Nou leef je uit. Goed voorbeeld doet goed volgen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:40 schreef missyB het volgende:
[..]
er is idd geen handleiding maar ik kan me zo indenken dat gewone praktijkvoorbeelden wel kunnen helpen al was het maar met het idee kan het zo makkelijk???
ja het kan zo makkelijk!
of bijv interactie te oefenen
ben geneigd te denken dat alles wat anders is hier momenteel helpt ipv steeds te verzanden in dezelfde klaagzangen en patronen en herhalende tips waar men niks mee kan of doet etc.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nou leef je uit. Goed voorbeeld doet goed volgen.
Ik zie er niks in dus van mij zal het niet komen.
Ik zuig helemaal niks uit mijn duim, enkel over mijn naam heb ik gelogen maar dat lijkt me niet meer dan logisch om niet je echte naam te gebruiken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:07 schreef missyB het volgende:
[..]
oke hij heet anders maar hoe zit het dan?
zuigt hij alles uit zn duim of hoe moet ik het zien?
Liefje, we maken allemaal wel eens een gebroken hart mee, sommigen meerdere malen, pak jezelf bij 1 ga door met waar je mee bezig was.je bent aan het sporten, bruinen, toekomstplannen maken,therapie.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:47 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik zuig helemaal niks uit mijn duim, enkel over mijn naam heb ik gelogen maar dat lijkt me niet meer dan logisch om niet je echte naam te gebruiken.
Weltrusten ik ga proberen te slapen nu ik weet dat mijn enige liefde helemaal niks voor me voelde en het 1 groot toneelstuk bleek te zijn en ze me al lang weer vergeten was. Maar ik denk aan de leuke momenten en dat zal nu voor altijd afgelopen zijn aangezien ze een vriend heeft. Waar MLiG me altijd voor waarschuwde is uitgekomen.
Weltrusten en tot morgen.
kwam die ook?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:52 schreef formerjellybean het volgende:
Onverwachte dingetjes doen het bij mij goed. Dus zoals zaterdag toen ik eerst pissig was op Martin, en hij besloot om onverwacht toch langs te komen. Dat vond ik heel lief
Ik ben benieuwd hoe je gaat bewijzen dat je geen maagd meer bent. Mannen hebben geen maagdenvlies ofzo.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:47 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik zuig helemaal niks uit mijn duim, enkel over mijn naam heb ik gelogen maar dat lijkt me niet meer dan logisch om niet je echte naam te gebruiken.
Weltrusten ik ga proberen te slapen nu ik weet dat mijn enige liefde helemaal niks voor me voelde en het 1 groot toneelstuk bleek te zijn en ze me al lang weer vergeten was. Maar ik denk aan de leuke momenten en dat zal nu voor altijd afgelopen zijn aangezien ze een vriend heeft. Waar MLiG me altijd voor waarschuwde is uitgekomen.
Weltrusten en tot morgen.
Ik zal binnenkort met bewijsdocumenten aankomen waarbij ik kan bewijzen:
Dat mijn BDD echt is
Dat mijn oogziekte echt is
Dat ik geen maagd meer ben
Ik meen toch echt DM's gelezen te hebben waarin jij vermeld wel maagd te zijn.quote:
Even doordenken he.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:57 schreef missyB het volgende:
maar in hoeverre is dat relevant dat hij beweert geen maagd te zijn en dat wel is?
aaaaargh geef die man een eigen topic, de ene vraag roept gewoon de andere bij me op en ik kan het domweg niet nalaten wel te reageren
Dat hij loopt te trollen en enkeltje prullenbak kan krijgen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:57 schreef missyB het volgende:
maar in hoeverre is dat relevant dat hij beweert geen maagd te zijn en dat wel is?
aaaaargh geef die man een eigen topic, de ene vraag roept gewoon de andere bij me op en ik kan het domweg niet nalaten wel te reageren
ach stik ja das waar ook,88 delen blonde chick.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:58 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Even doordenken he.
Als hij maagd is, is alles met die blonde chick en die ONS bij elkaar gelogen.
Dat is wel de info die ik heb ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:58 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Even doordenken he.
Als hij maagd is, is alles met die blonde chick en die ONS bij elkaar gelogen.
Hij is geen troll, ik denk dat hij z'n eigen leugens echt wil geloven. Voor aandacht, om zich beter te voelen over zichzelf. Ik denk niet dat hij over alles gelogen heeft, maar als je zelfs zo ver gaat om hele MSN logs te fabriceren met een meid waar je zogenaamd seks mee hebt gehad, dan is dat behoorlijk gestoord. En daar hebben wij met z'n allen weken advies over gegeven, sommigen zelfs irl.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat hij loopt te trollen en enkeltje prullenbak kan krijgen.
Er zijn hier wel meer klonen/trollen actief zo te zien overigens
ik had vroeger ook ingebeelde vriendjes en vriendinnetjes, mn dochter van 4 nu ook, komt ze met een babietje in het kommetje van dr hand aan. het ging en gaat hier gelukkig over.quote:
Een troll dus.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij is geen troll, ik denk dat hij z'n eigen leugens echt wil geloven. Voor aandacht, om zich beter te voelen over zichzelf. Ik denk niet dat hij over alles gelogen heeft, maar als je zelfs zo ver gaat om hele MSN logs te fabriceren met een meid waar je zogenaamd seks mee hebt gehad, dan gaat dat behoorlijk ver.
Nee, dat komt omdat ik nu baal van die ervaring, en haar liefde nep bleek te zijn en ik nu niet meer positief terug denk aan die ervaring en het voelt alsof ik nog steeds maagd ben. Ik was helemaal in de war door haar, mijn hart is gebroken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:55 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik meen toch echt DM's gelezen te hebben waarin jij vermeld wel maagd te zijn.
Wat wil je nu precies? Alleen maar trollen?
Hij is gewoon heel ziek in z'n hoofd, hij wil zelf geloven dat zijn verhaaltjes echt zijn. Maar goed, het was wel duidelijk dat hij idd niet zelf aan jullie het zou vertellen inmiddels. Gaat gewoon vrolijk door alsof er niets is voorgevallen, met zijn langspeelplaat. Heel apart.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een troll dus.
Maar offtopic laat Re of Daniel dat maar oplossen.
Gast, dat is bullshit. Ik heb gister al gezegd waarom. Die onthullingen van jou aan mij waren VOOR dat gesprek die je mij hebt gestuurd met die chick. Dat die chick een vriend heeft kan dus geen aanleiding zijn geweest daarvoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:04 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee, dat komt omdat ik nu baal van die ervaring, en haar liefde nep bleek te zijn en ik nu niet meer positief terug denk aan die ervaring en het voelt alsof ik nog steeds maagd ben. Ik was helemaal in de war door haar, mijn hart is gebroken.
Kom op niet zo achterlijk doen nu, heb je schuifbalk niet gezien ofzo? Je gaat mij niet vertellen dat ik zoveel tegen mezelf ga lullen hequote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:06 schreef Supersoep het volgende:
Twee MSN clients, even met jezelf praten. Is zo gebeurd hoor, moet ik het ook even doen?
Laat het maar weten.
Blijkbaar wel.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:08 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Kom op niet zo achterlijk doen nu, heb je schuifbalk niet gezien ofzo? Je gaat mij niet vertellen dat ik zoveel tegen mezelf ga lullen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |