat!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:19 schreef Stability het volgende:
[ afbeelding ]
hahaha ik denk dat anderen dat wel voor ze doen, de mijne hebben mn buren gedaanquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:20 schreef sjampoeh het volgende:
hoe komen die mensen op die site van uglypeoplesturen ze zelf foto's, familie of wah
echt wel he? ja ik sta er op mn paasbest op hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |