Klopt, maar iemand die al over zo vraag twijfelt kan je daar niet mee overtuigenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Gewoon doen wat in je opkomt. Al ze het vindt niets jammer dan, want dan wordt het toch niets.
Been there, done that. Heb al vaak zat tips gegeven hier over werken aan zelfbeeld e.d. Gelukkig ook genoeg mensen die daar wat mee doenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat ik alleen aan wil geven is dat elk persoon anders is, en dus een situatie schets moeilijk te schrijven is waar iemand wat aan heeft.
Je kan beter in gaan op waarom een persoon niet durft te daten bv of wat dan ook. De drempel oplossen bij iemand die de stap niet durft te nemen.
Dat gaat niet zomaar. Ik ken hun sterke punten niet. Als je jezelf niet kan overtuigen van waar je goed in bent, dan heb je bijna professionele hulp nodig om het wel te leren zien.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:20 schreef ook_gek het volgende:
Helemaal mee eens, maar genoeg mensen die dat niet zo inzien en daar door erg onzeker zijn.
Dus ik vraag me af hoe je een situatie schets gaat maken voor iemand?
Precies dat is dus het punt! We kunnen roepen hele verhalen als voorbeeld neer te zetten maar dat is niet te doen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat gaat niet zomaar. Ik ken hun sterke punten niet. Als je jezelf niet kan overtuigen van waar je goed in bent, dan heb je bijna professionele hulp nodig om het wel te leren zien.
Dat is precies wat we doen, toch?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Precies dat is dus het punt! We kunnen roepen hele verhalen als voorbeeld neer te zetten maar dat is niet te doen.
Wat wel kan is dat iemand verteld hoe hij/zij dat doet. En de mensen die zich in de schrijvende persoon herkennen er wie weet wat mee kunnen?
Ik vind mijzelf wel een ervaringsdeskundige. Nu stap ik op alles en iedereen af en heb ook succes, maar vroeger was ik exact zoals veel klanten hier. Ik heb dat gewoon van mij afgegooid, letterlijk besloten te kappen met die onzin. Dan zie je ineens in waar je wél goed in bent, en dat is nog verdomde veel in mijn gevalquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Precies dat is dus het punt! We kunnen roepen hele verhalen als voorbeeld neer te zetten maar dat is niet te doen.
Wat wel kan is dat iemand verteld hoe hij/zij dat doet. En de mensen die zich in de schrijvende persoon herkennen er wie weet wat mee kunnen?
Deels, maar net kwam het idee van de situatie schets en daar reageerde een aantal positief op. En daar haakte ik op in dat het naar mijn idee niet de beste optie is.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat is precies wat we doen, toch?
We hebben Richard toch al diverse keren gewezen op zijn eigen tegenstrijdigheden? In elk geval: blij dat je er nu eindelijk achter bent. Hij is echt te sick gewoon.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je hebt zelf tegen mij gezegd dat al die gesprekjes nep waren. Misschien heb jij al sinds 2010 die eigen fantasiewereld van je in stand gehouden, ook door middel van dat soort gesprekjes. Wie weet. Dan is er inderdaad geen bewijs. Ik geloof niet dat je onthullingen doet, die achteraf niet waar blijken. Want nu ik eraan denk waren bepaalde dingen ook heel tegenstrijdig. En toevallig dat je ineens een gesprekje met die chick hebt op het moment dat alles uit lijkt te komen en je een excuus nodig hebt.
Nee Richard, het is gewoon duidelijk nu. Hou ermee op en ga weg van Fok. En ook niet die trollkloons aanmaken waar je voor waarschuwde. Ik ben ook benieuwd wie zogenaamd nu jouw vrouwelijke kloon is in dit topic. Waarom zou je daarover liegen? Maar mods kunnen dat met IP wel achterhalen denk ik.
Doei.
Die kent die trucjes al wel.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:59 schreef Supersoep het volgende:
Ik mail die link wel even naar MLIG straks.
Alleen praktijkervaring ontbreekt nog.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:51 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Zijn ze theoretisch en wetenschappelijk onderbouwd?
Dat is niet waar. Je vergeet zijn paaseitjes-uitdeel-actie bij het uitgaan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Alleen praktijkervaring ontbreekt nog.De enige vrouwen op wie hij het heeft uitgeprobeerd zijn 'n stel prostituhoeren.
De praktijk bleek toen toch net even wat anders te zijn dan de theorie.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Je vergeet zijn paaseitjes-uitdeel-actie bij het uitgaan.
hee geinig artikel! ik denk dat ik maar meeloop eigenlijk!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:01 schreef hasjman het volgende:
mlig, dit lijkt me nou de perfecte kans om je PUA skills te showen:
http://www.telegraaf.nl/v(...)geweld__.html?p=15,2
ik geef liever geen geld uit aan dingen...daar ben ik te gierig zuinig voor.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:59 schreef Supersoep het volgende:
Ik mail die link wel even naar MLIG straks.
ja tuurlijk ga ik wel eens naar buiten hoor:Dquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:22 schreef _pillow_ het volgende:
Is MLiG ondertussen al wel een paar keer het huis uit gegaan?
nee, ik heb 1 keer persoonlijk contact(zou ik het maar noemen) geprobeert te krijgen met een hoer, juist met een plan. en toen kende ik pua nog niet. was overigens best wel faal.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Alleen praktijkervaring ontbreekt nog.De enige vrouwen op wie hij het heeft uitgeprobeerd zijn 'n stel prostituhoeren.
het is oneerlijjk. vrouwen kunnen gewoon hun hete body showen (zie het grootste spanbord in die link) en dan worden ze aantrekkelijk gevonden(vaak).quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:01 schreef hasjman het volgende:
mlig, dit lijkt me nou de perfecte kans om je PUA skills te showen:
http://www.telegraaf.nl/v(...)geweld__.html?p=15,2
het was niet UITDELEN! het was een truuk.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Je vergeet zijn paaseitjes-uitdeel-actie bij het uitgaan.
Oh zeker wel dat een hete mannenbody mijn interesse kan wekken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik geef liever geen geld uit aan dingen...daar ben ik te gierig zuinig voor.
het lijken me wel leuke jongens als ik wat rondlees op die site, echt jammer dat ik zelf geen goede vrienden heb die me goed kunnen helpen.
en ik heb op die site de titel van een boek gevonden die ik nog niet had. (Love Systems Routines Manual van pickup 101)
[..]
ja tuurlijk ga ik wel eens naar buiten hoor:D
er is alleen niet veel gebeurd
[..]
nee, ik heb 1 keer persoonlijk contact(zou ik het maar noemen) geprobeert te krijgen met een hoer, juist met een plan. en toen kende ik pua nog niet. was overigens best wel faal.
en ik wil liever niet meer naar hoeren. dat is alleen door triestheid en door me jaloezie op wat anderen 'kunnen krijgen en hebben' gebeurd.
[..]
het is oneerlijjk. vrouwen kunnen gewoon hun hete body showen (zie het grootste spanbord in die link) en dan worden ze aantrekkelijk gevonden(vaak).
voor een man is er niet zoiets simpels/oppervlakkigs om te doen om vrouwen aan te trekken.
Behalve als het gaat om hoeren, dan ben je totaal niet zuinig...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik geef liever geen geld uit aan dingen...daar ben ik te gierig zuinig voor.
Idd, bezine aftappen van ouders, maar ondertussen wel 8k aan een meisje geven.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Behalve als het gaat om hoeren, dan ben je totaal niet zuinig...
Dit soort dingen lees je alleen in dit topic.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Idd, bezine aftappen van ouders, maar ondertussen wel 8k aan een meisje geven.
ja tuurlijk. maar het is niet zo simpel van : "doe korte rok aan, en laat je benen zien, en doe makeup op, etcetc."quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Oh zeker wel dat een hete mannenbody mijn interesse kan wekken.
Wat is er 'bah' aan het volblaffen van een lekkere meid?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
alles aan jou is echt bah
jij bent 1 grote bah
het woordgebruik hoe je erover praat, alsof je dat zovaak doet. en de bedoelt verborgen boodschap die vrouwen dan krijgen bij het lezen dat veel andere vrouwen jou blijkbaar leuk/aantrekkelijk vinden. dat doe je expressquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat is er 'bah' aan het volblaffen van een lekkere meid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |