abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96935149
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 12:40 schreef missyB het volgende:

[..]

er is idd geen handleiding maar ik kan me zo indenken dat gewone praktijkvoorbeelden wel kunnen helpen al was het maar met het idee kan het zo makkelijk???
ja het kan zo makkelijk!
of bijv interactie te oefenen
Nou leef je uit. Goed voorbeeld doet goed volgen.
Ik zie er niks in dus van mij zal het niet komen.
pi_96935297
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 12:41 schreef Godtje het volgende:

[..]

Nou leef je uit. Goed voorbeeld doet goed volgen.
Ik zie er niks in dus van mij zal het niet komen.
ben geneigd te denken dat alles wat anders is hier momenteel helpt ipv steeds te verzanden in dezelfde klaagzangen en patronen en herhalende tips waar men niks mee kan of doet etc.

Voor diegenen die moeite hebben met versieren; stel je voor, je ziet iemand staan die je interessant lijkt, hoe zou je het willen aanpakken als je niet zo verlegen........ vul maar in ........ was?
pi_96935402
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 11:07 schreef missyB het volgende:

[..]

oke hij heet anders maar hoe zit het dan?
zuigt hij alles uit zn duim of hoe moet ik het zien?
Ik zuig helemaal niks uit mijn duim, enkel over mijn naam heb ik gelogen maar dat lijkt me niet meer dan logisch om niet je echte naam te gebruiken.

Weltrusten ik ga proberen te slapen nu ik weet dat mijn enige liefde helemaal niks voor me voelde en het 1 groot toneelstuk bleek te zijn en ze me al lang weer vergeten was. Maar ik denk aan de leuke momenten en dat zal nu voor altijd afgelopen zijn aangezien ze een vriend heeft. Waar MLiG me altijd voor waarschuwde is uitgekomen.

Weltrusten en tot morgen.

Ik zal binnenkort met bewijsdocumenten aankomen waarbij ik kan bewijzen:

Dat mijn BDD echt is
Dat mijn oogziekte echt is
Dat ik geen maagd meer ben
pi_96935422
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 12:41 schreef Godtje het volgende:

[..]

Welke soap? :?
Richard die geen Richard blijkt te zijn :o
pi_96935559
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 12:47 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik zuig helemaal niks uit mijn duim, enkel over mijn naam heb ik gelogen maar dat lijkt me niet meer dan logisch om niet je echte naam te gebruiken.

Weltrusten ik ga proberen te slapen nu ik weet dat mijn enige liefde helemaal niks voor me voelde en het 1 groot toneelstuk bleek te zijn en ze me al lang weer vergeten was. Maar ik denk aan de leuke momenten en dat zal nu voor altijd afgelopen zijn aangezien ze een vriend heeft. Waar MLiG me altijd voor waarschuwde is uitgekomen.

Liefje, we maken allemaal wel eens een gebroken hart mee, sommigen meerdere malen, pak jezelf bij 1 ga door met waar je mee bezig was.je bent aan het sporten, bruinen, toekomstplannen maken,therapie.
Wat betreft de toneelstukjes daar ben je zelf ook best goed in om aandacht te krijgen dus hou jezelf eens een spiegeltje voor en ga nou niet kapot van zelfmedelijden, daarmee geef je haar nog credits ook.
Kom op even janken, chocola en nasiballen en verder gaan!
pi_96935603
Onverwachte dingetjes doen het bij mij goed. Dus zoals zaterdag toen ik eerst pissig was op Martin, en hij besloot om onverwacht toch langs te komen. Dat vond ik heel lief O+
pi_96935616
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 12:52 schreef formerjellybean het volgende:
Onverwachte dingetjes doen het bij mij goed. Dus zoals zaterdag toen ik eerst pissig was op Martin, en hij besloot om onverwacht toch langs te komen. Dat vond ik heel lief O+
kwam die ook? :)
pi_96935682
Jup, hij kwam heel eventjes voor die naar bokketochtje ging en s'avonds zag ik hem op rondje Wormerveer (kroegtochten hier in Wormerveer)
De 1 e keer dat ik hem 2 x op een dag zag
  dinsdag 17 mei 2011 @ 12:55:11 #99
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_96935704
quote:

[..]

Ik zal binnenkort met bewijsdocumenten aankomen waarbij ik kan bewijzen:

Dat mijn BDD echt is
Dat mijn oogziekte echt is
Ik ben benieuwd hoe je gaat bewijzen dat je geen maagd meer bent. Mannen hebben geen maagdenvlies ofzo.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 17 mei 2011 @ 12:55:35 #100
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_96935722
quote:
Ik meen toch echt DM's gelezen te hebben waarin jij vermeld wel maagd te zijn.
Wat wil je nu precies? Alleen maar trollen?
pi_96935821
maar in hoeverre is dat relevant dat hij beweert geen maagd te zijn en dat wel is?

aaaaargh geef die man een eigen topic, de ene vraag roept gewoon de andere bij me op en ik kan het domweg niet nalaten wel te reageren
pi_96935838
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 12:57 schreef missyB het volgende:
maar in hoeverre is dat relevant dat hij beweert geen maagd te zijn en dat wel is?

aaaaargh geef die man een eigen topic, de ene vraag roept gewoon de andere bij me op en ik kan het domweg niet nalaten wel te reageren
Even doordenken he.

Als hij maagd is, is alles met die blonde chick en die ONS bij elkaar gelogen.
Ron Paul 2012
pi_96935880
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 12:57 schreef missyB het volgende:

Dat hij loopt te trollen en enkeltje prullenbak kan krijgen.
Er zijn hier wel meer klonen/trollen actief zo te zien overigens
pi_96935925
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 12:58 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Even doordenken he.

ach stik ja das waar ook,88 delen blonde chick.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 13:00:20 #105
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_96935929
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 12:58 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Even doordenken he.

Dat is wel de info die ik heb ja.
pi_96935979
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 12:59 schreef Godtje het volgende:

[..]

Dat hij loopt te trollen en enkeltje prullenbak kan krijgen.
Er zijn hier wel meer klonen/trollen actief zo te zien overigens
Hij is geen troll, ik denk dat hij z'n eigen leugens echt wil geloven. Voor aandacht, om zich beter te voelen over zichzelf. Ik denk niet dat hij over alles gelogen heeft, maar als je zelfs zo ver gaat om hele MSN logs te fabriceren met een meid waar je zogenaamd seks mee hebt gehad, dan is dat behoorlijk gestoord. En daar hebben wij met z'n allen weken advies over gegeven, sommigen zelfs irl.

Hij wilde niet meer op fok komen onder zijn huidige account, vandaar zijn onthullinkjes aan mij. Ik denk dat hij daar nu spijt van heeft en op alle mogelijke manieren alles gaat verdraaien om het te doen lijken alsof die onthullingen gelogen waren.
pi_96936025
ik laat het lekker zo wat mij betreft mag Richard lekker met zichzelf praten.
pi_96936032
:o Dat meen je niet! :')
Ik lees vanmiddag wel wat ik heb gemist, nu scheikunde-examen maar dit belooft niet veel goeds..
pi_96936040
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 13:00 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Dat is wel de info die ik heb ja.
ik had vroeger ook ingebeelde vriendjes en vriendinnetjes, mn dochter van 4 nu ook, komt ze met een babietje in het kommetje van dr hand aan. het ging en gaat hier gelukkig over.
Maar als je zover kan gaan met leugens en ze vol kan houden wat dan?
en is dat 100% bevestigd dat dat nep is?
Ik neem het niet voor richard op maar ergens van betich worden wat niet waar is kan je iemadn nog net een doodschopje mee geven als die persoon al emotioneel flexibel is.
pi_96936055
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 13:01 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hij is geen troll, ik denk dat hij z'n eigen leugens echt wil geloven. Voor aandacht, om zich beter te voelen over zichzelf. Ik denk niet dat hij over alles gelogen heeft, maar als je zelfs zo ver gaat om hele MSN logs te fabriceren met een meid waar je zogenaamd seks mee hebt gehad, dan gaat dat behoorlijk ver.

Een troll dus.
Maar offtopic laat Re of Daniel dat maar oplossen.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 13:04:02 #111
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_96936065
Kan hij zich zelf niet laten inslapen?

Z'n account dan natuurlijk....
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_96936066
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 12:55 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Ik meen toch echt DM's gelezen te hebben waarin jij vermeld wel maagd te zijn.
Wat wil je nu precies? Alleen maar trollen?
Nee, dat komt omdat ik nu baal van die ervaring, en haar liefde nep bleek te zijn en ik nu niet meer positief terug denk aan die ervaring en het voelt alsof ik nog steeds maagd ben. Ik was helemaal in de war door haar, mijn hart is gebroken.

Maar dit is het eerste bewijsdocument dat ik officieel geen maagd meer ben:

pi_96936111
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 13:03 schreef Godtje het volgende:

[..]

Een troll dus.
Maar offtopic laat Re of Daniel dat maar oplossen.
Hij is gewoon heel ziek in z'n hoofd, hij wil zelf geloven dat zijn verhaaltjes echt zijn. Maar goed, het was wel duidelijk dat hij idd niet zelf aan jullie het zou vertellen inmiddels. Gaat gewoon vrolijk door alsof er niets is voorgevallen, met zijn langspeelplaat. Heel apart.

/ChapterRichard
pi_96936130
Damn wat is wachten op de pakjesdienst irritant, ik ben even aan huis gekluisterd
pi_96936133
Twee MSN clients, even met jezelf praten. Is zo gebeurd hoor, moet ik het ook even doen?

Laat het maar weten.
Ron Paul 2012
pi_96936204
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 13:04 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Nee, dat komt omdat ik nu baal van die ervaring, en haar liefde nep bleek te zijn en ik nu niet meer positief terug denk aan die ervaring en het voelt alsof ik nog steeds maagd ben. Ik was helemaal in de war door haar, mijn hart is gebroken.

Gast, dat is bullshit. Ik heb gister al gezegd waarom. Die onthullingen van jou aan mij waren VOOR dat gesprek die je mij hebt gestuurd met die chick. Dat die chick een vriend heeft kan dus geen aanleiding zijn geweest daarvoor.
pi_96936209
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 13:06 schreef Supersoep het volgende:
Twee MSN clients, even met jezelf praten. Is zo gebeurd hoor, moet ik het ook even doen?

Laat het maar weten.
Kom op niet zo achterlijk doen nu, heb je schuifbalk niet gezien ofzo? Je gaat mij niet vertellen dat ik zoveel tegen mezelf ga lullen he ;)
pi_96936220
Misschien is die wel schizofreen en is die daardoor nooit alleen _O-
  dinsdag 17 mei 2011 @ 13:08:39 #119
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_96936222
:D en dit is bewijs? :D

Even serieus, ik maak wel zo een "bewijs" dat ik de zoon ben van prins willem alexander :D

Ik heb een veel beter idee, trap hem dit topic uit. Ik lees veel mee hier, maar zijn posts hebben niks met het onderwerp van dit topic te maken.

En ik schat zo in dat hier velen met mij eens zijn.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_96936234
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 13:08 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Kom op niet zo achterlijk doen nu, heb je schuifbalk niet gezien ofzo? Je gaat mij niet vertellen dat ik zoveel tegen mezelf ga lullen he ;)
Blijkbaar wel.
Ron Paul 2012
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')