Niet dat je labiel overkomt, maar ik heb wel de indruk gekregen dat jij iemand bent die nog wel eens voor de 'verkeerde' man kiestquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vertrouwde de vorige niet, terecht. Deze wel, onterecht![]()
Oh crap ik ben echt beschadigd
Arme Rivalquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit zo goed. Een (nieuwe) partner zou je het gevoel moeten geven dat dat niet nodig is.
Ik vertrouwde mijn ex voor geen meter. Dat bleekt volledig terecht, achteraf. Ik wantrouw mijn huidige vriendje totaal niet, omdat ik voel dat ik hem kan vertrouwen.
Ze gingen allebei vreemd? Dan kies je de verkeerde uitquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:21 schreef Spirit82 het volgende:
Ik vertrouwde de vorige niet, terecht. Deze wel, onterecht![]()
Oh crap ik ben echt beschadigd
ik ken echt genoeg mensen die zo'n telefoontje te ver vinden gaan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dit. In een relatie vind ik het niet meer dan normaal dat de ander weet hoe laat het ongeveer wordt. En als je dat niet kan zeggen dan is dat de deal.
Dat zijn geen vertrouwensissues.
In dit geval ging het niet om ex rivalquote:
WAT?! IK?!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet dat je labiel overkomt, maar ik heb wel de indruk gekregen dat jij iemand bent die nog wel eens voor de 'verkeerde' man kiest
Zolang ie zijn sleutel maar bij zich heeft en mij niet uit bed belt, kan het me niet schelen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:25 schreef rival het volgende:
Als ik ga stappen weet ik niet eens hoe laat ik thuis kom....
Nee hoor, geen van allen is ooit vreemd gegaanquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ze gingen allebei vreemd? Dan kies je de verkeerde uit![]()
Leuk hè, 'spannende'/foute mannen
Ik kan het snappen in dit gevalquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:25 schreef MissMSX het volgende:
Ik laat m'n vent echt niet zonder mij op stap gaan
Als ik die indruk al heb uit een paar regels tekst dan straal je dat waarschijnlijk ook wel uit als iemand jou in het echt ontmoet. Just sayingquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
WAT?! IK?!
Ja I knowMaar deze leek heel leuk... Gewoon een leuke, degelijke vent. Kan ik er wat aan doen dat een of ander mens opduikt...
(ja jaaaa, ik weet het: ik was blijkbaar gewoon niet leuk genoeg... zeg het alsjeblieft niet
)
Ik ben zelf jarenlang een control freak geweest. Dat is mijn 'bagage'quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:24 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ik ken echt genoeg mensen die zo'n telefoontje te ver vinden gaan.
Hij moet me maar gewoon vertrouwen/nemen zoals ik ben en ik ben niet iemand die laat weten hoe laat het wordt.
Bij gebrek aan opties?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
Als er iemand te vertrouwen is dan is dat rival wel
Ja geniaal he?! Ik gebruik hem dan ook graagquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is wel 1 van de meest irritante vragen ooit
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zolang ie zijn sleutel maar bij zich heeft en mij niet uit bed belt, kan het me niet schelen.
ja, mn ex wilde ook dat ik hrt leuk had en tóch vond hij het fijn als ik dat liet weten.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:22 schreef Nouk84 het volgende:
Het zal me echt jeuken hoe laat mijn vriendje thuis is als hij een avond op stap is met zijn vrienden. Ik hoop vooral dat hij een leuke avond heeft en als het laat wordt, was het dat meestal.
Erkenning van m'n rugzakjequote:
Neuh, valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als ik die indruk al heb uit een paar regels tekst dan straal je dat waarschijnlijk ook wel uit als iemand jou in het echt ontmoet. Just saying
Het zou wel ultiem vertrouwen scheppen. En who cares als je geen opties hebt als je in een gelukkige relatie zit.quote:
Hij mag je daarna toch wel even wakker maken om te vertellen hoe leuk het was?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zolang ie zijn sleutel maar bij zich heeft en mij niet uit bed belt, kan het me niet schelen.
Niet gewilde mannen zijn heel loyaal. Helaas zijn ze vaak ook veel te volgzaam.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het zou wel ultiem vertrouwen scheppen. En who cares als je geen opties hebt als je in een gelukkige relatie zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |