dat laatste bedoelde ik idd.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:10 schreef rival het volgende:
[..]
aangeven dat je vanwege iets weleens verkeerd uit de hoek kan komen, is beter dan dat je ineens met vreemd gedrag geconfronteerd wordt en niet weet wat er aan de hand is...
lijkt mij natuurlijk ook niet de bedoeling dat je op date 1 hiermee begint
quote:
Blijkbaar wel!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat is voor de meeste mannen geen enkel probleem lijkt mij
He laat me nouquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, als jij een gestoord wijf bent, dan projecteer er lustig op los
Oh, ik heb bagage, yayquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je bent gewoon overmatig kritisch![]()
Bagage zeg ik je!!
als mijn partner moeite heeft met vertrouwen en zich er goed bij voelt als ik n smsje stuur om een uur of 11 als ik wat ga drinken met mn vriendin, waarom zou ik dat dan niet doen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben ik het niet helemaal mee eens.... In de eerste instantie is het gewoon jouw probleem, tenzij je er echt helemaal niks aan weet te doen en het jullie probleem maakt.
Dat is gewoon rekening houden met een ander. Dat maakt zijn probleem toch niet jouw probleem? Tenzij je er een probleem mee hebt zo'n sms te sturen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:15 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
als mijn partner moeite heeft met vertrouwen en zich er goed bij voelt als ik n smsje stuur om een uur of 11 als ik wat ga drinken met mn vriendin, waarom zou ik dat dan niet doen?
Je kan wel zeggen dat hij zich er overheen moet zetten, maar waarom daar niet bij willen helpen? Natuurlijk kan dat te ver gaan btw.
Ik snap dat nooit zo goed. Een (nieuwe) partner zou je het gevoel moeten geven dat dat niet nodig is.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:15 schreef Grijsmuisje het volgende:
als mijn partner moeite heeft met vertrouwen en zich er goed bij voelt als ik n smsje stuur om een uur of 11 als ik wat ga drinken met mn vriendin, waarom zou ik dat dan niet doen?
Je kan wel zeggen dat hij zich er overheen moet zetten, maar waarom daar niet bij willen helpen? Natuurlijk kan dat te ver gaan btw.
Oh, dit is ook wel een hele goede idd.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit zo goed. Een (nieuwe) partner zou je het gevoel moeten geven dat dat niet nodig is.
Ik vertrouwde mijn ex voor geen meter. Dat bleekt volledig terecht, achteraf. Ik wantrouw mijn huidige vriendje totaal niet, omdat ik voel dat ik hem kan vertrouwen.
zo kun je het ook bekijken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is gewoon rekening houden met een ander. Dat maakt zijn probleem toch niet jouw probleem? Tenzij je er een probleem mee hebt zo'n sms te sturen.
Dit. In een relatie vind ik het niet meer dan normaal dat de ander weet hoe laat het ongeveer wordt. En als je dat niet kan zeggen dan is dat de deal.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is gewoon rekening houden met een ander. Dat maakt zijn probleem toch niet jouw probleem? Tenzij je er een probleem mee hebt zo'n sms te sturen.
Ik vertrouwde de vorige niet, terecht. Deze wel, onterechtquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit zo goed. Een (nieuwe) partner zou je het gevoel moeten geven dat dat niet nodig is.
Ik vertrouwde mijn ex voor geen meter. Dat bleekt volledig terecht, achteraf. Ik wantrouw mijn huidige vriendje totaal niet, omdat ik voel dat ik hem kan vertrouwen.
prima dat dat voor Jou zo werkt, maar dat is niet voor iedereen zo.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Daarom.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dit. In een relatie vind ik het niet meer dan normaal dat de ander weet hoe laat het ongeveer wordt. En als je dat niet kan zeggen dan is dat de deal.
Dat zijn geen vertrouwensissues.
ORLY?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vertrouwde de vorige niet, terecht. Deze wel, onterecht![]()
Oh crap ik ben echt beschadigd
Dat is wel 1 van de meest irritante vragen ooitquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
WAAROM ben je dan nog steeds vrijgezel?!
Dat jij nog de kracht hebt om uit bed te komen 's ochtendsquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vertrouwde de vorige niet, terecht. Deze wel, onterecht![]()
Oh crap ik ben echt beschadigd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |